Stránka 1 z 1

Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 13 úno 2014, 21:30
od Radek Kouba
Dobrej,mám dlaší problém a potřeboval bych ho vyřešit :-) mam punto 12 8v 44kw model 188.
A dnes mi začal zlobit motor.Začal mi nehorazně vynechávat a jede jen na 2 válce.Zkoušel jsme měnit svíčky a nic,jiskru házej :-).Měřil jsem tlak barometrem,kolik dávaj válce a 1 a 2 valce jsou bez tlaku a 3 a 4 davaj az 12 baru.Myslim si že to dělaj pístní kroužky nebo hlava válcu nebo těsnění.Ale těsnění a sníženou hlavu tam mám už 10 000 km a nezdá se mi že by to bylo ono :-).
Mám možnost jineho motoru ze stejneho punta 1,2 16v ale netuším jestli tam půjde.
Můžete mi poradit co stim mám dělat nebo jestli tam jde dát ten motor z toho 16 v :-)
Děkuji moc za odpovědi beru jakykoliv rady :-)

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 13 úno 2014, 21:49
od rolandt
1-2 bez tlaku, bude najskor tesnenie, a motor 16v pasuje ale musi sa menit aj rj.

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 13 úno 2014, 22:02
od Radek Kouba
díky a musí se stim vyměnit jen řj ?? :-) nebo i budíky kvuli imobilizeru nebo ne ? ?:-) a musism si z toho vzít i táhla vid ?? na řazení 6 ky ten motor má 6 kvaltů :-)

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 13 úno 2014, 22:06
od Radek Kouba
a hlava by měla bet teda v pořádku jo ??? :-) kdyby to bylo jen těsnění tak to bych udělal :-)

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 14 úno 2014, 19:32
od Radek Kouba
tak díky bylo to vážně propálený těsnění z 1 do 2 válce :-) už to mám skoro hotový ale je mi jasný že to pojede :-) a hlava neni ani křivá,už jednou sem jí dával snižovat a od tý doby se už ani nehla :-)

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 14 úno 2014, 21:28
od rolandt
takze to je sportig, a nemusi ti pasovat polosi, a tak by si mozno musel cely predok prekladat, okrem imma a ostatnej elektroniky, kabelaz....
to by som si radsej kupil komplet auto.

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 14 úno 2014, 22:09
od cinzano
Šišmarjá, motorů 1,2 8V je všude spousta :roll:

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 15 úno 2014, 07:52
od sefik
Chtěl jsem napsat propálený těsnění mezi válcema, ale už si to vyřešil, brartránek měl to samé na Opel omega 2.0 16V (mezi 3, a 4. válcem) a tlak se vracel do škrtičky a ta krásně cinkala :D

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 16 úno 2014, 21:50
od Radek Kouba
tak těsnění jsem udělal hlavu tam už taky mám,celý jsme to zkompletoval,zkusim jsem to nastartovat a zas to jede jen na 2 válce ale tentokrát běží 2 a 4 ale 1 a trřetí vůbec.
Poradte mi prosím čím by to mohlo bejt ???? :-) už jsme zoufalej :-(

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 25 úno 2014, 16:35
od zahynko
ahojte, tak tento isty problem moze robit aj vadna rj... mne zblabla RJ a auto chodilo ako sa mu chcelo... 100 krat som nastartoval a 90 krat islo na 2 valce, tych zvysnich 10 bud nenastartovalo alebo islo normalne...

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 25 úno 2014, 17:50
od J_K
Radek Kouba píše:tak těsnění jsem udělal hlavu tam už taky mám,celý jsme to zkompletoval,zkusim jsem to nastartovat a zas to jede jen na 2 válce ale tentokrát běží 2 a 4 ale 1 a trřetí vůbec.
Poradte mi prosím čím by to mohlo bejt ???? :-) už jsme zoufalej :-(
Trochu málo informací. Mají všechny válce dobrou kompresi? Jde do všech válců benzín? Háže to jiskru? Na 2 válce to jde pořád, nebo jen v určitých režimech?

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 02 bře 2014, 16:21
od Bracho90
Caute,prosim vas ake tesnenie budem potrebovat na pretesnenie vika hlavy? jedna sa o Fiat Punto 2 r.v. 2000,a obsah 1,2 44Kw LPG,ide oto aby som nekupil zle pretoze na autokelly je viac obrazkou a su tam rozne,keby ste taky dobry a poslali mi foto,alebo link,a sviecky sa zevraj lisia aj od dlzky,a hrubky?Dakujem.

Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v

Napsal: 03 bře 2014, 00:45
od Cabuto
Pokud to jede zase jen na 2 tak jednoduse zmer tlaky promer kable zkontroluj civku vymaz jednotku mysleno chyby ulozene pokud je vse v normalu ale stale jen 2 tak ete tlak benzinu pokud tez ok vstriky benzinu a pak uz by mohlo bejt jedine to tesneni jak si menil ze se ti to nepovedlo a nebo ta hlava je preci jen zkroucena :-)