Stránka 1 z 1

Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 21 dub 2014, 08:18
od zdvorak_eu
Prostě takovejch let nic a teď přijedu a za tepla chci nastarovat a nic - točí ale ani neškytne.
Kontrolka po zapnutí klíčku normálně zhasne ale furt nic...
Až když teplota motoru poklesne tak min hodina tak to normálně chytne na škubnutí a jede perfekt.

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 21 dub 2014, 10:12
od cinzano
Možná blbý kontakt/odpojené/vadné čidlo teploty motoru. Ještě by to snad mohlo být čidlo HÚ/otáček motoru. Každopádně pokud se to začalo stávat ze dne na den, ukazuje to s největší pravděpodobností na chybu někde v elektrice.

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 21 dub 2014, 13:07
od zdvorak_eu
Díky moc - Vás názor se shoduje i s pár názory které jsem "nalovil" - půjdu na to

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 21 dub 2014, 16:10
od zdvorak_eu
Tak zatím první pokus - teplotní čidlo - vyměnil jsem sice starší ale zdoposledka fungujícího motoru a nic- opakuje se....

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 23 dub 2014, 20:09
od zdvorak_eu
Tak počítač nic nenašel - tak jdu do čidla otáček na klice ......

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 24 dub 2014, 19:12
od armaman
Ja som mal presne tento isty problem.
A podla servismana to bola predrata hadicka "recirkulacie plynov z bloku motora"
https://www.dropbox.com/s/9e7jpoinq6ec9 ... ulacia.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 24 dub 2014, 20:34
od zdvorak_eu
No tak po ujetí 20 km s novým snímačem otáček (700Kč) to zatím vypadá, že to je ono........

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 25 dub 2014, 22:10
od cinzano
To jsem sám zvědav, protože o téhle závadě (snímač otáček přestávající fungovat teprve po zahřátí a ukazující normální hodnoty za studena) jsem se sice občas doslechl, ale odjakživa mi připadala silně nepravděpodobná.

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 05 kvě 2014, 21:45
od zdvorak_eu
Tak čidlo otáček - nepomohlo - už nevím - prosím pomoooooc !!

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 06 kvě 2014, 21:06
od peta.smolik
zkus to co radí armaman Upřímně se docela děsím týhle závady ani moje Punto (stejný jako tvoje) ani Uno a ani žádný jiný auto tímhle netrpělo až na jedno před mnoha lety 127 a ten tohle dělal jak kdy a nikdy sem na příčinu nepřišel..

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 07 kvě 2014, 14:55
od zdvorak_eu
No takže opět nic - tedy myslím tý hadičky.

Ale prošel jsem všechny konektory no a na vstřikovací trysce poslední konektor byl jeden dutinkový konatkt povysunutý a i jinou barvu - tak že byl v sobě tak jen jeden mm oproti druhému který má být tak těch 4-6mm.
Možná že tam byl naprd spoj..... no uvidím,,,

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 19 kvě 2014, 16:35
od another
Mám podobný problém,ale pouze v létě,když je venku teplo a jenom občas.Jinak chytá napoprvé bez problémů.Kamarád co dělá auta mi radil kouknout na snímač otáček klikovky a nebo hadice na zpětnou dodávku paliva.Ještě jsem ani jedno nezkoušel.Páč byla zima a nedělalo to :lol: .

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 20 kvě 2014, 06:17
od armaman
another píše:Kamarád co dělá auta mi radil kouknout na snímač otáček klikovky a nebo hadice na zpětnou dodávku paliva.
Bod 1 uz skusal
zdvorak_eu píše:No tak po ujetí 20 km s novým snímačem otáček (700Kč) to zatím vypadá, že to je ono........
takze teraz mu ostava Bod 2 - hadica

Re: Punto 1 -55 (1995) po zahřátí nestartuje

Napsal: 20 kvě 2014, 14:01
od zdvorak_eu
zdvorak_eu píše:No takže opět nic - tedy myslím tý hadičky.

Ale prošel jsem všechny konektory no a na vstřikovací trysce poslední konektor byl jeden dutinkový konatkt povysunutý a i jinou barvu - tak že byl v sobě tak jen jeden mm oproti druhému který má být tak těch 4-6mm.
Možná že tam byl naprd spoj..... no uvidím,,,
Už jsem tedy najezdil hodně a tedy musím zaklepat - je pokoj .....takže z největší pravděpodobností ten kontakt na vstřikovací trysce.....