Stránka 1 z 2
motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 28 úno 2014, 20:44
od michal090
Zdravím Vás,
dnes jsem se vracel z dovolené..předjíždím (tedy přidám plyn) a najednou skok...počítač vypsal engine stop a rozsvítil se žlutý symbol bloku motoru...auto ztratilo výkon, začalo podřazovat a jak dosáhlo myslím 30 km/h, tak zhaslo motor úplně. Po znovu nastartování znova žlutý symbol s hláškou engine stop, nicméně motor jel úplně normálně. Po ujetí několika kilometrů nastala situace, kdy jsem jel do kopce a auto z ničeho nic úplně ztratilo výkon až došlo znovu k výše uvedené situaci. Nastartuji a motor znova jede normálně a poté zase buďto ztráta výkonu - úplná a nebo cuknutí - engine stop - podřazování - a potom zhasnutí motoru. Dělalo to jak při jízdě na okresce, tak ve městě a také na dálnici při zařazené šestce. Máte někdo podobnou zkušenost? Ať vím na co se vrhnout zrovna a nemrhám časem?
Díky Michal
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 01 bře 2014, 11:43
od omar
pripoj to na diagnostiku,nic jineho ti stim nejde delat
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 03 bře 2014, 12:07
od michal090
Tak po diagnostice:
chybová hláška P1205 - filtr DPF
aniž bych s autem cokoli dělal, tak jede jak má. Po vymazání chyb a opětovném projetí se ukáže zase jen chyba P1205 - filtr DPF. Regenerace proběhla a pořád píše filtr DPF.... Nevíte někdo co to znamená?
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 03 bře 2014, 18:12
od Leonardo
Kolik máš najeto ???
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 03 bře 2014, 18:43
od michal090
165000 km
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 04 bře 2014, 16:39
od doktor9131
Mám najeto skoro stejně (asi). Dělalo to taky. Auto začalo lenivět a párkrát zdechlo. Nucená regenerace DPF pomohla vždy jen na chvilku. Když už máš DPF zanešený až moc, pomůže jen DPF off, nebo nový. Já ho dal ven a mám pokoj napořád.
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 04 bře 2014, 19:48
od Leonardo
Svatá pravda mam ho ven taky včetně egru a je klid
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 05 bře 2014, 07:17
od lukynen
Jo dýmovnice děláte z aut
než jsem prodal svoje auto tak jsem měl najeto 232 000 a bez sebemenšího problému co se týče DPF. Nech ho vyčistit ve spec firmě a musí fungovat dál.
Nějaký odkaz na možnost doma naladit
http://www.auto-pilot.cz/st8451429-pro8 ... talyzatory" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 05 bře 2014, 16:40
od Negotiator
lukynen píše:Jo dýmovnice děláte z aut
než jsem prodal svoje auto tak jsem měl najeto 232 000 a bez sebemenšího problému co se týče DPF. Nech ho vyčistit ve spec firmě a musí fungovat dál.
Nějaký odkaz na možnost doma naladit
http://www.auto-pilot.cz/st8451429-pro8 ... talyzatory" onclick="window.open(this.href);return false;
Sice je pekne, ze DPF je ekologicke, ale porad nechapu, kdyz se v tom filtru nahromadi necistoty a udela se regenerace, tak prece fyzikalni zakon o hmote musi fungovat i zde. Takze sice bez DPF "hulim" o neco vice (a prubezne), ale s DPF to "vygrcam" v jednu chvili vse najednou ----> co je na tom ekologickeho?
Prosim o vysvetleni, protoze diky Tvym radam zatim pohodove jezdim, takze bys mohl vedet i toto - beze srandy!
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 05 bře 2014, 17:24
od Leonardo
Nevím jak všichni ostatní s pdf jsem měl výfuk taky černý a to byl zanešen na 50% já ho kuchal v 215000 a to byl v Itálii měněn ve 160000 dle servisky tankuji jen vervu diesel a nehulim vůbec
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 05 bře 2014, 17:26
od Leonardo
lukynen píše:Jo dýmovnice děláte z aut
než jsem prodal svoje auto tak jsem měl najeto 232 000 a bez sebemenšího problému co se týče DPF. Nech ho vyčistit ve spec firmě a musí fungovat dál.
Nějaký odkaz na možnost doma naladit
http://www.auto-pilot.cz/st8451429-pro8 ... talyzatory" onclick="window.open(this.href);return false;
Jasan doma vyčistit a nalít do kanálu a ekologie je ok.
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 05 bře 2014, 21:39
od lukynen
Negotiator píše:lukynen píše:Jo dýmovnice děláte z aut
než jsem prodal svoje auto tak jsem měl najeto 232 000 a bez sebemenšího problému co se týče DPF. Nech ho vyčistit ve spec firmě a musí fungovat dál.
Nějaký odkaz na možnost doma naladit
http://www.auto-pilot.cz/st8451429-pro8 ... talyzatory" onclick="window.open(this.href);return false;
Sice je pekne, ze DPF je ekologicke, ale porad nechapu, kdyz se v tom filtru nahromadi necistoty a udela se regenerace, tak prece fyzikalni zakon o hmote musi fungovat i zde. Takze sice bez DPF "hulim" o neco vice (a prubezne), ale s DPF to "vygrcam" v jednu chvili vse najednou ----> co je na tom ekologickeho?
Prosim o vysvetleni, protoze diky Tvym radam zatim pohodove jezdim, takze bys mohl vedet i toto - beze srandy!
Já ale o žádné ekologii nemluvil !!!
to je výmysl EU aby nedocházelo ke kouřivosti a sazení pořád, ale jen v určitou dobu a za určitých teplot -princip spaloven komunálního odpadu-břeberte každý sám
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 05 bře 2014, 21:54
od lukynen
Leonardo píše:Nevím jak všichni ostatní s pdf jsem měl výfuk taky černý a to byl zanešen na 50% já ho kuchal v 215000 a to byl v Itálii měněn ve 160000 dle servisky tankuji jen vervu diesel a nehulim vůbec
Samozřejmě že musel být černý ,bo to vyhoření sazí musí někudy ven
Jen že regenerace probíhá za určitých teplot a podmínek a tím pádem je účinější a EKOLOGIČTĚJŠÍ
protože se lépe spálí -vyhoří-no tak jak je každému libo to nazvat.
Přirovnání Za liazkou taky nepojedete dneska z Brna do Prahy ,ale za euro 5 Man vám to vadit nebude.
Pokud vykucháte DPF tak vám zbyde jen rezonátor na konci auta a NO katalizátor No emise No čistý výhled když pojedu za vámi protože saze nemají kde zabrzdit.
http://www.youtube.com/watch?v=WUOhqqyu3RY" onclick="window.open(this.href);return false;
A vůbec, jestli tohle někdo nechápe tak ....
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 05 bře 2014, 22:05
od lukynen
Leonardo píše:Nevím jak všichni ostatní s pdf jsem měl výfuk taky černý a to byl zanešen na 50% já ho kuchal v 215000 a to byl v Itálii měněn ve 160000 dle servisky tankuji jen vervu diesel a nehulim vůbec
Možná se pletu ,takže mě neber za slovo ,ale nejsem si jistý jestli tvůj vůz má poctivé km ,hlavně když sám říkáš ,že při 160 000 byl dělán ,což je cca teoretická životnost DPF a druhý by vydržel jen 60 000 ? Pak je možná problém ve stylu jizdy -hlavně na spotřebu -což je super ,ale následné karbonování ,dušení motoru a nemožnost regenerace vyplívá v problém K.O. DPF a neustálé a časté regenerace --> zvyšování spotřeby. protože nic jiného než nafta vstřikovaná do výfukovédoby válce nespustí a neudělá tu slavnou,správnou aktivní regeneraci.
Na mojem autě je do dnes původní filtr bez odstavení EGR,DPF(fungují pořád) jediné co s vozem děláno ,je dvakrát čištěno -doma- egr a sací příruba kde ústí egr a jsou přidávána aditiva do nafty-vstřikovače je důvod-po celý rok
Re: motor bez tahu a potom úplné zastavení
Napsal: 05 bře 2014, 22:21
od lukynen