Výměna předních koutoučů a obložení MK1 - problém
Napsal: 06 zář 2013, 12:29
Zdravím všechny.
Před nedávnem jsem koupil Punto 1.2 8V r.v.1999 a dávám ho k obrazu svému a došlo i na brzdy.Koupil jsem nové přední kotouče a obložení a jakmile jsem nasadilo kotouč,který pasoval přesně,a chtěl jsem nasadit brzdový třmen s deskama,tak jsem ho tam dostal tak tak.Je to tak natěsno,že sotva rukou(chyceno za kotouč,ne nasazený kolo) s ním potočím.Brzdovej váleček mám na maximum stlačenej(šlo to pěkně).Měřil jsem tloušťku kotouče a nový má 11mm a starej(rezavej) 10,5mm.Takže ten je v pohodě,ale starý(obržděný) měly 7mm a ty nový mají 12mm.Myslíte,že je to,že se to ztěžka otáčí normální a že se to obrzdí a chce to jen trochu projet a nebo je potřeba ty desky trochu stáhnout????
Prosím vás o radu,díky Pavel
Jako přílohu fotky jak to vypadalo před tím a po výměně.
Před nedávnem jsem koupil Punto 1.2 8V r.v.1999 a dávám ho k obrazu svému a došlo i na brzdy.Koupil jsem nové přední kotouče a obložení a jakmile jsem nasadilo kotouč,který pasoval přesně,a chtěl jsem nasadit brzdový třmen s deskama,tak jsem ho tam dostal tak tak.Je to tak natěsno,že sotva rukou(chyceno za kotouč,ne nasazený kolo) s ním potočím.Brzdovej váleček mám na maximum stlačenej(šlo to pěkně).Měřil jsem tloušťku kotouče a nový má 11mm a starej(rezavej) 10,5mm.Takže ten je v pohodě,ale starý(obržděný) měly 7mm a ty nový mají 12mm.Myslíte,že je to,že se to ztěžka otáčí normální a že se to obrzdí a chce to jen trochu projet a nebo je potřeba ty desky trochu stáhnout????
Prosím vás o radu,díky Pavel
Jako přílohu fotky jak to vypadalo před tím a po výměně.