Stránka 1 z 1
moj puntik kope...1.8 16.v
Napsal: 19 lis 2013, 17:56
od zajkoHGt
Caute fiataci.
mam trochu problem s mojim puntikom.zrazu,znicoho nic putik zacal vybrovat na volnobehu.ked pridam je to celkom fajn,ale ked sa zas dostane na 2000ot.zas zacne triast,alebo niekedy kopat.inak slape ako hodinky.silentbloky su menene na jar(asi v marci).vrchny silentblok vyzera este ok.neviete mi niekto poradit?resp.povedat na co sa mam pripravit pri navsteve servisu..
Re: moj puntik kope...1.8 16.v
Napsal: 19 lis 2013, 20:20
od davezlat
Tak v servise bych řekl to samé, co jste zde napsal
Jinak tekle se těžko určuje a radí co by to mohlo být... Vybrovat, jako že se víc třepe motor??? Jede na všechny 4 válce?? Kdybyste byl z Brna, tak řeknu dojeďte za mnou do servisu a tam se na to kouknem...
Re: moj puntik kope...1.8 16.v
Napsal: 19 lis 2013, 20:33
od zajkoHGt
Praveze nie.ide na vsetky valce,spjkou ani zotrvacnikom to tiez nieje,tu som menil aj s prevodovkou minuly rok.Jeden mechanik mi povedal pred tyzdnom,ze nevie co tomu moze byt.ze mam skisit vo fiate.
protik jeden.heh...a rad by som aj dobehol,ale neviem co sa mu stalo,tak uz tet na nom nejazdim dlhe trasy.
Re: moj puntik kope...1.8 16.v
Napsal: 19 lis 2013, 20:35
od zajkoHGt
A ano.trepe to motorom a celym autom.a ked to dostanem na 2000otc.zacne kopat ako pri odj...silentblokoch.
Re: moj puntik kope...1.8 16.v
Napsal: 21 lis 2013, 21:18
od davezlat
a co diagnostika??? Byl jste na ni? Svítí nějaká kontrolka na palubce??
Re: moj puntik kope...1.8 16.v
Napsal: 25 lis 2013, 21:28
od zajkoHGt
Diagnostika neukazala nic a kontrolka ziadna nesvieti..
Re: moj puntik kope...1.8 16.v
Napsal: 25 lis 2013, 22:20
od Jenda21
Zdravím, známý řešil podobný problém, jako popisují zde:
http://www.tipcars.com/magazin-fiat-pun ... -5319.html, nakonec to ale vyřešil výměnou snímače polohy vačky. Třeba by to mohl být i tvůj případ.
Re: moj puntik kope...1.8 16.v
Napsal: 26 lis 2013, 07:37
od davezlat
Kámoš na Marejce zase musel měnit prý sání, byly tam prý nějaký netěsnosti.
Re: moj puntik kope...1.8 16.v
Napsal: 13 pro 2013, 15:26
od Karol
Skontroluj nastavenie rozvodov, ci to neskocilo o zub - dva. Dalej ci nieje podpaleny ventil (jeden valec by mal vyrazne mensi tah a by to potom triaslo). To by malo ist zmerat aj nejakym pokrocilejsim snimacom otacok, kde by bol signal nie digitalneho charakteru cez Hallov spinac, ale priamo indukcnym snimacom. Pri Hallovom spinaci totiz vidis na osciloskope len obdlznikovy priebeh modulovany otackami, ale v pripade indukcneho cidla vidis aj rychlost resp. zrychlenie otacania klukoveho hriadela a teda aj motora. Keby kazda stvrta otacka bola pomalsia alebo s pomalsim zrychlenim ako ostatne, mas lokalizovany problem. Na mk1 je len obycajny indukcny snimac s magnetom a ten s radostou poskytuje osciloskopu ovela viac parametrov nez ktore si z neho berie RJ.
Iny sposob je napriklad zmerat tlaky vo valcoch tepleho motora, keby bol podpaleny ventil, nejaky z valcov by mal vyrazne odlisne tlaky (nizsie).
Re: moj puntik kope...1.8 16.v
Napsal: 04 led 2014, 18:11
od punťas hgt
Řídící systém Hitachi u HGT je na prdlajs. S diagnostikou u hitachi musíš umět pracovat,aby ses něco dověděl. Skočený rozvody si myslím nebudeš mít,to by dělalo problémy neustále. Pokud diagnostika nevyhodila chybu, budeš se musit uchýlit k měření, jako radí kolega. Je taky otázka, jestli ti to zacuká i když budeš tůrovat motor na volnoběh, nebo jen v zátěži. U HGT je snímaš na klice-ten udává otáčky motoru a pak je snímač vačky-s těma bývá problém.Ten je pod rozvodovým kolem a nevím nevím, jestli jde vyměnit,aniž bys musel dát rozvody dolů. Je to dost naprd řešený. Tento snímač řídí vstřikování a zapalovaní-je pouze 2 drátový a hitachi je tak blbý, že pokud nehodí KO na tvrdo,tak ho nevyhodnotí ani jako sporadickou závadu.Konektro tohoto snímače najdeš-čelem k motoru,na levé straně rozvody a u sání je na levé straně podtlakový "hříbek" a u něho jsou 2svorkovnice-tuším jedna černá a jedna modrá-myslím,že je to modrá.tam můžeš napichnout osciloskop,případně nějaký kvalitnější multimetr ti taky ukáže napětí při určitých otáčkách.