Stránka 1 z 1
Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 13 úno 2014, 21:30
od Radek Kouba
Dobrej,mám dlaší problém a potřeboval bych ho vyřešit
mam punto 12 8v 44kw model 188.
A dnes mi začal zlobit motor.Začal mi nehorazně vynechávat a jede jen na 2 válce.Zkoušel jsme měnit svíčky a nic,jiskru házej
.Měřil jsem tlak barometrem,kolik dávaj válce a 1 a 2 valce jsou bez tlaku a 3 a 4 davaj az 12 baru.Myslim si že to dělaj pístní kroužky nebo hlava válcu nebo těsnění.Ale těsnění a sníženou hlavu tam mám už 10 000 km a nezdá se mi že by to bylo ono
.
Mám možnost jineho motoru ze stejneho punta 1,2 16v ale netuším jestli tam půjde.
Můžete mi poradit co stim mám dělat nebo jestli tam jde dát ten motor z toho 16 v
Děkuji moc za odpovědi beru jakykoliv rady
Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 13 úno 2014, 21:49
od rolandt
1-2 bez tlaku, bude najskor tesnenie, a motor 16v pasuje ale musi sa menit aj rj.
Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 13 úno 2014, 22:02
od Radek Kouba
díky a musí se stim vyměnit jen řj ??
nebo i budíky kvuli imobilizeru nebo ne ? ?:-) a musism si z toho vzít i táhla vid ?? na řazení 6 ky ten motor má 6 kvaltů
Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 13 úno 2014, 22:06
od Radek Kouba
a hlava by měla bet teda v pořádku jo ???
kdyby to bylo jen těsnění tak to bych udělal
Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 14 úno 2014, 19:32
od Radek Kouba
tak díky bylo to vážně propálený těsnění z 1 do 2 válce
už to mám skoro hotový ale je mi jasný že to pojede
a hlava neni ani křivá,už jednou sem jí dával snižovat a od tý doby se už ani nehla
Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 14 úno 2014, 21:28
od rolandt
takze to je sportig, a nemusi ti pasovat polosi, a tak by si mozno musel cely predok prekladat, okrem imma a ostatnej elektroniky, kabelaz....
to by som si radsej kupil komplet auto.
Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 14 úno 2014, 22:09
od cinzano
Šišmarjá, motorů 1,2 8V je všude spousta
Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 15 úno 2014, 07:52
od sefik
Chtěl jsem napsat propálený těsnění mezi válcema, ale už si to vyřešil, brartránek měl to samé na Opel omega 2.0 16V (mezi 3, a 4. válcem) a tlak se vracel do škrtičky a ta krásně cinkala
Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 16 úno 2014, 21:50
od Radek Kouba
tak těsnění jsem udělal hlavu tam už taky mám,celý jsme to zkompletoval,zkusim jsem to nastartovat a zas to jede jen na 2 válce ale tentokrát běží 2 a 4 ale 1 a trřetí vůbec.
Poradte mi prosím čím by to mohlo bejt ????
už jsme zoufalej
Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 25 úno 2014, 16:35
od zahynko
ahojte, tak tento isty problem moze robit aj vadna rj... mne zblabla RJ a auto chodilo ako sa mu chcelo... 100 krat som nastartoval a 90 krat islo na 2 valce, tych zvysnich 10 bud nenastartovalo alebo islo normalne...
Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 25 úno 2014, 17:50
od J_K
Radek Kouba píše:tak těsnění jsem udělal hlavu tam už taky mám,celý jsme to zkompletoval,zkusim jsem to nastartovat a zas to jede jen na 2 válce ale tentokrát běží 2 a 4 ale 1 a trřetí vůbec.
Poradte mi prosím čím by to mohlo bejt ????
už jsme zoufalej
Trochu málo informací. Mají všechny válce dobrou kompresi? Jde do všech válců benzín? Háže to jiskru? Na 2 válce to jde pořád, nebo jen v určitých režimech?
Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 02 bře 2014, 16:21
od Bracho90
Caute,prosim vas ake tesnenie budem potrebovat na pretesnenie vika hlavy? jedna sa o Fiat Punto 2 r.v. 2000,a obsah 1,2 44Kw LPG,ide oto aby som nekupil zle pretoze na autokelly je viac obrazkou a su tam rozne,keby ste taky dobry a poslali mi foto,alebo link,a sviecky sa zevraj lisia aj od dlzky,a hrubky?Dakujem.
Re: Motor 1,2 8v a 1,2 16v
Napsal: 03 bře 2014, 00:45
od Cabuto
Pokud to jede zase jen na 2 tak jednoduse zmer tlaky promer kable zkontroluj civku vymaz jednotku mysleno chyby ulozene pokud je vse v normalu ale stale jen 2 tak ete tlak benzinu pokud tez ok vstriky benzinu a pak uz by mohlo bejt jedine to tesneni jak si menil ze se ti to nepovedlo a nebo ta hlava je preci jen zkroucena