Motor zní, jakoby jel na tři válce
Napsal: 10 říj 2014, 22:03
Zdravím,
mám Punto r.v. 1994, 1.6l, 90k - před cca měsícem jsem měnil čerpadlo a dával nové svíčky (v servisu u známého). Vše bylo v pohodě, auto ožilo (předtím tam bylo nějaké čerpadlo z Punta 1.2). Předtím jezdilo auto bez problému asi 4 roky, pak se ale začalo dost dusit až přestal motor jet úplně (právě kvůli čerpadlu, které prý přestalo stíhat - mělo menší tlak a jakoby se zadusilo), myslel jsem, že jsem natankoval někde vodu (stalo se mi to 2x na stejné benzině Shell), tak jsem nalil do nádrže asi 500ml Cinolu - bez výsledku. Tak následovala zmíněná výměna čerpadla a svíček a auto šlapalo líp než kdykoli předtím. Dnes jsem ale nastartoval a motor zněl jakoby jel na tři válce (odpoledne bylo vše v pohodě, teď večer najednou tohle...), ale táhl pořád stejně dobře. Při brzdění motorem zní motor v pořádku, jen na volnoběh to klepe s celým autem a při akceleraci má zvuk jak nějaká amerika. Výfuk je v pořádku, dával jsem nový zadní díl před dvěma měsíci. Kontroloval jsem i svody výfuku za motorem (dříve jsem zjistil, že byly trochu povolené) a byly v pořádku. Vůbec mě nenapadá, čím by to mohlo být, nebo co bych měl na netu hledat. Snad jedině že by ten Cinol zůstal v nádrži? Je to ale prakticky jen líh, měl by se dávno vypálit společně s benzínem. Kdybych znovu natankoval vodu, tak by se to mělo projevit hned, jelikož voda se drží pod benzínem a čerpadlo by jí nacuclo hned, teď mám v nádrži jen těsně nad rezervou.
Vážně už mi došly nápady. Zatím auto v pohodě jezdí, jen ten zvuk a vibrace jsou nepříjemný. Budu rád za jakýkoli rady a tipy, díky.
mám Punto r.v. 1994, 1.6l, 90k - před cca měsícem jsem měnil čerpadlo a dával nové svíčky (v servisu u známého). Vše bylo v pohodě, auto ožilo (předtím tam bylo nějaké čerpadlo z Punta 1.2). Předtím jezdilo auto bez problému asi 4 roky, pak se ale začalo dost dusit až přestal motor jet úplně (právě kvůli čerpadlu, které prý přestalo stíhat - mělo menší tlak a jakoby se zadusilo), myslel jsem, že jsem natankoval někde vodu (stalo se mi to 2x na stejné benzině Shell), tak jsem nalil do nádrže asi 500ml Cinolu - bez výsledku. Tak následovala zmíněná výměna čerpadla a svíček a auto šlapalo líp než kdykoli předtím. Dnes jsem ale nastartoval a motor zněl jakoby jel na tři válce (odpoledne bylo vše v pohodě, teď večer najednou tohle...), ale táhl pořád stejně dobře. Při brzdění motorem zní motor v pořádku, jen na volnoběh to klepe s celým autem a při akceleraci má zvuk jak nějaká amerika. Výfuk je v pořádku, dával jsem nový zadní díl před dvěma měsíci. Kontroloval jsem i svody výfuku za motorem (dříve jsem zjistil, že byly trochu povolené) a byly v pořádku. Vůbec mě nenapadá, čím by to mohlo být, nebo co bych měl na netu hledat. Snad jedině že by ten Cinol zůstal v nádrži? Je to ale prakticky jen líh, měl by se dávno vypálit společně s benzínem. Kdybych znovu natankoval vodu, tak by se to mělo projevit hned, jelikož voda se drží pod benzínem a čerpadlo by jí nacuclo hned, teď mám v nádrži jen těsně nad rezervou.
Vážně už mi došly nápady. Zatím auto v pohodě jezdí, jen ten zvuk a vibrace jsou nepříjemný. Budu rád za jakýkoli rady a tipy, díky.