Stránka 1 z 1

olej v sacom potruby

Napsal: 15 říj 2013, 21:51
od oskarzv
Zdravím

Páni vie mi prosím Vás niekto vysvetliť ako sa može dostať olej do celého sacieho potrubia.

Obrázek

alebo
http://imgupload.sk/viewer.php?file=cjj ... 3mg1er.jpg

Re: olej v sacom potruby

Napsal: 17 říj 2013, 15:35
od Jaroslav1
Zdravím,je to běžná věc,zvláště když se jedná o vznětový motor a motor s dmychadlem. Olej se tam dostává odvětráním klikové skříně.

Re: olej v sacom potruby

Napsal: 17 říj 2013, 20:38
od oskarzv
Lenze, ja nemam turbo.

Re: olej v sacom potruby

Napsal: 17 říj 2013, 20:48
od liborko
Ano,nemáš turbo tzn.jde ti to tam přes to odvětrávání klikovky zpět do sání jak už psal kolega,ale je to normální,mají to všechny motory nejen diesly.Já jsem to na svém puntu odpojil a vyvedl dolů pod motor,ať mi to nezasírá sání.

Re: olej v sacom potruby

Napsal: 17 lis 2013, 20:21
od sefik
Jak ostatní psali, je to normální, mám to na puntíku též.. Sem tam to očistím a je klid. Akorát podle fotky, koukám, že to máš celkem pěkně zasviněný, vypadá to, jako kdybys měl motor s EGR ventilem a jezdil krátký trasy, pak to budeš mět takhle zasviněný, když budou spaliny kondenzovat na stěnách sání.. ;)

Re: olej v sacom potruby

Napsal: 22 lis 2013, 18:32
od rolandt
vysvetlenie je jednuduche, funkciu piestoveho motora poznas, aj to ze je mazane olejom, piesty tesnene kruzkami, ventilove drieky zas guferami.
tieto tesnenia sa casom v prevadzke opotrebuju a zacnu prepustat tlak do klukovej skrine, odtial sa odvadzacim kanalom odvadzaju do odlucovaca a odtial do sacieko kolektoru a spat do motora kde sa spalia.
podla konkretnej konstrukcie motora si vyber co mas ty a skus hladat chybu.
piastne kruzky, gufera, odlucovac oleja, kvalita oleja, kvantita oleja.