Stránka 1 z 1
Nestartuje
Napsal: 04 led 2015, 11:52
od jirka20
Ahoj kluci mám problém koupil jsem Punto mk1 1.2 16v auto pul roku stálo protože byla baterka KO . Tak jsem dneska koupil fungl novou baterku 45Ah ale motor se strašně těžce převaluje a nevím proč. Měl by někdo radu jak to rozjet? Auto má posilovač i klimu. a je tam čtvrt nádrže benzínu ale natankovanýho před tím pul rokem .
Re: Nestartuje
Napsal: 04 led 2015, 12:39
od panaman1
a nakoniec nastartuje alebo nie? pokial nastartuje tak by som to skor videl na to ze loziska a vsetky pohyblive casti by sa mali rozhybat poriadne...vlhkost, korozia a cokolvek dalsie.. mozno aj uhliky v starter to uz mozu mat za sebou....a zalezi aj od baterky aky dava startovaci prud.... ked tam mas klimu tak si myslim ze tam mala ist asi 50Ah bateria...ale zalezi na startovacom prude tej baterii co si tam dal...
Re: Nestartuje
Napsal: 04 led 2015, 13:06
od jirka20
Právě že nenaskočí převaluje se a nenaskočí ...... nedalo mě to a zkontroloval jsem kontakdy na baterce a kontakty na kontaktech baterky tak to točí o mnohem líp ale už je zase slaba baterka tak musím nabít
Re: Nestartuje
Napsal: 04 led 2015, 16:40
od lybra2003
vytahl si svicky ocistil? co novej benzin?
Re: Nestartuje
Napsal: 04 led 2015, 18:55
od panaman1
este by som doplnil ci pocujes cerpadlo...ci nieje poistka strelena pripadne rele.... ale to iba tak okrajovo.....ale stary benzis samozrejme nieje uplne to najlepsie...pripadne voda v benzine....no je to ho vela.. skor by som pridal asi aj startovacie kable z ineho auta ci sa to chyti....
Re: Nestartuje
Napsal: 06 led 2015, 20:46
od jirka20
Kluci takže svíčky vyčistěný zkoušeli jsme to řpes kabeli párkrát to škyto a nic nepodařilo se nastartovat ..... Mám podezření že ta nová baterka je v haji už když jsem ji koupil prootže už to udělalo pokrok cca 4x to zatočí rychle motorem a pak začně slábnout a po cca 10 otočeních se to sotva převalí přitom na baterce píšou startovací napětí 360 A
Re: Nestartuje
Napsal: 07 led 2015, 10:36
od Jaroslav1
jirka20 píše:Kluci takže svíčky vyčistěný zkoušeli jsme to řpes kabeli párkrát to škyto a nic nepodařilo se nastartovat ..... Mám podezření že ta nová baterka je v haji už když jsem ji koupil prootže už to udělalo pokrok cca 4x to zatočí rychle motorem a pak začně slábnout a po cca 10 otočeních se to sotva převalí přitom na baterce píšou startovací napětí 360 A
Já každou novou baterii před montáží do auta nabíjím mimo vozidlo do úplného nabití.Baterie vždy v pořádku.
Re: Nestartuje
Napsal: 07 led 2015, 19:43
od lybra2003
o baterce mi radej nemluvte koupil sem ted novou udajnych 700A pred montazi sem testrem FIAt zmeril a mela 705 A tak sem jasl. namontoval po tydnu mela 638 A dobil sem za 2 dny zmeril mela 634 A jezdim dal dobiju zmerim za 2 dny a mela 628 A. a dneska najedu na dilnu zmerim a mela 605 A. nasrany jak prase voltove byla super 12,66 vcera sem se jeste ptal obchodaka jestli to pujde reklamovat,ze takovej smejd nechci startovat 5 valec tak malym proudem a rikal,ze by to dali 3x na zatezovy test pokazde dobili doplna. pokud to klesne pod 600 A tak jim to vrazim do riti co rikate?
s tim startem tam toho je vic. potreboval byhc to chvilku pred barakem a badat.
Re: Nestartuje
Napsal: 07 led 2015, 23:12
od oskarzv
pokial mas klimu. podla mna si mal dat radsej nejaku silnejsiu 56 Ah a viac
Re: Nestartuje
Napsal: 07 led 2015, 23:43
od panaman1
by som chcel vediet naco ti je startovaci prud 700A. pokial mas 5 valec, predpokladam ze HGT tak tam ide bateria okolo 60Ah a tie maju vo vacsine pripadov okolo 500A. takze ked si tam dal nejaku 70Ah bateriu tak si pridal dalsich 5kg tam kde nepatria, cize dopredu. ked chces velky prud tak zainvestuj do baterie Optima. ale cena mozno okolo 150E za 50Ah bateriu. ale za kvalitu sa plati, pripadne sa popozeraj po zavodnych bateroach a tie ceny su este niekde inde...ale 700 A je ti uplne zbytocnych, aj tak si starter potiahne kolko potrebuje.
Re: Nestartuje
Napsal: 08 led 2015, 09:20
od Cinkque
V 6 valcovom Jeepe 4l mam už 6 rok 44ah baterku úplný šmejd značky čo som kúpil v tescu keď som svoju optimu utopil v rybníku po prevrátení člna a funguje upne spoľahlivo auto štartuje na brnk a baterka je po chvíľke dobytá na max. Je pravda že rádio nepoužívam keď motor nebeží ale vysielačku áno. Baterka je hlavne na naštartovanie potom už beží všetko na alternátor . Keď je motor a alternátor v 100% stave tak auto veľkú baterku nepotrebuje . Naštartuje skôr než sa raz prevalí . Ine je keď ma niekto niekoľko kw muziku a chce ju počúvať s vypnutým motorom.
Re: Nestartuje
Napsal: 08 led 2015, 19:30
od lybra2003
roztacet 2,4 JTD z baterkou 60ah? to je hrozne rozumne kor u lybry,ktera je elektrarna. Original autobaterie fiat pro lybru 2,4 JTD je 72aH 750A takze 700 A je uplne optimalni kor u stareho vozidla. CR potrebuje poradne natlakovat. A odpoved na co ti je tolik amper je mi naprd ja mluvim o tom,ze ta baterka ztratila za mesic pouzivani celych 100A
Navic nevim,kde chodis na to,ze mam HGT ,ktere se prestalo delat v roce 2001. moje prezdivka je logicka,ze mam lybru 2003
Re: Nestartuje
Napsal: 08 led 2015, 19:52
od panaman1
nepozeral som tvoj nick to je pravda, kvoli tomu 5 valcu som ta videl na hgt benzin. takze moja chyba a nepozornost.. ano na diesel treba velky prud... to je pravda.. by si este mohol doplnit znacku tej baterie... aby si varoval pripadne ostatnych...napriklad ja konkretne ma zle skusenosti s Vartou a v podstate tym padom aj Bosch.
Re: Nestartuje
Napsal: 09 led 2015, 15:27
od lybra2003
je to baterka s intercarsu a dela se na ceske lince,ale nerekli mi ktereho vyrobce. stejne tka STARLINE dela VARTA tam to vime,ale tady mi rekl jen cesky vyrobce. budu to testovat. motor startuje krasne,ale me jde o to,ze nemam za urcite penize pozadovany vykon