Tak kdo si přečetl podpis, tak už ví, že je to 1,2 16V ve výbavě ELX. Jestli někdo stáčel tachometr, tak to netuším. Na tacháči to mělo 122tisíc km, interiér byl zachovalý, potahy sice byly zaprášený, ale nic co by se nedalo mokrou cestou vyčistit. Bourané to nebylo, ale pár šrámů to na sobě má, ty ale neřeším na ty to nejezdí.
Včetně přihlášení mě vyšel před loňským létem na 50tisíc.
Co se týká koroze, tak klasika, na přední haubně ďobance od kamínků, lehce chycené zadní lemy, podlaha omšelá - původní stav jak to sjelo z výrobní linky (tak hned dostal nový kabát na spodku
). Co se týká nějaké servisní historie, tak to byla velká neznámá, výfuk sice držel pohromadě, ale otázkou bylo jak to bude ještě dlouho (bylo to 1500 km
). Další co se rýsovalo jako zrající výměna byly tlumiče, vydržely o kousek déle asi 2500 km pak vytekly. To všechno byly opravy, s kterými jsem při koupi počítal, auto bylo na rampě, tak jsem věděl do čeho se pouštím. Jinak samozřejmostí byla výměna rozvodů, vodní pumpy, svíček, fitrů a oleje. Svíčky tam byly minimálně 40tisíc ne-li déle, pumpa byla původní, ale byla v cajku, rozvody byly dělaný, podle stavu tak cca do 50tisíc km. Rozvody někdo dělal bez přípravků, protože tam byly barvou rysky na kolech i řemenu. Momentálně se s ním najezdilo cca 10 tisíc km, zatím bez závad, motor si bere v průměru 6l/100km, spotřeba oleje je tak cca od rysky k rysce tak na 8 tisíc km. Boty obouvá 185/60/14 jak na léto tak na zimu. Sice nemá klimu, ale to mi nějak nevadí, aspoň je v motorovém prostoru více místa. Dle mého názoru, by byla ideální motorizace 1,4 16V, ale i tak nemá problém v plném obsazení akcelerovat při nájezdu na dálnici na trojku do rychlosti 140km/hod (což je cca 6500ot/min).
Tady je pár fotek před koupí.