Stránka 1 z 1

Těžké řazení

Napsal: 12 led 2014, 12:53
od pacholda
Ahoj všem, mám poslední dobou (cca měsíc) tento problém:
Při řazení všech rychlostních stupňů musím použít větší sílu než obvykle, jako by tam něco kladlo odpor a při řazení zpátečky se VŽDY jako bonus ozve zaskřípění zubů.
Přijde mi, že při studeném motoru je problém horší něž při teplém.

Máte někdo nějaký typ (spojka, olej, táhla....)?

Re: Těžké řazení

Napsal: 01 úno 2014, 23:12
od pacholda
Tak problém s těžkým řazením vyřešen!!!
Přitáhl jsem o 2 závity spojkové lanko a vše bylo O.K., bohužel dnes po cca 14 dnech a pouhých 200km mi prasklo spojkové lanko, které jsem měnil loni v květnu.
Takže nyní už neřadím vůbec.
Otázka zní, proč mi prasklo již druhé spojkové lanko během 1 roku?
Má někdo nějaký nápad?

Re: Těžké řazení

Napsal: 03 úno 2014, 13:07
od Minimaxa
Ahoj Honzo, nebylo to Polské lanko? Předpokládám, že ti prasklo to plastové oko u pedálu :?:

Re: Těžké řazení

Napsal: 03 úno 2014, 18:23
od pacholda
Hoj Miloši, tak asi takhle, loni v květnu mi prasklo to plastové oko na (předpokládám) originálním lanku. Bovden byl na několika místech prorezlý, takže to byl asi důvod. Původ náhradního dílu neznám (mechanik ho kupoval u mgr. Kellyho), ale v sobotu mi prasklo LANKO, nikoliv ten plastový kus. Lanko bylo prodřené o tu kovovou trubičku co ústí do kabiny.

Během včerejška jsem zbastlil z obou prasklých lanek jedno dobré. Z původního jsem použil lanko a z nového ten zbytek. Dnes jsem to nainstaloval do auta a první dojem je, že pedál spojky jde o poznání lehčeji, beru to zatím jako provizorium, nevěřím že to vydrží navěky, neboť je prodřená teflonová izolace lanka i teflonová trubička v bovdenu, zakončení lanka provedeno cínováním, špatný úhel té vodící trubičky...

Máš nějaký typ na kvalitní náhradní díl?

Re: Těžké řazení

Napsal: 04 úno 2014, 12:15
od Minimaxa
Zkus poptat u Fiatů originál, zajímala by mě cena. Já kupoval na starou multihoplu lanko u kelly od ATE, kde je ten díl ze silonu. Polské "repliky" bývají z plastu. Navíc, několikrát za rok vezmu WDčko, a zevnitř od pedálu trubičkou napumpuju lanko WDčkem. Pak to běhá jako po másle.