Stránka 1 z 1

závada P0202

Napsal: 19 dub 2013, 16:39
od lubhol
Ahojte, vzhledem k častým poruchám mého stilouše jsem si pořídil diagnostický kabel a opakovaně mi vyskakuje závada P0202.
Vstřikovač-porucha obvodu válce č.2. Důvodem chyby je to, že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla (celý překlad popisu závady z diag.)

Máte někdo pro mě radu? jak odstranit tuto závadu? kde hledat a co vyměnit?

díky MOOOOOOOOOOOOOC

Re: závada P0202

Napsal: 19 dub 2013, 17:32
od proch
Zdar, tady jsem zatím našel (bohužel v anglině) návod, jak si ověřit, jestli to je nebo není vstřikem, třeba to pomůže...

http://www.fiatforum.com/stilo-guides/1 ... cuits.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: závada P0202

Napsal: 19 dub 2013, 20:10
od lubhol
Díky, kouknu na to. Neříkám že pro mě angličtina není problém, ale strejda google mi poradí :mrgreen: . Nic méně, vstřikovače jsem měl nedávno venku, poslal jsem je na otestování a jsou 100% O.K. Teda alespoň podle té specializované firmy :| . Uvidím co dál. No a nevíš, jaké mají být hodnoty na čidlech, cívkách a tak?

Re: závada P0202

Napsal: 19 dub 2013, 20:58
od proch
Ty hodnoty nevím, já mám JTD, jen jsem tak kouknul, jestli něco nenajdu a zatím nic, co by stálo za řeč...

Re: závada P0202

Napsal: 19 dub 2013, 21:42
od lubhol
proch píše:Ty hodnoty nevím, já mám JTD, jen jsem tak kouknul, jestli něco nenajdu a zatím nic, co by stálo za řeč...
taky u toho sedím a hledám, kde se dá, ale zatím jsem z toho jelen. Asi projedu ty dráty....

Re: závada P0202

Napsal: 19 dub 2013, 22:09
od proch
Ještě jsem tak pochopil, že by to mohla být závada na zapalování (cívky) při které zároveň ECU vyhlásí chybu vstřikovače...Zkus si přeložit tohle, já taky nejsem na anglinu moc borec...

http://www.bba-reman.com/content.aspx?c ... CUIT_FAULT" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: závada P0202

Napsal: 20 dub 2013, 19:20
od lubhol
proch píše:Ještě jsem tak pochopil, že by to mohla být závada na zapalování (cívky) při které zároveň ECU vyhlásí chybu vstřikovače...Zkus si přeložit tohle, já taky nejsem na anglinu moc borec...

http://www.bba-reman.com/content.aspx?c ... CUIT_FAULT" onclick="window.open(this.href);return false;

No, jak bude počasí, tak projedu káble, spoje, nějak je proměřím a uvidím, jestli něco najdu. Jinak pak asi nová civka..................... nevím, jsem z toho jelen. Nešťastný jelen :lol:

Re: závada P0202

Napsal: 25 dub 2013, 21:54
od lubhol
Dneska jsem mezi sebou prohodil vstřikovače a pokud se závada přesune na jiný válec, tak je jasné, že je to vstřikovač. Pokud ale závada opět vyjede na tom druhém válci, tak je v háji kabeláž atd. Každopádně, jak jsem to měl venku, tak jsem si všiml, že je poškozená kabeláž, resp.bužírka kabelu až na maso na dvou drátech ze svazku, ale ne na válci č.2, ale na 3 a 4 válci. Tak jsem to důkladně očistil a zaizoloval, tak to jsem taky zvědavý. Jinak taková hloupá otázka, jak jsou očíslované válce? Je to od rozvodů 1,2,3,4?

Re: závada P0202

Napsal: 25 dub 2013, 22:38
od proch
Od rozvodů je to 1234, tedy stojím čelem k autu, tak z leva do prava... říkali hoši od WV

Re: závada P0202

Napsal: 26 dub 2013, 10:55
od lubhol
lubhol píše:Dneska jsem mezi sebou prohodil vstřikovače a pokud se závada přesune na jiný válec, tak je jasné, že je to vstřikovač. Pokud ale závada opět vyjede na tom druhém válci, tak je v háji kabeláž atd. Každopádně, jak jsem to měl venku, tak jsem si všiml, že je poškozená kabeláž, resp.bužírka kabelu až na maso na dvou drátech ze svazku, ale ne na válci č.2, ale na 3 a 4 válci. Tak jsem to důkladně očistil a zaizoloval, tak to jsem taky zvědavý. Jinak taková hloupá otázka, jak jsou očíslované válce? Je to od rozvodů 1,2,3,4?

Tak dnes ráno (po včerejším prohození vstřikovačů) o5 ENGINE FAULT & kontrolka, napíchl jsem na noťas a vyjela stejná závada P0202, takže vstřikovače jsou dobré a problém bude v kabeláži a nebo (to doufám že ne!)někde v počítači. Má někdo nějaké moudro? Dá se koupit nová kabeláž ke vstřikovačům? Nechcete někdo koupit štýlo v kombíku? :mrgreen:

Re: závada P0202

Napsal: 30 dub 2013, 11:53
od lubhol
Nový poznatek, čím je tepleji, tak se závada objevuje méně a méně ........Objeví se vždy jen ráno po nastartování studeného motoru a rozjetí se, pak celý den nic a až zase ráno za studena.

Re: závada P0202

Napsal: 30 dub 2013, 13:15
od Jam3ss
Jak to tak ctu,tk vidim ze ty fiaty nas umi potrapit :( sice mam punto,ale zase mi porad blika kontrolka zhaveni,pritom to startuje bez problemu..vymenil jsem uz jednotku zhaveni,vsechny zhavice a dal novou baterii a stale nic..taky jsem z toho na vetvi :x zkusim jeste taky zkontrolovat kabliky a uvidim..preji hodne stesti pri hledani zavady ;)

Odesláno z mého SK17i pomocí Tapatalk 2

Re: závada P0202

Napsal: 30 dub 2013, 14:17
od lubhol
Jam3ss píše:Jak to tak ctu,tk vidim ze ty fiaty nas umi potrapit :( sice mam punto,ale zase mi porad blika kontrolka zhaveni,pritom to startuje bez problemu..vymenil jsem uz jednotku zhaveni,vsechny zhavice a dal novou baterii a stale nic..taky jsem z toho na vetvi :x zkusim jeste taky zkontrolovat kabliky a uvidim..preji hodne stesti pri hledani zavady ;)

Odesláno z mého SK17i pomocí Tapatalk 2
Nápodobně :mrgreen: .
Dal bych závody, kdo to dříve opraví, ale tak nějak nemám odvahu, tuším, že se mi to asi nepovede... :(

Re: závada P0202

Napsal: 01 kvě 2013, 18:35
od chilly
blikaní kontrolky žhavení,signalizuje špatnou žhavičku... proto startuješ normalně,mi jezdili na 3 žhavičky skoro celou zimu,akorad při -15 to už trochu bublalo,ale chytlo

Re: závada P0202

Napsal: 06 kvě 2013, 09:49
od proch
Jam3ss: Pokud jsem měl závadu na žhavení ve Stilu, (zkrat a následná výměna pojistky) po odstranění jsem musel stejně přes diagnostiku vymazat chybu. Jinak i když všechno fungovalo, pořád to psalo závadu. Tak možná Punťák taky bude chtít smáznout chybu, když si měnil jednotku, nevím, jen takový nápad...