Nafta v oleji
Napsal: 22 lis 2013, 21:48
Ahoj,
asi pred mesicem jsem koupil Multiplu 1.9 JTD 115 (s novym ksichtikem), r.v.2005, nalitano cca 160 tisic. Vse v poho, auto jezdilo, tichy chod, pohoda, cela rodina nadsena.
Pred 10 dny jsem to daval do servisu, at mi vymeni rozvody, olej, vycisti klimu a mrknou, co by tak jeste bylo potreba. Auto mi chvalili, ze vse se zda byt fakt v pohode, ze se asi o to nekdo staral, ze veci, ktere by mohly byt problemove to ma vymenene atd.
Nedlouho pote (nejsem schopny rict jestli hned ten den, nebo tak den dva potom) jsem si vsiml, ze mi to pri startu pise "OIL LEVEL TOO HIGH", tak jsem si (blbec) rikal, ze jim asi ujela ruka, a jeste par dnu jsem s tim (opet blbec) jezdil. Pak mi to ale vrtalo hlavou, tak jsem tam brnknul a oni rekli, ze se jim to nezda, ze to urcite naplnili spravne, ale at se tam stavim, ze to raci odsaji a at to sleduju. To se stalo vcera rano a ja byl rad, ze pri startu vidim ty ctverecky, uff.
Auto v poho, furt ctverecky, dnes se vecer vracim z prace dom a uz jsem se i trochu uklidnil a prestal se tolik bat (predjel jsme si asi dve auta) - stavoval jsem se jeste ve meste a tam jsem parkoval jsem dost sikmo "do kopce" (nevim, jestli i to muze mit vliv). A ejhle, kdyz pak startuju, ze dojedu dom, pise to zas "moc oleje", tak si rikam, ze je to tim, ze je to moc nakrivo, ale doma jsem to pak jeste kontroloval a fakt tam bylo tak 1cm nad "max".
Takze predpokladam, ze mi tam nekde tece nafta . Nebo to muze byt neco jineho? Treba voda z chlazeni?
Jinak se mi zda, ze auto jezdi celem normalne, zadny problemy pri startovani, spotrebu mi pise cca 5.5.
Koukal jsem do nejakych diskusi a precet si o vymene vstriku, tandemoveho cerpadla a vymlacenych hlav a jdou na mne mrakoty . Nemate s timto nekdo zkusenosti a je sance, ze to budou "jen" krouzky? Vubec nemam predstavu, jake jsou sance, co to bude a kolik penez do toho budu met vrazit. Nebo to radsi nekde hodit ze skaly?
Predem dekuji za jakekoliv rady, tipy, zkusenosti a vubec.
asi pred mesicem jsem koupil Multiplu 1.9 JTD 115 (s novym ksichtikem), r.v.2005, nalitano cca 160 tisic. Vse v poho, auto jezdilo, tichy chod, pohoda, cela rodina nadsena.
Pred 10 dny jsem to daval do servisu, at mi vymeni rozvody, olej, vycisti klimu a mrknou, co by tak jeste bylo potreba. Auto mi chvalili, ze vse se zda byt fakt v pohode, ze se asi o to nekdo staral, ze veci, ktere by mohly byt problemove to ma vymenene atd.
Nedlouho pote (nejsem schopny rict jestli hned ten den, nebo tak den dva potom) jsem si vsiml, ze mi to pri startu pise "OIL LEVEL TOO HIGH", tak jsem si (blbec) rikal, ze jim asi ujela ruka, a jeste par dnu jsem s tim (opet blbec) jezdil. Pak mi to ale vrtalo hlavou, tak jsem tam brnknul a oni rekli, ze se jim to nezda, ze to urcite naplnili spravne, ale at se tam stavim, ze to raci odsaji a at to sleduju. To se stalo vcera rano a ja byl rad, ze pri startu vidim ty ctverecky, uff.
Auto v poho, furt ctverecky, dnes se vecer vracim z prace dom a uz jsem se i trochu uklidnil a prestal se tolik bat (predjel jsme si asi dve auta) - stavoval jsem se jeste ve meste a tam jsem parkoval jsem dost sikmo "do kopce" (nevim, jestli i to muze mit vliv). A ejhle, kdyz pak startuju, ze dojedu dom, pise to zas "moc oleje", tak si rikam, ze je to tim, ze je to moc nakrivo, ale doma jsem to pak jeste kontroloval a fakt tam bylo tak 1cm nad "max".
Takze predpokladam, ze mi tam nekde tece nafta . Nebo to muze byt neco jineho? Treba voda z chlazeni?
Jinak se mi zda, ze auto jezdi celem normalne, zadny problemy pri startovani, spotrebu mi pise cca 5.5.
Koukal jsem do nejakych diskusi a precet si o vymene vstriku, tandemoveho cerpadla a vymlacenych hlav a jdou na mne mrakoty . Nemate s timto nekdo zkusenosti a je sance, ze to budou "jen" krouzky? Vubec nemam predstavu, jake jsou sance, co to bude a kolik penez do toho budu met vrazit. Nebo to radsi nekde hodit ze skaly?
Predem dekuji za jakekoliv rady, tipy, zkusenosti a vubec.