Stránka 1 z 1
Fiat Bravo 1.6 mjet s/bez DPF
Napsal: 19 srp 2013, 19:04
od miro146
Zdravim
,
mam zaujem o kupu Fiat Bravo 1.6 Mjet 2008 77kw, na auto som sa uz bol pozriet, velmi sa mi paci akurat
majitel mi nevie povedat ci ma DPF-filter pevnych castic. Bojim sa tohoto k*rvitka a preto motor s tymto "vynalezom"
na dvor nepustim
inak som na mjety pocul vela chvaly a spolu s krasnym dizajnom Brava a zaujimavou cenovkou po
nom pokukujem
Preto by som Vas chcel poprosit ci by ste mi nevedeli podla VINka poradit ci tento kusok ma alebo nema
filter pevnych castic.
screen:
https://www.dropbox.com/s/zn2l3pg71euyv ... .45.57.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dakujem za odpoved
.
ps.: pre majitelov strojov s DPF 1.6/1.9 Mjet: ake mate skusenosti resp. starosti s DPFkom? neskusali ste ho odstranit? nepozna niekto
serioznu firmu najlepsie na vychode slovenska kde by ho vedeli spravne odstranit aj sofverovo osetrit? ( viem ze ak sa len fyzicky vyberie
a neprehraje sofver z verzie bez dpf filtra tak si auto mysli ze ten filter stale ma a spusta nadalej regeneraciu filtra
)
Re: Fiat Bravo 1.6 mjet s/bez DPF
Napsal: 19 srp 2013, 22:11
od jarken
Cau,
1,6 Mjet je dobra volba, celkom to ide ( moj subjektivny pocit ze lepsie ako 1.9TDi 77kw co mam sluzobne) a malo to zere. A ja ani neviem ci mam ten filter, ale asi nie ked sa este doteraz nikdy neregenoval. A kolko ma to auto kilometrov a co je to vyhodna cenovka ?
Re: Fiat Bravo 1.6 mjet s/bez DPF
Napsal: 20 srp 2013, 14:35
od heretic
miro146 píše:Zdravim
,
mam zaujem o kupu Fiat Bravo 1.6 Mjet 2008 77kw, na auto som sa uz bol pozriet, velmi sa mi paci akurat
majitel mi nevie povedat ci ma DPF-filter pevnych castic. Bojim sa tohoto k*rvitka a preto motor s tymto "vynalezom"
na dvor nepustim
inak som na mjety pocul vela chvaly a spolu s krasnym dizajnom Brava a zaujimavou cenovkou po
nom pokukujem
Preto by som Vas chcel poprosit ci by ste mi nevedeli podla VINka poradit ci tento kusok ma alebo nema
filter pevnych castic.
screen:
https://www.dropbox.com/s/zn2l3pg71euyv ... .45.57.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dakujem za odpoved
.
ps.: pre majitelov strojov s DPF 1.6/1.9 Mjet: ake mate skusenosti resp. starosti s DPFkom? neskusali ste ho odstranit? nepozna niekto
serioznu firmu najlepsie na vychode slovenska kde by ho vedeli spravne odstranit aj sofverovo osetrit? ( viem ze ak sa len fyzicky vyberie
a neprehraje sofver z verzie bez dpf filtra tak si auto mysli ze ten filter stale ma a spusta nadalej regeneraciu filtra
)
Ja ti predám moje 1,9 mjet
http://fiat-bravo.autobazar.eu/19-mjet- ... 69532.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fiat Bravo 1.6 mjet s/bez DPF
Napsal: 20 srp 2013, 14:40
od Darth.W
http://195.23.79.251:7080/navi?SBMK=F&C ... M=LANGUAGE" onclick="window.open(this.href);return false;
DPF tam mas aj ho tam nechaj ... neni s nim ziaden problem
Re: Fiat Bravo 1.6 mjet s/bez DPF
Napsal: 20 srp 2013, 14:42
od heretic
podľa toho štítka je to verzia EUro 4 s DPF
198AXH1B 07E (*
(*) Verzie EURO 4 s DPF (pur - O2)
Re: Fiat Bravo 1.6 mjet s/bez DPF
Napsal: 20 srp 2013, 20:33
od Jarous1
Nebál bych se toho, motory Multijet 1,6 už byly konstruovány pro použití DPF, ne jako starší verze 1,9Mjet.
Re: Fiat Bravo 1.6 mjet s/bez DPF
Napsal: 21 srp 2013, 23:14
od JardaK.
Jarous1 píše:Nebál bych se toho, motory Multijet 1,6 už byly konstruovány pro použití DPF, ne jako starší verze 1,9Mjet.
Pozor, mám 1,6 MJT z dubna 2010 a DPF ještě nemá, VIN končí 282351, což je výrobní číslo neboli pořadové číslo auta. DPF měly v té řadě automaticky jen 2,0 MJT 165 k. Osobně jsem rád, že DPF nemám, možná vytvářím víc sazí, ale 25 tis. Kč za výměnu by mě docela děsilo! Na druhou stranu jsem zase slyšel, že při správném způsobu jízdy vydrží filtr dost dlouho (v řádech statisíců km). Při otočení klíčku zapalování se objeví na chvilku kontrolka DPF, tedy pokud tam DPF je. Tím bys měl poznat přítomnost DPF. Mi tam nesvítí nic. A teď trošku odbočím - dneska jsem zprostředkovaně od mechanika Fiatu slyšel, že 1,6 jsou oproti 1,9 prakticky naprosto spolehlivé motory, které vydrží přes svůj charakteristický fiaťácký klapot neskutečné množství kilometrů. Osobně mám "teprve" 116 tis. km a motor je ve skvělé kondici, řekl bych dokonce, že lepší, než na začátku!
Re: Fiat Bravo 1.6 mjet s/bez DPF
Napsal: 21 srp 2013, 23:26
od miro146
vdaka za odpovede
naozaj ma dpfko, vycital som to z tejto tabulky, je to z manualu ..
https://www.dropbox.com/s/to5mj4v12ee2lsc/bravo.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
skusim sa este poobzerat po nejakom inom Brave bez dpf bud 1,6mjet alebo 1,9mjet,
pretoze fora su plne prispevkov o problemoch s dpf aj ked vecinou sa jedna o vw a psa motory,
no tak ci tak sa tomuto "skvelemu vynalezu" chcem vyhnut
Re: Fiat Bravo 1.6 mjet s/bez DPF
Napsal: 21 srp 2013, 23:44
od miro146
JardaK. píše:Při otočení klíčku zapalování se objeví na chvilku kontrolka DPF, tedy pokud tam DPF je. Tím bys měl poznat přítomnost DPF. Mi tam nesvítí nic.
Aky mas kod karoserie? 198AXHIB07? sudim podla toho screenu co som vysie pridal ...
Pretoze majitel tamtoho Brava mi spominal presne to co ty, ze auto nema dpf ze tam nesvieti kontrolka dpf na budikoch, ale ja som tomu pri testovacej jazde nedaval velku pozornost, pretoze on si tiez nebol isty ci ho naozaj ma alebo nie. Tak som si povedal ze sa musim spolahnut na VIN kod
a podla neho urcit ci tam dpf je, no podla VIN kodu resp. kodu karoserie by tam DPF malo byt, ktovie ci to auto uz nieje po dpfoff a vypli mu aj kontrolku dpf na budikoch
Re: Fiat Bravo 1.6 mjet s/bez DPF
Napsal: 22 srp 2013, 00:03
od JardaK.
miro146 píše:JardaK. píše:Aky mas kod karoserie? 198AXHIB07? sudim podla toho screenu co som vysie pridal ...
Jo, podle techničáku mám přesně tento kód.
Re: Fiat Bravo 1.6 mjet s/bez DPF
Napsal: 28 srp 2013, 11:50
od Jenda21
Ahoj vespolek, nechci zakládat nové téma, ale narazil jsem na pro mně docela zajímavý inzerát
http://www.tipcars.com/fiat-bravo/14-i- ... 46489.html Chtěl bych se zeptat, bývají s motorem nebo autem celkově nějaké problémy? Díky moc za odpověď a omlouvám se za dotaz trochu mimo.
Re: Fiat Bravo 1.6 mjet s/bez DPF
Napsal: 03 zář 2013, 10:26
od mr.brain
Rozvody se u toho mění po 5 letech nebo 120 000 km (co bude dřív), jezdím s tím cca za 5,8-7,5l (teď o víkendu ČB - Domažlice 5,9; průměr cca 60 km/h), po městě s klimou za 7,5.
Může odejít lambda (originál Bosch mě stál asi 1300 Kč), diagnostika přes Multi Ecu Scan je hodně jednoduchá, stačí koupit jen nějaký modul... Kromě jednoho případu
tady, který měl s Bravem neustálé problémy o ničem nevím. Je to celkem jednoduchý motor doplněný elektronikou.
Co může odejít, a určitě časem odejde, budou zapalovací cívky - originál Bosch cca 1300 Kč/ks, jsou tam čtyři a svíčky (cca 400 Kč/ks). Ale kolem 100 000 km by ty cívky určitě měly vydržet, svíčky se mají měnit co 40 000 km.
Kdybys měl nějaký dotaz, tak směle do toho (mám i stejnou barvu jako je na tom odkazu)