"Zaseknutí" plynu.
Napsal: 19 srp 2014, 19:06
Zdravim kolegové,
mám Punto I narozené v roce 1994. Před pár dny jsem jel, dojížděl jsem odbočující auto, dal tam dvojku a plyn na podlahu, abych před dlouhou rovinou nabral rychlost. Při přeřazování na trojku jsem pustil plyn, ale po vyšlápnutí spojky motor vyběh do otáček (nevím kolik, nemám otáčkoměr, ale znělo to na něco málo pod omezovačem). Po zařazení otáčky trochu spadly a Punťa zrychlil někam na 70 km/h. Odstavil jsem ho v nejbližší vesnici a zavolal odtah.
Následně mi volali, že ho ani odtahovat nemuseli. Stačilo prej párkrát sešlápnout plyn. Řekli mi, že to byla zakarbonovaná škrtící klapka a za její vyčištění si něco (docela dost) naúčtovali.
Jenže dneska se mi stalo totéž znovu, jako přes kopírák. Až na to, že tentokrát jsem vyřadil na neutrál a párkrát to sešláp na podlahu a byl klid.
Dost pochybuju o tom, že se škrtící klapkou vůbec něco dělali a taky ochybuju o tom, že to ta klapka způsobila. Prosím kohokoliv, kdo se s tímhle problémem setkal, o radu. Thx předem.
mám Punto I narozené v roce 1994. Před pár dny jsem jel, dojížděl jsem odbočující auto, dal tam dvojku a plyn na podlahu, abych před dlouhou rovinou nabral rychlost. Při přeřazování na trojku jsem pustil plyn, ale po vyšlápnutí spojky motor vyběh do otáček (nevím kolik, nemám otáčkoměr, ale znělo to na něco málo pod omezovačem). Po zařazení otáčky trochu spadly a Punťa zrychlil někam na 70 km/h. Odstavil jsem ho v nejbližší vesnici a zavolal odtah.
Následně mi volali, že ho ani odtahovat nemuseli. Stačilo prej párkrát sešlápnout plyn. Řekli mi, že to byla zakarbonovaná škrtící klapka a za její vyčištění si něco (docela dost) naúčtovali.
Jenže dneska se mi stalo totéž znovu, jako přes kopírák. Až na to, že tentokrát jsem vyřadil na neutrál a párkrát to sešláp na podlahu a byl klid.
Dost pochybuju o tom, že se škrtící klapkou vůbec něco dělali a taky ochybuju o tom, že to ta klapka způsobila. Prosím kohokoliv, kdo se s tímhle problémem setkal, o radu. Thx předem.