Startér by měl být přišroubován 3 šrouby. Mám problém u toho výše položeného co se montuje ze spodu. V převodovce je závit M8 a otvor ve startéru cca 6mm bez závitu, takže šroub M8 otvorem ve startéru neprostrčím. Měl jsem rozebráno půlku auta, takže si už nepamatuju, jak to tam bylo.
Jediný rozumný řešení , který tam mohlo být je šteft M8-M6 stažený matkou na straně startéru, ale ten mi nezbyl. Naopak mi zbyl 1 šroub M8, kterej prostě nikam jinam přijít nemůže (možná se přikutálel z jiného zdroje a ten startér byl přišroubován pouze 2 šrouby).
upevnění starteru
Moderátoři: peta.smolik, mad mike, Katy, Matto
upevnění starteru
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
- Reklama
Re: upevnění starteru
A nešlo by zvětšit tu díru v starteru na osmičku? Dva šrouby to taky udrží ,asi už to tam tak bylo a toho jsi si mohl všimnout když jsi to demontoval.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Re: upevnění starteru
Zvětšit by to šlo, jenže tam je vodící kolík, takže bych to akorát rozhodil. Bud to nechám na 2 nebo tam dám dlouhej šoub M6 a stáhnu to matkou. Díval jsem se na katalogový fotky startérů pro mk2 i mk1 a všude je díra velká, někde to maj i okotováný 9mm, tak nechápu, kde se tam vzala díra cca pro M6. Kuchal jsem převodovku, takže si přesnej postup demontáže toho starteru už nepamatuju.
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: upevnění starteru
když jsem měnil spojku,tak jsem sundaval starter a drželi to taky jenom dva šrouby.Při zpětné montáži startéru jsem tam jako třetí dal menší šroub a stáhl jsem to taky matkou.
Re: upevnění starteru
já to nechal na 2, už to mám všechno komplet, takže třetí bych tam ted narval horko těžko. a dobrý
fiat punto II 1,2-8V (44KW)
Re: upevnění starteru
jak jsem psal,taky jsem to tam měl původně na 2 šroubech a jezdilo to...