Prodloužení pátého stupně
Napsal: 13 zář 2013, 21:56
Od doby co mám Multiplu mě štvala krátká převodovka.Jezdím i po dálnici a je to celkem utrpení. Při 120km/h točí motor skoro 4tis/ot min.
Že jdou přehodit pětkové kolečka z jiné převodovky vím.Dělal jsem to už u F127 i u Punta jenom tady jaksi za 3 roky, nebyl čas ani moc chuť.Teď se mi dostala do ruky zadarmiko převodovka z Tempry 1,6 8v. Po oddělání deklu a spočítání zubů jsem tušil ,že by to mohlo být ONO. . Takže pasuje to hurá.
Původní převod pětky je 0,9459 35/37 zubů.
Tempra 0,8918 33/37 zubů.
Přehození koleček je práce s jednou rukou v prdeli, max za 2,5 hodiny.
Kdyby někdo chtěl, můžu blíže popsat popř hodit foto.
O kolik klesly otáčky budu teprve laborovat dnes byla už tma a pršelo.
Myslím, že takových převodovek z 1,6ky se na šroťácích válí dost, anebo někdo suší někde ve sklepě. Stačí sundat boční dek,l spočítat zuby, a vydělit kolečko na hřídeli z diferáku, kolečkem hřídele ze spojky. Pětka nejspíš bude pod 1,000
Jo a mám Mulťu r.v.2006 takže od dob Tempry stejná převodovka, akorát na synchronu trochu jiné pružinky.
Že jdou přehodit pětkové kolečka z jiné převodovky vím.Dělal jsem to už u F127 i u Punta jenom tady jaksi za 3 roky, nebyl čas ani moc chuť.Teď se mi dostala do ruky zadarmiko převodovka z Tempry 1,6 8v. Po oddělání deklu a spočítání zubů jsem tušil ,že by to mohlo být ONO. . Takže pasuje to hurá.
Původní převod pětky je 0,9459 35/37 zubů.
Tempra 0,8918 33/37 zubů.
Přehození koleček je práce s jednou rukou v prdeli, max za 2,5 hodiny.
Kdyby někdo chtěl, můžu blíže popsat popř hodit foto.
O kolik klesly otáčky budu teprve laborovat dnes byla už tma a pršelo.
Myslím, že takových převodovek z 1,6ky se na šroťácích válí dost, anebo někdo suší někde ve sklepě. Stačí sundat boční dek,l spočítat zuby, a vydělit kolečko na hřídeli z diferáku, kolečkem hřídele ze spojky. Pětka nejspíš bude pod 1,000
Jo a mám Mulťu r.v.2006 takže od dob Tempry stejná převodovka, akorát na synchronu trochu jiné pružinky.