Stránka 1 z 1
Punto GT problém s podtlaky
Napsal: 15 dub 2013, 22:49
od 7.Marty.7
Ahoj všichni, asi před půl rokem jsem koupil punto gt. už od začátku se mi zdálo že by to vozítko mělo jezdit o něco lépe, ale neřešil jsem to a ani nefungoval budík na tlak turba a turbo mělo divnej doběh. Říkal jsem si, že by mohlo být špatné turbo a tak mě to nedalo a rozebral jsem to. zjistil jsem že byla prasklá jedna podtlaková hadička, která nejspíš řídila právě ten budík turba tak jsem ji vyměnil a taky byla prasklá hadice na sání za váhou vzduchu tak jsem ji vymenil. Složil jsem to a nic zvláštního se stejně nedělo. pak jsem zjistil, že je odpojen i podtlak na blow of ventilu a pak to začlo lítat tak jak má (turbo je ve voze ve velmi pěkném stavu), takže tlačilo pěkně, ale při plným sešlápnutí plynu to střílelo do výfuku a do sání. tak jsem vymenil všechny podtlakový hadičky a zapojil je tak, jak tam byly. Pak jsem zjistil, že si nějaký dobrák nejspíše hrál s podtlakovými hadičkami, a to je právě ten problém co chci řešil. Nemá z vás někdo nějaký schéma zapojení podtlaku, nebo neví prostě někdo jak na to? Byl bych velice rád za vaši pomoc. Předem děkuji.
Re: Punto GT problém s podtlaky
Napsal: 11 črc 2013, 21:20
od stulo
7.Marty.7 píše:Ahoj všichni, asi před půl rokem jsem koupil punto gt. už od začátku se mi zdálo že by to vozítko mělo jezdit o něco lépe, ale neřešil jsem to a ani nefungoval budík na tlak turba a turbo mělo divnej doběh. Říkal jsem si, že by mohlo být špatné turbo a tak mě to nedalo a rozebral jsem to. zjistil jsem že byla prasklá jedna podtlaková hadička, která nejspíš řídila právě ten budík turba tak jsem ji vyměnil a taky byla prasklá hadice na sání za váhou vzduchu tak jsem ji vymenil. Složil jsem to a nic zvláštního se stejně nedělo. pak jsem zjistil, že je odpojen i podtlak na blow of ventilu a pak to začlo lítat tak jak má (turbo je ve voze ve velmi pěkném stavu), takže tlačilo pěkně, ale při plným sešlápnutí plynu to střílelo do výfuku a do sání. tak jsem vymenil všechny podtlakový hadičky a zapojil je tak, jak tam byly. Pak jsem zjistil, že si nějaký dobrák nejspíše hrál s podtlakovými hadičkami, a to je právě ten problém co chci řešil. Nemá z vás někdo nějaký schéma zapojení podtlaku, nebo neví prostě někdo jak na to? Byl bych velice rád za vaši pomoc. Předem děkuji.
Re: Punto GT problém s podtlaky
Napsal: 26 črc 2013, 12:10
od PotkanGT
tie dve hadicky ktore idu okolo vstrekov do toho bazmeku na zachytavanie vyparov mozes kludne odstranit.
z regulatoru na palivovej liste ide podtlak priamo na sanie
z boku sania ide hadicka do budiku tlaku turba, je na nej aj plastove T pre BOV
do regulatoru tlaku turba idu dve hadicky od turba a jedna spiatocna do sania za vahu
potom je tam este jedna ale takto z hlavy si nespomeniem