Zdravim, tusim si mi vcera volal,
ak si mechanik a mas vsetko potrebne pri sebe tak to musis mat vymenene za den,
co je potrebne vymenit:
cely volantovy stlpik a posilovacom
poistkova skrinka v motore (ak su tam zdierky pre 60amperovu poistku tak netreba menit)
poistkova skrinka v kabine (ak je osadena komplet poistkami tak netreba menit)
kovova konzola posilovaca ktora je schovana pod palubovkou
(najskor je vhodne skontrolovat ktora konzola je namontovana v aute)
coje potrebne doplnit:
napajacu kabelaz s konektormi pre posilovac
datovu kabelaz s konektormi pre posilovac
Diagnostika:
diagnostikou priradit rj-posilovaca k bodycomputeru
postup:
demontuj: 3xplasty pri volante, airbag, volant, packy, vytiahni fabku z ciernej spinacej skrinky (je to jednoduche a nemusis demontovat spinacku) za pedalom plynu konci volantova tyc, tam ju demontuj, odskrutkuj 4x skrutky ktore drzia stlpik riadenia od konzoli a mas to vsetko von,
porovnaj roztec dier na stlpiku riadnia so stlpikom riadenia s posylovacom, ak je ok tak mozes rovno namontovat stlpik riadenia s posilovacom, a je roztec ina tak musis demontovat celu palubovku a vymenit celu kovovu konzolu pod palubovkou
doplnis chybajucu datovu kabelaz od bodycopmuteru k rj-posilovaca, napichas to do povodnych konektorov, potom musis pretiahnut napajacu kabelaz z motorovej casti do kabiny, je tam na to velka diera s gumovou prechodkou
vsetko pozapajat, priradit pocitacom a jazdit
ak je auto rv 1999-2003 188a tak bude fungovat iba servomotor REV-079 s rj-6971
ak je auto rv 2003-2008 188b facelift tak bude fungovat iba servomotor REV-03A s rj-1075
tak isto neda sa zamenit kardanova tyc medzi 1999-2003 a 2003-2008
rozdiel je v tisichrane, pocte zubov, je to lachko rozoznatelne
po namotovani treba skontrolovat ci informacie o rychlosti vozidla a nabijani alternatora idu cez can-zbernicu do rj-posilovaca, to by som este vyskusal pred samotnou montazou posilovaca
vela zdaru