Stránka 1 z 1
vyřazení omezovačů brzdného tlaku (válečky)
Napsal: 08 dub 2013, 10:36
od nejedly
Před 2 roky ,jsem tu žádal o pomoc s indentifikací závady -nesouměrnost zadních brzd,pro neprojití na STK.Poradili jste mi a vyměnil jsem komplet brzdové bubny,brzdové válečky,brzdové čelisti,hadičky vedoucí do omezovačů a samotné omezovače ( 2 ks válečků) a lanka ručních brzd . Výsledek byl ten ,že jsem prošel STK bez ztráty kytičky.
Nyní přI STK stejný problém -nesouměrnost zadních brzd, t.j. po 2 letech minimálního kilometrového proběhu -cca 5000 km.
Mám otázku. Co se stane,když uvedené regulační válečky trvale vyřadím a propojím to na přímo ?
Podle mého názoru jsou oni příčinou tohoto problému.Je mi jasné,že to omezení brzdného tlaku má vliv na blokaci zadních brzd,ale při rozumném použití brzd se to dá eliminovat.Jezdíme jen 2 osoby.
Provedl už někdo takovou demontáž omezovačů ? Zkušení -poradte.Nebude problém i na STK?
Re: vyřazení omezovačů brzdného tlaku (válečky)
Napsal: 08 dub 2013, 11:26
od zorz
Předpokládám že máš Diesela taky jsem to řešil normálně sem je vyhodil a je svatej klid je teda pravda že ted když brzdím víc tak se stává že se me zadní kola někdy zablokují ale jinak to funguje jak ma ..
Re: vyřazení omezovačů brzdného tlaku (válečky)
Napsal: 08 dub 2013, 14:06
od liborko
Na seicente je nemam uz asi rok-konecne to brzdi jak ma,na punte se je chystam odstranit letos,pac jdu na technickou v zari. Taky jsem je daval nove predloni a stejne mi zadek nebrzdi tak jak ma. Stare auta tyhlety “vymozenosti“ taky nemely takze neni duvod se neceho obavat.
Re: vyřazení omezovačů brzdného tlaku (válečky)
Napsal: 08 dub 2013, 16:24
od nejedly
Nemám diesel,ale Punta 55 1,1 ,ale vaše odpovědi mě potěšili.Zajímalo by mě,zda si toho na STK nevšimnou.Žiji na Slovensku a tu to berou dost přísně,co v Bruselu naznačí,tak to už je v parlamentu.Rok nám dalo práci přesvědčit poslance. ,abychom nemuseli mít na Babetách značky a podobné nesmysly.V CZ to bylo bez problému oddáleno bez omezení a u nás jen na 10 let. Čekám ještě na nějakou odezvu na můj dotaz a ty omezovače odstraním.
Re: vyřazení omezovačů brzdného tlaku (válečky)
Napsal: 08 dub 2013, 18:30
od zorz
J8 byl na technické před 14 dnama a v cajku ono to je stejně navrchu na rameni takže tam moc neni videt když se ptal jestli to tam mam a fungujeto tak jsem mu řekl že Áno
a byl klid
Re: vyřazení omezovačů brzdného tlaku (válečky)
Napsal: 08 dub 2013, 19:05
od liborko
Na TK jim jde hlavně o to zda to auto brzdí nebo nebrzdí. Brzdí...fajn,nebrzdí...opravte si to,závadu vám tam hledat nebude.Stejně každé auto má ty omezovače umístěné někde jinde,některé je nemají vůbec od výroby. Třeba na seicentě byly omezovače upevněné přímo na hlavním brzdovém válci,tak jsem je dal pryč a propojil jen hadičkama.Na puntě jsou upevněné na zadní nápravnici na pravé i levé straně. Ještě jak jsem měl Tipo,tam byl jeden omezovač závislý na zatížení nápravy,ten šel taky pryč,byly s tím jen problémy a hlavně nový stál v tu dobu kolem 3500kč což byl ranec peněz.
Ještě pro doplnění- nové ročníky 1.1,1.2 tušim od r.v.98 mají omezovače jen takové válečky,starší do r.v.98 mají takové větší kostky.
Re: vyřazení omezovačů brzdného tlaku (válečky)
Napsal: 09 dub 2013, 20:14
od another
Problém při mé první TK s Puňťou.Nesouměrnost brzdění zadních kol.Než jsem na to přišel tak jsem tam byl opravovat asi dvakrát a vyměnil komplet zadní brzdy.Odpojeno a je klid