Stránka 1 z 1
Přehřátí v Itálii
Napsal: 12 zář 2013, 01:16
od peta.smolik
Včera na výletě po Dolomitech Punto dostalo za uši: Výjezd od Lago di Santa Croce z Farra do Sant Anna na Monte Cavallo z 320 metrů na 1384 metrů během 11km. Kopce tak prudký že se dalo jet jen na 2ku a na plnej knedlík a místy na 3ku... Ve 3/4 mi sepla kontrolka přehřátí (palubka bez teploměru) bylo to akorát v Tambre na náměstí.. Zajímavý že nesepla sahara, zastavil sem vypnul motor a otevřel kapotu asi za 10 minut po otočení klíčkem kontrolka stále svítila, odpojil sem baterku na pár minut poté po nastartování kontrolka už nesvítila a kopec sem vyjel až nahoru. Vracel sem se pak stejnou cestou motor běží normálně, topí to, vody neubylo, jede stejně jak předtím. Cestou dolů i když se zařazenou trojkou začaly smrdět brzdy a hulilo se od nich. K moři Punto už dojelo v pohodě. Později sem dám fotky panoramat
Re: Přehřátí v Itálii
Napsal: 12 zář 2013, 08:30
od cinzano
Nejspíš špatný kontakt na čidle teploty v chladiči. 55 má spínání ventilátoru na rozdíl od 2. řady ještě řešené "natvrdo" bez účasti ŘJ, takže baterku nebylo nutné odpojovat. Fci ventilátoru lze ověřit propojením kontaktů v konektoru na konci kabelu, ventilátor by se měl rozběhnout. Spínač má sepnout tuším při 94 °C.
Re: Přehřátí v Itálii
Napsal: 12 zář 2013, 10:44
od peta.smolik
Sem dnes stál na křižovatce tady a ventilátor se normálně rozběhl takže asi v poho ale jak sem psal, jede to, topí to, voda neubyla a kdyžtak až budu doma vyměním těsnění hlavy ale třeba to nebude potřeba Každopádně v Itálii všeobecně ubyly jedničkový Punta tak o 50% oproti stavu před dvěma roky dvojkovejch tady moc není, Grande jsou vidět hodně a díky cenové politice jsou hodně vídět 500, Y, Idea, Musa, a Mito co se týče koncernu Fiat Kupodivu vůbec nejsou vidět trojčata od VW Up Citygo a ?Jinak tady na severu je téměř vše a hodně se objevujou čínský auta nejprapodivnějších značek