Stránka 1 z 1
Výměna zapalovacích cívek
Napsal: 01 črc 2014, 20:09
od peta.smolik
Mám dojem že se mi po vyřazení hrozně pomalu snižujou otáčky a i volnoběžné otáčky jsou jaksi vyšší ale jinak je vše ok jede to stejně spotřeba je maličko vyšší tak o 0,3L max.ale to připisuju spíše horší lambdě páč najeto právě 229tis. tak mně napadlo že bych zkusil vyměnit cívky. Je něco co se musí po výměně udělat?
Postup: odpojím baterku, odpojím kabely od cívek k svíčkám, povolím imbusy, vysadím cívky, nasadím nový zatáhnu, napojím kabely, připojím baterku... Je ještě něco co je potřeba udělat???
Re: Výměna zapalovacích cívek
Napsal: 01 črc 2014, 20:23
od J_K
Cívky na to nemají vliv, ty buďto jiskru dávají a motor jde pravidelně, nebo nedávají a motor pak vynechává. Spíše bych zkontroloval těsnost sání a bohatost směsi, případně ventil volnoběhu.
Re: Výměna zapalovacích cívek
Napsal: 01 črc 2014, 20:31
od peta.smolik
Ventil volnoběhu? Co a kde to je?
Re: Výměna zapalovacích cívek
Napsal: 01 črc 2014, 20:38
od sefik
Re: Výměna zapalovacích cívek
Napsal: 01 črc 2014, 20:57
od peta.smolik
Dobře tak vím jak vypadá ale co s ním?
Re: Výměna zapalovacích cívek
Napsal: 01 črc 2014, 22:16
od sefik
Třeba bude zasrán, jak jde z odvětrávání klikovky semtam olej, já osobně s tím zatím zkušenosti nemám
Re: Výměna zapalovacích cívek
Napsal: 01 črc 2014, 22:24
od peta.smolik
Se na to zejtra mrknu... Děkuju za rady
Re: Výměna zapalovacích cívek
Napsal: 02 črc 2014, 09:34
od sefik
Není zač, prubni to a dej vědět
Re: Výměna zapalovacích cívek
Napsal: 02 črc 2014, 12:28
od J_K
Přesně jak píše sefik. Je to servomotorek který reguluje množství nasávaného vzduchu při zavřené škrticí klapce. Pokud by někde drhnul, tak se to samozřejmě může projevovat popsaným způsobem.