znizeny podvozok vs. technicka kontrola

Tlumiče, pružiny, kola, pneumatiky, brzdy, řízení

Moderátoři: intel_sk, peta.smolik, mad mike, Katy, Matto

Odpovědět
T-peg
Fiaťák
Příspěvky: 156
Registrován: 12 dub 2011, 13:22

znizeny podvozok vs. technicka kontrola

Příspěvek od T-peg »

vedel by mi niekto odhadom povedat kolko cm klesne auto ked zide pri stk na brzdove valce? a pri ich rozbehnuti a brzdeni beha auto do stran? su to uz dva roky kedy som tam bol,nepametam si to a vtedy som si to ani nevsimal.
1.2 8V 2000
Reklama
 

Uživatelský avatar
martin72
Znalec
Příspěvky: 676
Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Bydliště: Praha

Re: znizeny podvozok vs. technicka kontrola

Příspěvek od martin72 »

Pokud máš pružiny homologovaný na tvůj typ autí, tak ti to může být jedno a pokud je nemáš homologovaný, tak vlastně také. Protože tě rovnou vyhodí. :wink:
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
T-peg
Fiaťák
Příspěvky: 156
Registrován: 12 dub 2011, 13:22

Re: znizeny podvozok vs. technicka kontrola

Příspěvek od T-peg »

nemoze mi to byt jedno v ani jednom pripade,kedze mi ide o to, ze ak su tie valce prilis hlboko tak sa neoprem o zem len naraznikom ale aj vanou a vyfukom a bohviecim este.
1.2 8V 2000
Uživatelský avatar
martin72
Znalec
Příspěvky: 676
Registrován: 14 říj 2013, 20:57
Bydliště: Praha

Re: znizeny podvozok vs. technicka kontrola

Příspěvek od martin72 »

njn, to je daň za travní kultivátor :wink:

Koukl jsem na tvůj set-up, záleží jaké mají provedení na STK, některé koukají z podlahy cca 50mm jiné jsou tak 30mm utopené.
Fiat Bravo Emotion rv.2008 1.4 T-Jet 110kW
Fiat Punto MkII 1,2 16V ELX rv.2001
Fiat Marea 1,6 16V ELX rv.2000 ex.2016 frajer nedobrzdil
Fiat 127 rv.1972 ex.2008 dožil
Fiat 125 Speciál rv.1969 ex.2007 dožil
Fiat 125 rv.1968 ex.1997 dožil
Uživatelský avatar
Jaroslav1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 399
Registrován: 06 říj 2010, 20:42

Re: znizeny podvozok vs. technicka kontrola

Příspěvek od Jaroslav1 »

T-peg píše:nemoze mi to byt jedno v ani jednom pripade,kedze mi ide o to, ze ak su tie valce prilis hlboko tak sa neoprem o zem len naraznikom ale aj vanou a vyfukom a bohviecim este.
Možná že se ani k těm válcům nedostaneš,jak to technik uvidí.
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
T-peg
Fiaťák
Příspěvky: 156
Registrován: 12 dub 2011, 13:22

Re: znizeny podvozok vs. technicka kontrola

Příspěvek od T-peg »

to sa snad vybavy :-) viac veci keby uvidi tak sa tam nedostanem
1.2 8V 2000
Uživatelský avatar
Jaroslav1
Zkušenej Fiaťák
Příspěvky: 399
Registrován: 06 říj 2010, 20:42

Re: znizeny podvozok vs. technicka kontrola

Příspěvek od Jaroslav1 »

Mě se ty auta se sníženým podvozkem taky líbí a snížený pneumatiky, je to pěkný jen-že právě ta STK. Vnuci to taky mají snížený a jeden tam má takový nějaký stavitelný tlumiče a to když potřebuje tak si to zvedne a nebo sníží.Jednou mě svezl ale bylo to jako by to nemělo pružiny a před každýma vyjetýma kolejema nevěděl kam stočit volant a párkrát to zarachotilo jako by to nemělo kola. :D
FIAT PUNTO MK ll HLX 1,9 JTD 80/59KW. 9.99 5 dv.šedostříbr.meta.
Odpovědět

Zpět na „Punto - podvozek“