Stránka 1 z 1

Tesnenie pod hlavou - material?

Napsal: 31 kvě 2013, 10:32
od kkristian
Ahojte,

prave mi menili tesnenie pod hlavou (prehrievanie atd).

Ked som preberal auto, tak mi mechanik tvrdil, ze povodne tesnenie bolo papierove, nove kovove, vraj sa pozeral a ine ani nieje. Navyse vraj bolo vytlacene do bloku motora. Teraz trosku bobkujem, ze ci mi to vydrzi...

Ake ste mali povodne tesnenie? Je mozne, ze v prvovyrobe davali papierove?

Re: Tesnenie pod hlavou - material?

Napsal: 31 kvě 2013, 15:46
od Jaroslav1
Papírové těsnění pod HLAVOU spalovacích motorů jsem nikdy neviděl ani neslyšel. Vím o těsnění z klingeritu s drátem,měděné a kovové. :)

Re: Tesnenie pod hlavou - material?

Napsal: 31 kvě 2013, 16:04
od kkristian
neviem ci je to papier, ale proste neni to kov :)

Re: Tesnenie pod hlavou - material?

Napsal: 01 čer 2013, 02:40
od twolive
ak to bil klingerit ;-)

Re: Tesnenie pod hlavou - material?

Napsal: 02 čer 2013, 01:32
od Pepik
Co já jsem měnil tak to byly dvě vrsty něčeho jako klingerit a uprostřed plech.Kolem válců kovové vložky.Těsnění je pružné a po vyhřátí stvrdne.Tak,že se hlava po ujetí 200 km,jako dříve,už nedotahuje.Jak dlouho by papír vydržel vysokou teplotu,tlaky ve válcích a odolnost proti vodě?

Re: Tesnenie pod hlavou - material?

Napsal: 02 čer 2013, 05:49
od kkristian
Takze auto sa mi vratilo po vymene tesnenia,hlava bola rovnana. 2 dni na to (po cca 100km) som rano nenatocil,ako keby sa pokazil starter. Expanzka prazdna,vytiahol mierku oleja a tam asi 7cm,vodu pretlacilo do oleja :( Mam pocit,ze moje punto dojazdilo...

Re: Tesnenie pod hlavou - material?

Napsal: 02 čer 2013, 09:30
od Jaroslav1
No,neztrácej naději asi ti to špatně opravili,když jsi s tím nejel tak to nebude tak zlé. Myslím s tou vodou v oleji. Když byla hlava srovnaná tak potom je problém asi v tom těsnění. Voda ti natekla do válců a je nestlačitelná a proto to starter nevzal .Montáž nového těsnění vyžaduje max.čistotu,po vyndání těsnění z obalu na styčné plochy nesahat a dodržet postup utažení šroubů hlavy.

Re: Tesnenie pod hlavou - material?

Napsal: 02 čer 2013, 10:16
od kkristian
no len on hovoril daco o tom,ze to povodne tesnenie z ineho materialu bolo vytlacene do bloku,tam bude asi cela zrada.

Re: Tesnenie pod hlavou - material?

Napsal: 02 čer 2013, 11:34
od peta.smolik
Já bych mu to reklamoval a nestaral se co bylo čím, pokud brousil hlavu tak asi špatně, vůbec bych se s ním nebavil a dal to na reklamaci s tím aby vyměnil grátis i olej a taktéž v ceně kapalinu..
PS: na každým těsnění je napsaný na jakej moment se má dotáhnout, asi to nedotáh a proto se to podchcalo

Re: Tesnenie pod hlavou - material?

Napsal: 02 čer 2013, 11:42
od liborko
To je alespoň vidět jak kvalitně a odborně se v servisech pracuje,hlavně ze zákazníka dostat co nejvíc peněz z kapsy.Holt co si člověk doma neudělá sám......

Re: Tesnenie pod hlavou - material?

Napsal: 02 čer 2013, 15:28
od kkristian
no na vymenu tesnenia si sam netrufnem,nemam momentovy kluc ani pripravok na nastavenie rozvodov.

Re: Tesnenie pod hlavou - material?

Napsal: 05 črc 2013, 13:42
od Pepik
No já mám sice 8mi ventil a těsnění jsem měnil sám.Nedovedu si přestavit když blok motoru je litinový a bez vložek, hlava hliníková jak může být měké těsnění vymačkané do bloku motoru.Jinak momeťákem se utahuje jen první předutažení.Pak se utahuje postupně na úhly.Ten co to dělal to pořádně sprasil.Mám dojem, že vždy hlásí že rovnaly hlavu aby mohla být cena vyšší.I když ten 16ti ventil může být řešený jinak.