Stránka 1 z 1
znizeny podvozok vs. technicka kontrola
Napsal: 17 říj 2013, 17:22
od T-peg
vedel by mi niekto odhadom povedat kolko cm klesne auto ked zide pri stk na brzdove valce? a pri ich rozbehnuti a brzdeni beha auto do stran? su to uz dva roky kedy som tam bol,nepametam si to a vtedy som si to ani nevsimal.
Re: znizeny podvozok vs. technicka kontrola
Napsal: 17 říj 2013, 21:16
od martin72
Pokud máš pružiny homologovaný na tvůj typ autí, tak ti to může být jedno a pokud je nemáš homologovaný, tak vlastně také. Protože tě rovnou vyhodí.
Re: znizeny podvozok vs. technicka kontrola
Napsal: 17 říj 2013, 21:44
od T-peg
nemoze mi to byt jedno v ani jednom pripade,kedze mi ide o to, ze ak su tie valce prilis hlboko tak sa neoprem o zem len naraznikom ale aj vanou a vyfukom a bohviecim este.
Re: znizeny podvozok vs. technicka kontrola
Napsal: 17 říj 2013, 22:07
od martin72
njn, to je daň za travní kultivátor
Koukl jsem na tvůj set-up, záleží jaké mají provedení na STK, některé koukají z podlahy cca 50mm jiné jsou tak 30mm utopené.
Re: znizeny podvozok vs. technicka kontrola
Napsal: 18 říj 2013, 10:48
od Jaroslav1
T-peg píše:nemoze mi to byt jedno v ani jednom pripade,kedze mi ide o to, ze ak su tie valce prilis hlboko tak sa neoprem o zem len naraznikom ale aj vanou a vyfukom a bohviecim este.
Možná že se ani k těm válcům nedostaneš,jak to technik uvidí.
Re: znizeny podvozok vs. technicka kontrola
Napsal: 18 říj 2013, 11:29
od T-peg
to sa snad vybavy
viac veci keby uvidi tak sa tam nedostanem
Re: znizeny podvozok vs. technicka kontrola
Napsal: 19 říj 2013, 11:27
od Jaroslav1
Mě se ty auta se sníženým podvozkem taky líbí a snížený pneumatiky, je to pěkný jen-že právě ta STK. Vnuci to taky mají snížený a jeden tam má takový nějaký stavitelný tlumiče a to když potřebuje tak si to zvedne a nebo sníží.Jednou mě svezl ale bylo to jako by to nemělo pružiny a před každýma vyjetýma kolejema nevěděl kam stočit volant a párkrát to zarachotilo jako by to nemělo kola.