Stránka 1 z 1

mlží okna

Napsal: 25 lis 2014, 19:06
od ros
JTD. Auto topí do cca 10minut a to pěkně. Ale začalo mlžit zevnitř. Klapka vnitřní cirkulace nereaguje. Když ji manuálně přivřu ( směrem nahoru ), přestane to foukat do interiéru ( jen se tam mele ventilátor, žádný vzduch ven ). Otázka. Jak je to stou klapkou. Je tam ještě jedna pro přívod vzduchu z venku? Dík za info.

Re: mlží okna

Napsal: 26 lis 2014, 10:39
od jano207
Klapka je len jedna.Urcite hybes s tou spravnou?Skus sa pozriet aj na pelovy filter,ten tiez lubi obcas robit galibu

Re: mlží okna

Napsal: 26 lis 2014, 17:05
od Jurisss
Výměnou pylového filtru nic nezkazíš.Sám ho měním 1x ročně,vždycky na podzim,a i když nejezdím po žádných prašných cestách,je za ten rok zajebaný jako prase.Jestli jsi ho neměnil ještě delší dobu,může být problém v něm.Prostě se ti dovnitř nemá jak dostat vzduch zvenku.Asi bych začal jeho výměnou.Nijak nákladné a lze provést i na chodníku před barákem.

Re: mlží okna

Napsal: 26 lis 2014, 18:42
od ros
Dík za odpověď. Filtr mám venku. Ale žádná změna. Motorek a klapka vnitřní cirkulace je nad plyn. pedálem. Konektor k motůrku je ok. Reaguje na tlačítko vnitřní cirkulace. Motůrek však nejede. Zatím ho neřeším. Proto jsem to jen vyhodil z čepu klapky. Klapka je tím pádem volná. Pustím větrák - z ofuku fouká, okno, střed, spodek. Tam kde přepnu vše ok. Ale když zvednu klapku směrem nahoru, jako že ji zavřu. Přestane to foukat. Mám za to, že prostě zavřu přívod vzduchu. Možná se pletu. Kde je potom přívod vzduchu z venku?

Re: mlží okna

Napsal: 26 lis 2014, 19:38
od Jurisss
Tak s tímto ti musí poradit kolegové nafťáci.Já to mám na benzínu řešené jinak-vnitřní cirkulaci si zapínám jen stiskem tlačítka na středovém panelu.Ale vím,že pokud jedu za nějakým smradloněm a nemůžu ho dlouho předjet,abych si z káry neudělal plynovou komoru,zapnu si jen vnitřní cirkulaci,ovšem do 2 minut se mně to začne zevnitř mlžit. I klidně v létě. Pak ji vypnu a do 5 minut je mlha pryč.Máš docela jistě problém někde tady.

Re: mlží okna

Napsal: 26 lis 2014, 23:05
od jano207
Princip by mal byt rovnaky u diesla aj u benzinu.Nasavanie z vonka je pod plastom co mas pod prednym oknom.Ten plast je taky mriezkovany a ked das ventilator na plne a prilozis k tomu ruku tak citis ako saje vzduch.Vnutorny okruh saje vzduch pri vodicovych nohach,resp nad plynovym pedalom.