JTD
Moderátoři: kubiii, Minimaxa, peta.smolik, Globusman
JTD
Ahoj všem. Uvažuji o Multiple 1.9 110 JTD. Nikdy jsem nafťák neměl. Auto má kolem 200000 Km najeto. Když se člověk poohlédne na internetu po informacích o systému vstřikování common rail, tak vás polévá horko z investic, které mohou eventuelně nastat, včetně turba a dvouhmotového setrvačníku. Co jezdím 20 let s benzínovými motory, tak nevím co je závada na palivovém systému a na motoru vůbec. 200000 Km na Common rail je dle informací na internetu až až. Informace typu "stačí natankovat špatnou naftu a může být vymalováno" mě docela děsí. Můžete sem napsat vaše názory na JTD? Děkuji.
- Reklama
Re: JTD
Ahoj, moje první multipla 105JTD rok 1999 měla při koupi najeto 150t, když jsem ji prodával tak měla 200t dle tacho. Byla dotažená autobazarem z německa kde jezdila jako taxík v Berlíně. Takže mohla bejt ještě tak o 100-150t stočená. Co se týče motoru, neměl jsem kromě 1x zamrzlé nafty jediný problém. To že trpí na podvozek, hlavně přední nápravu, to beru jako nutné zlo težkého naftového motoru. Tyhle motory najedou při troše péče - dobrá nafta, sem tam VIF, občas vylejt vodu z filtru - klidně 500t.
Teď mám druhou multiplu 120 M-Jet rok 2007, koupená jako tříletá s najetými poctivými 40t. Nyní po 4 letech najeto 100t a zatím do ní leju jen naftu, na zimu VIF. Pouze - jako tradičně již dělaná obě přední ramena a čepy řízení. Motor klape jako švýcary. Toť moje postřehy o motorech se systémem CR.
Teď mám druhou multiplu 120 M-Jet rok 2007, koupená jako tříletá s najetými poctivými 40t. Nyní po 4 letech najeto 100t a zatím do ní leju jen naftu, na zimu VIF. Pouze - jako tradičně již dělaná obě přední ramena a čepy řízení. Motor klape jako švýcary. Toť moje postřehy o motorech se systémem CR.
www.minimaxa.cz