co udělat s motorem za udržbu? ztráta výkonu atd...
Napsal: 08 čer 2013, 11:11
Ahoj všem,
máme v rodině punto MK1 1.2 44kw, auto máme od cca 115 tis a nyní má najeto skoro 180tis, za celou dobu se na motor nesáhlo, měnila se spojka, věci na podvozku atd. Auto je nyní citelně slabé, i ženský doma si stěžujou že to nějak divně jede, mě to příjde jako uplně mrtvý.
Problém je v tom, že za těch 60 tis se na tam neměnilo nic - akorát olej a filtry, palivák tam je asi taky 40tis, olej a olejak se měnil co 11-15 tis (nejdéle rok). Svíčky a na vše ostatní se nesáhlo...
Na co nejvíce zaměřit a případně rovnou koupit? Auto bylo poměrně živý, ale nyní to je mrtvolka.
Chtěl jsem rovnou vyměnit paliv. filtr a svíčky, má to cenu rovnou měnit kabely? Primární je do toho moc neivestovat, je to již stará peluška na jezdění po městě a okolí, takže investice jsou primarni.
Jinak se to asi zhoršovalo postupně, né že by to lítalo a najednou z ničeho nic mrtvo.
PS. spotřeba asi v normě.
Díky všem mekanikum za rady
máme v rodině punto MK1 1.2 44kw, auto máme od cca 115 tis a nyní má najeto skoro 180tis, za celou dobu se na motor nesáhlo, měnila se spojka, věci na podvozku atd. Auto je nyní citelně slabé, i ženský doma si stěžujou že to nějak divně jede, mě to příjde jako uplně mrtvý.
Problém je v tom, že za těch 60 tis se na tam neměnilo nic - akorát olej a filtry, palivák tam je asi taky 40tis, olej a olejak se měnil co 11-15 tis (nejdéle rok). Svíčky a na vše ostatní se nesáhlo...
Na co nejvíce zaměřit a případně rovnou koupit? Auto bylo poměrně živý, ale nyní to je mrtvolka.
Chtěl jsem rovnou vyměnit paliv. filtr a svíčky, má to cenu rovnou měnit kabely? Primární je do toho moc neivestovat, je to již stará peluška na jezdění po městě a okolí, takže investice jsou primarni.
Jinak se to asi zhoršovalo postupně, né že by to lítalo a najednou z ničeho nic mrtvo.
PS. spotřeba asi v normě.
Díky všem mekanikum za rady