Po pár metrech Stilo chcíplo
Napsal: 23 dub 2014, 22:20
Dobrý den,
potřeboval bych poradit, můj otec má Fiat Stilo kombi, 1,9JTD, 88kW, nedávno se mu stalo, že přijel z výletu a potom se stavoval ještě někde a po nastartování po pár metrech jízdy auto chcíplo, rozsvítila se kontrolka motoru, potom už nešlo nastartovat. Po diagnostice Fiatecuscan, byla zjištěna závada P0094, ( tlak paliva, regulátor vstupu vysokotlakého čerpadla). Zkoušeli jsme odpojovat různá čidla u čerpadla a na nic jsme nepřišli, dokonce už ani diagnostika neukazuje žádnou závadu. Četl jsem nějaké diskuze tady na foru i jinde, je toho asi hodně čím to může být.
Někdo psal od ucpaného palivového filtru po čerpadlo, egr ventil, vstřiky, ale také různá čidla co jsou v motorovém prostoru, je toho nespočet. Nesetkal se někdo s podobným problémem?
Uvítáme každou radu.
Jinak auto točí, filtry měněny pravidelně, palivák asi před 26.000km, rozvody také před 26.000km, auto má najeto skutečných 146.000km.
potřeboval bych poradit, můj otec má Fiat Stilo kombi, 1,9JTD, 88kW, nedávno se mu stalo, že přijel z výletu a potom se stavoval ještě někde a po nastartování po pár metrech jízdy auto chcíplo, rozsvítila se kontrolka motoru, potom už nešlo nastartovat. Po diagnostice Fiatecuscan, byla zjištěna závada P0094, ( tlak paliva, regulátor vstupu vysokotlakého čerpadla). Zkoušeli jsme odpojovat různá čidla u čerpadla a na nic jsme nepřišli, dokonce už ani diagnostika neukazuje žádnou závadu. Četl jsem nějaké diskuze tady na foru i jinde, je toho asi hodně čím to může být.
Někdo psal od ucpaného palivového filtru po čerpadlo, egr ventil, vstřiky, ale také různá čidla co jsou v motorovém prostoru, je toho nespočet. Nesetkal se někdo s podobným problémem?
Uvítáme každou radu.
Jinak auto točí, filtry měněny pravidelně, palivák asi před 26.000km, rozvody také před 26.000km, auto má najeto skutečných 146.000km.