Stránka 1 z 1
RELÁTKA
Napsal: 19 srp 2013, 21:44
od liborko
Mohl by mi nějaký znalec seicenta poradit co jsou a k čemu jsou tyhle dva relátka + ty dvě pojistky viz.fotka? Jelikož mám jen polské el.schéma ve kterém se vyzná jen Jacek s Bolkem a né normální člověk,a české schéma nikde na internetu nemůžu najít.Kniha "Jak na to" kde jsou schémata snad ani na seicento neexistuje.
Re: RELÁTKA
Napsal: 19 srp 2013, 23:53
od peta.smolik
Jako nevim ale typoval bych přepěťová ochrana řídící jednotky?
Re: RELÁTKA
Napsal: 20 srp 2013, 12:56
od liborko
cervene rele je na palivove cerpadlo,to uz jsem zjistil,cerne rele nevim,hlavne me zajimaji ty dve pojistky jelikoz ta 10A se mi vzdy po zapnuti klicku prepali,ale motor jde normalne nastartovat a zda se ze to nicemu nevadi
Re: RELÁTKA
Napsal: 20 srp 2013, 12:59
od peta.smolik
A nemá tam bejt 20A pojistka?
Re: RELÁTKA
Napsal: 20 srp 2013, 16:29
od liborko
20A přepálí taky,jde to do zkratu a fest,pač když tu pojistku vyndám tak oba kontakty mi propípnou proti kostře (měřeno s vypnutým zapalováním) a pojistky se přeci vždy dávají do plusového vodiče.Bez schématu nezjistim nic
takhle nenajdu ani koncový spotřebič který to způsobuje.Jedině mě napadá airbag jelikož to bylo bourané na předek (po předchozím majiteli)a airbag je vyřazený z činnosti,je vyndaná i žárovka na kontrolce airbagu,ale airbag má přece pojistku dole pod volantem v pojistkovnici... Nic jiného mě nenapadá
Re: RELÁTKA
Napsal: 20 srp 2013, 19:52
od radek.s
Kouknul jsem do schema a pro verze 1.1 SPI ta pojiska 10A jistí + napájení lambda sondy a + elektro ventilu odvětrání benzínových par. Lambda sonda by mohla mít zkrat na zem, ten ventil to asi nebude, protože druhý jeho póĺ je zapojený do řídící jednotky motoru a spíná se na zem jen za jízdy a jen někdy. To relé, co spíná + palivové čerpadlo spíná i + pro tuhle pojistku 10A, ale taky + zapalovací cívky a + vstřikovací jednotka. Pojistka 7.5A jistí napájení řídící jednotky motoru a to druhé relé spíná část napájení pro řídící jednoku motoru na pin 35 (ovládané je z pinu 4). Jestli se ta 10A pojistka přepálí při sepnutí relé palivového čerpadla (otočení klíčku), zkontroluj lambda sondu a kabel mezi pojistkou a sondou a kabel k tomu ventilu, jestli to není někde šluslý na kostru. Souhlasilo by to s tím co píšeš, bez lambda sondy a ventilu motor běží. Tak snad jsem ti pomoh.
Re: RELÁTKA
Napsal: 20 srp 2013, 20:14
od radek.s
Čerpal jsem ze servisního manuálu, který lze stáhnout zde:
http://manualy.autooo.eu/fiat-manualy/5 ... y-prirucky" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to ten part 1 a part 2. Po stažení oba soubory rozbalit a pak tuším sloučit (už si to přesně nepamatuju) např. v total commanderu, vznikne iso soubor (obraz disku), z toho vypálit CD (nebo použít virtuální disk) a pak už lze manuál prohlížet. Tedy pokud nevadí, že je to v angličtině.
Re: RELÁTKA
Napsal: 20 srp 2013, 21:37
od liborko
DÍKY MOC
ten el.ventil uhlíkového filtru to nemůže být,pač jsem celý ten bazmek i s elektroventilem odstranil pryč (stejně jako v puntě) a konektor je tímpádem odpojený a jen visí.Takže nejspíš tedy ta lambda
kouknu na to hned zítra až dojdu z práce.A to červené relátko jsem myslel že spíná + napětí jen pro čerpadlo a ejhle je toho víc.Servisní manuál stáhnu taky,pokud je to Haynes tak to bude supr a angličtina nevadí,mám Haynes na Uno i Punto je skvělý včetně el.schémat
Re: RELÁTKA
Napsal: 20 srp 2013, 22:29
od radek.s
Haynes to bohužel není, ale je to origo manuál od Fiatu pro servisy a není špatný. Zpočátku se to zdá nepřehledný, protože je tam hodně informací od různých verzí Seicenta, co se vyráběly, ale zorientovat se v tom dá. Jsou tam i jednotlivě schemata od 0.9 SPI, 1.1 SPI, 1.1MPI a k tomu jsou obrázky auta s označením, kde se ty věci v autě nacházejí a to se mě líbí.
Re: RELÁTKA
Napsal: 26 srp 2013, 21:50
od liborko
Tak seicento zatim stoji,neměl jsem zatim čas se k tomu dostat kvůli práci.Nejdou mi ty manuály stáhnout,co dělám blbě? Po kliknutí na part1 a part2 mi to po 60sek.zobrazí odkaz,ten když překopíruju do vrchního okna a odentruju tak nevim jak dál,pač se nic ke stažení neobjeví
Re: RELÁTKA
Napsal: 27 srp 2013, 21:47
od radek.s
Asi neděláš nic blbě, teď jsem to zkoušel a ty odkazy už nefungujou jako dřív, ty odkazy byly "klikací", ale už nejsou. Je to už delší doba, co jsem si to stáhnul. Chvíli jsem hledal na netu, jestli to není někde jinde ke stažení, ale nenašel jsem žádný funkční odkaz, ale můžeš zkusit hledat taky, třeba něco najdeš.
Ale našel jsem něco jinýho zde:
http://www.seicentoclub.cz/forum.php?ka ... otazid=139" onclick="window.open(this.href);return false;
ten první odkaz na ulož.to, stáhnout jde, ale nevím, jestli jsou tam schemata, tenhle manuál jsem ještě nezkoušel, musí se vypálit.
Re: RELÁTKA
Napsal: 01 zář 2013, 21:57
od liborko
Tak dnes jsem mel trochu casu a chvilku jsem se v tom zase vrtal,a lambda sondou to taky neni
tak uz nevim po cem jit dal. Auto jezdi i s prdlou pojstkou,asi to dal nebudu resit.
Re: RELÁTKA
Napsal: 11 čer 2014, 20:25
od MikeTT
Ahoj , omlouvám se že to píši sem , ale jinam mi to nějako nejde .
Mám prosbu o radu .
Nefunkční blinkry resp. výstražná světla .
Přestali mi fungovat směrovky ( blinkry ) a výstražná světla , potřeboval bych nějakou radu , zkusím kouknout na pojistky , ale bylo by divné kdyby současně odešli obě ( jedny na směrovky a jedny na výstražné světla ) , auto je dědovo , tak bych potřeboval poradit , nebo odkázat někam kde mi poradí , děkuji za jakoukoliv radu . Pište na email
tomas.mikota@doosan.com , děkuju
Re: RELÁTKA
Napsal: 11 čer 2014, 21:28
od liborko
nejspíš relátko blinkrů