Otevírání zadních dveří (kufr)
Napsal: 18 kvě 2013, 18:51
Ahoj všem,
přestalo mi fungovat otevírání zadních dveří u Multi, a proto bych chtěl požádat o radu místní zkušené matadory. Centrální zamykání i odemykání funguje, ale když je "odemčeno", tak dveře od kufru manuálně otevřít nelze. Brácha mi auto kontroloval a zjistil, že mi k otevírání dveří nejde proud, světla interiérová i exteriérová vzadu fungují bez problémů, takže to vypadá na dílčí problém s vedením přímo k otevíracímu mechanismu.
Dle manuálu by se mělo jednat o pojistku č. 24, tu se nám ale nepodařilo přesně identifikovat, protože ty pojistky 1-15 (po pěti ve třech řadách) odpovídaly schématu v manuálu, ale ten zbytek se zdál uspořádán trochu jinak. Brácha ale odhadoval, že pojistka by to být neměla, protože bych prý měl problém se zamykáním jako takovým.
Lze prý předpokládat, že problém bude ve vedení proudu, ale to je na rozebrání auta a chtělo by to mít schémata vedení elektriky. Zjistil jsem, že na problematiku schémat je zde samostatné téma, ale bez "úspěšného zakončení" a nadto, jedná se o docela specifický problém, tak jsem si dovolil založit toto nové téma.
Budu vděčný za jakoukoliv radu. Kufr nyní otevírám pouze v případě nutnosti z interiéru, protože mám sundaný plastový kryt, který normálně kryje zamykací mechanismus, ale k "pohodlnému užívání" to má samozřejmě milióny světelných let daleko .
Popis auta jsem vložil do podpisu, ale kdyby se něco nekorektně zobrazilo, tak se jedná o Mutliplu (CNG/benzín), facelift z roku 2005. Autíčku se u mne nemá "jako v rukavičkách", ale mám ho rád . Je to opravdu zvláštní stroj - chtělo by to 6-stupňovou převodovku a silnější motor, protože na dálnici (kde jsem celkem často) to přece jenom není ono, ale jinak luxus .
Pěkný den všem
mim
přestalo mi fungovat otevírání zadních dveří u Multi, a proto bych chtěl požádat o radu místní zkušené matadory. Centrální zamykání i odemykání funguje, ale když je "odemčeno", tak dveře od kufru manuálně otevřít nelze. Brácha mi auto kontroloval a zjistil, že mi k otevírání dveří nejde proud, světla interiérová i exteriérová vzadu fungují bez problémů, takže to vypadá na dílčí problém s vedením přímo k otevíracímu mechanismu.
Dle manuálu by se mělo jednat o pojistku č. 24, tu se nám ale nepodařilo přesně identifikovat, protože ty pojistky 1-15 (po pěti ve třech řadách) odpovídaly schématu v manuálu, ale ten zbytek se zdál uspořádán trochu jinak. Brácha ale odhadoval, že pojistka by to být neměla, protože bych prý měl problém se zamykáním jako takovým.
Lze prý předpokládat, že problém bude ve vedení proudu, ale to je na rozebrání auta a chtělo by to mít schémata vedení elektriky. Zjistil jsem, že na problematiku schémat je zde samostatné téma, ale bez "úspěšného zakončení" a nadto, jedná se o docela specifický problém, tak jsem si dovolil založit toto nové téma.
Budu vděčný za jakoukoliv radu. Kufr nyní otevírám pouze v případě nutnosti z interiéru, protože mám sundaný plastový kryt, který normálně kryje zamykací mechanismus, ale k "pohodlnému užívání" to má samozřejmě milióny světelných let daleko .
Popis auta jsem vložil do podpisu, ale kdyby se něco nekorektně zobrazilo, tak se jedná o Mutliplu (CNG/benzín), facelift z roku 2005. Autíčku se u mne nemá "jako v rukavičkách", ale mám ho rád . Je to opravdu zvláštní stroj - chtělo by to 6-stupňovou převodovku a silnější motor, protože na dálnici (kde jsem celkem často) to přece jenom není ono, ale jinak luxus .
Pěkný den všem
mim