Stránka 1 z 1
T-jet LPG
Napsal: 28 pro 2014, 20:54
od skala
Cau chlapi. Mam bravicko v LPG se systemem BRC. Celkem spokojenost, uz se to konecne podarilo nejak doladit, po roce. Sranda co? Jak nekdo rikal, fiat se snad nikdy neda doladit. Mozna jen Tartarini.
No a ted k memu problemu. Kdyz ujetu plus minus 1000km, auto prestane startovat a vzdycky chytne az na 3pokus. Kdyz jsem jel do Italie, spotreba byla mensi, tak si to dojezd asi dopocitalo jinak a startovalo to spatne az tak po 1300km. Ale staci dotankovat za 300kč a mam zas 1000km pokoj. Pritom mam v nadrzi treba necelou polovinu benzinu. Nejezdim nejake extra trasy, takze tankuju tak 1-2x za mesic, ale mit auto na daleke trasy, tak muzu benzin tankovat kazdy tyden a za mesic je nadrz plna. Delaji to jen studene starty, kdyz rano nastartuju 3x, odpoledne treba 2x a pak budu mit pojizdky, tak vzdy jednou. Ale dalsi den zas. Zajedu natankovat a pak uz vzdy jen jeden start, nez najedu ty km. Prijde mi to, ze si RJ nejak pocita dojezd nebo neco. Natankovanim se zmeni hodnota plovaku a musi to zas cele prepocitavat. Nevim, nerozumim tomu proc. Nikdo nic nevi, v Italii o tom nevi, nebo nechteji vedet, v zadnem servise LPG se s tim nesetkali a zadne bravicko v LPG s BRC takove problemy nema. Kdyby se mi podarilo nejak resetovat plovak ( odpojeni baterky mi nikdy nepomohlo) stacilo by mi to
Re: T-jet LPG
Napsal: 12 led 2015, 18:14
od mmiippll
Pozdravujem,
kupil som Bravo T-jet 88kw uplne nove pred pol rokom a hned dal namontovat LPG, znacka BRC. Zo zaciatku to bolo v poho, potom to casom zacalo blbnut, casto mi to prepinalo na benzin pri vyssich otackach, az sa s tym poriadne nedalo jazdit, potom sa pridali problemy so startovanim, podobne ako Vase, akurat mne to blbne po dlhsom stati, povedzme niekolko hodin cez den, alebo z vecera do rana, mal som problem nastartovat, auto klepalo, triaslo sa, dusilo, obcas aj zdochlo. Potom dalsie startovania uplne v poho, az kym zase auto nepostalo par hodin. V origo servise, kde to montovali si s tym nevedeli rady, tak ma poslali do ineho servisu, tam bol nejaky borec, ktory to asi hodinku nastavoval a odvtedy je to o poznanie lepsie, LPG neprepina skoro vobec, to uz ho musim vytocit k 5000 otackam a takmer uplne zmizol aj problem so startovanim. Takze myslim, ze to bude v nastaveni LPG. Ked som skusal jazdit iba na benzin, tak problem so startovanim uplne zmizol. Tiez som laboroval s tym tankovanim, aj mne sa zdalo, ze po natankovani je to trosku lepsie, kdesi na nejakom fore som cital, ze nejaky chlapik odsledoval, ze mal takyto problem, iba ked mal benzinovu nadrz viac ako z polovice prazdnu, ked ju naplnil na tri stvrtiny, problem zmizol. Skusal som, ale nepomohlo. Takze si myslim, ze to bude nastavenim LPG, nieco s bohatostou zmesi, riadiaca jednotka vyhodnocuje moc bohatu zmes, tak sa ju snazi ochudobnit a potom ked startuje na benzin, tak je ta zmes tak chudobna, ze sa auto dusi. Ale mozno sa mylim. Ospravedlnujem sa za dlhy prispevok, aby som to uzavrel - mne pomohlo nastavenie LPG
Re: T-jet LPG
Napsal: 01 dub 2015, 21:00
od turbom
Mel jsem Punto MK2 1.2 44kw a 3 roky me zlobily studene starty. Pomohlo az cepovat 100 oktan benzin.
Re: T-jet LPG
Napsal: 03 dub 2015, 11:56
od bajo777
mne sa skazil benzin v nadrzi
, nenatocil som vobec, bolo bloknute cerpadlo, islo vycistit v technickom liehu, po troch dnoch v naleve slape zase
to bola jedna cast problemu, okrem toho som mal problem so startami, pripisujem to rovnakemu pachatelovi - benzinu s rozlozenou biozlozkou...na cas pomohla 1:1 zmes s E85, ked som to vyjazdil islo chvilu ok, 100oktanov od shell pomohlo tiez, ale stale sa problem casom opakoval...cize stale muselo byt "nieco" na vstrekoch, posledne som vyskusal VIF benzin
, daval som na zaciatku 3x koncentraciu, potom 2x, teraz davam podla predpisu, tankujem obyc 95ku a starty su stale na brnk 100%
, vlastne stale mam este prvu pixlu, planujem VIFko davat uz stale, inak benzinu vyjazdim za mesiac asi 20 litrov, starty, kratke jazdy, obcas prepnem pri plnom plyne rucne do benzinu, na dialnici hore kopcom napriklad...mam BRC, ale atmosferu...
mna by zaujimalo cosi, mate niekto k BRCcku kabel a soft ? poradte kde kupit, zohnat, vobec sa neorientujem...
Re: T-jet LPG
Napsal: 03 dub 2015, 22:22
od mr.brain
Sice je to OT, ale do zímní káry R19 (ono je to spíš přibližovadlo po městě a okolí) VIF leju od léta... A nějaké "zlepšení" moc nepozoruju, ale čeho jsem si všiml, když jsem vyndaval krokový motorek na klapce sání, že vnitřek je krásně čistej, takže to něco dělat bude (minimálně ne škodit)
Jinak do Brava jsem loni lil (a letos budu taky, až odzimuju
) Nitro+ Racing a po cca 3 měsících stání žádný problém se startem, tak jsem zvědav, jak to bude letos (je plná nádrž, při nejhorším bych to musel odsát a dát čerstvý benzín).
Re: T-jet LPG
Napsal: 17 srp 2015, 10:21
od rou31
Caute, planujem prerobit moj Tjet na LPG. Ako je to s intervalom vymeny sviecok? zostava povodny alebo sa meni? a co sa tyka nadrze v aute, zabralo to len miesto na rezervu alebo aj cosi navyse? Dik za odpoved.
Re: T-jet LPG
Napsal: 17 srp 2015, 20:54
od skala
Startuju na poprve porad. Jen to po startu spadne na 500 otacek a parkrat musim pridat plyn, porad se rozjizdi hodnoty benzin/plyn.Jen v zime to startuje krasne bez blbnuti, nic se nerozjizdi. Nejde doladit na 100%, bojuju s tím dva a pul roku. Jedina moje nevyhoda, kdyz mam pul nadrze, najedu 1000km a 4x startuju, natankuju 9litru a mam zas pokoj na 1000km. Kdyz ale dotankuju uplne do plne nadrze, najedu 3tisice km a porad startuju. Zajimave, co? Nejhorsi je jezdit s klimou, to rozhazuje hodnoty jak prase, coz se mi nelibi
Dnes jsem se bavil s plynarem, protoze po 40tis mi asi sira rozezrala membrany v reduktoru a rikal, ze co mu tam jezdi t-jety a fiaty vseobecne, zadny nikdo nedokaze 100% doladit.
Clovek si na to zvykne, jestli bych ho nechal znovu prestavet, nevim. Mam brc, spotreba 10,5 pri svizne jizde, 9,6 dalnice a mimo jak kdy. Coz pri cene plynu 13,8 je parada, tankuju Flagu.
Svicky se vseobecne maji menit po 30tis, menim po 35tis. Svicka je NGK Iridium, nez jsem koupil auto, pani je tam mela 40tis a vypadaly uplne stejne. Stoji 300kc a neco vydrzi.
Nadrz mam na 56litru s upravenym plovakem, natankuju tam pres 52litru plynu. Coz dela krasny dojezd. Mam ji zaroven dnem v rezerve. Nabizeli cca o 3cm vyssi, ale nechtel jsem mit dno vypoukle. Cena prestavby pred 2,5lety cca 30tis BRC a 4500 Elektronicky primaz Flash Lube.
Kabel na BRC mam, soft taky, diagnostiku k bravu mam taky a Fiatecuscan taky, takze clovek si kdykoliv cokoliv zjisti a kdyz ma plyn v aute, ve kterem mu ho nesnese, nema na vyber. Kabel BRC cca 1tis kc, program nic.
Re: T-jet LPG
Napsal: 01 zář 2015, 16:22
od moskater
startuj so zapnutou klimatizaciou, riadiaca jednotka dava vtedy vacsiu davku paliva
mne to pomaha.