Stránka 1 z 1

Punto 1.4 GT problem z tlakom

Napsal: 16 bře 2013, 18:27
od d.k.236790
zdravim mam taky problem dal som do punta vecsie turbo no vlasne stare povodne turbo IHI VL7 som dal zrepasovat a povedal som im nech mi tam daju vecsiu saciu lopatku ,sacia vrtulka je tam z mazdy 6 z akeho motora to mi uz nevedel povedat a nahodil som turbo a auto ma slabsi vykon a pri prudkej akceleracii s povodnym turbom vyskocil tlak na 1.2 a klesol na 1.0 a drzal az do obmedzovaca a teras tlak vyskoci tak maximaalne na 0.8 a klesne na 0.7 a kolisa v rozmedzi 0.5-0.8 budem rad ak mi niekto poradi a uistujem ze to neni ziadnymi netesnostami vsetko som pomaly a dvokladne poskladal a aj kontroloval a samozrejme ku prispevku prikladam aj link s videom http://www.youtube.com/watch?v=4hHZ36W6 ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Punto 1.4 GT problem z tlakom

Napsal: 07 dub 2013, 13:24
od PotkanGT
Regulaciu aj WG mas seriovu?
Taky tlak mi budik ukazoval ked som mal uzavrety MBC

Re: Punto 1.4 GT problem z tlakom

Napsal: 14 dub 2013, 13:48
od d.k.236790
PotkanGT píše:Regulaciu aj WG mas seriovu?
Taky tlak mi budik ukazoval ked som mal uzavrety MBC
hej hej regulaciu mam seriu a tak isto aj WG od kamarata som si pozical manualny regulator nadstavil som to na 1,1 baru auto islo lepsie citelne malo vecsi vykon ale zas sem tam mi vyplo turbo a vyhodilo chybu vsetreku a aj tak manualny regulator je zbytocna vec kedze tlak si riadi riadiaca jednotka musim to dat niekde doladit nevies o niekom kto by mi to perfektne doladil samozrejme aj s brzdou

Re: Punto 1.4 GT problem z tlakom

Napsal: 15 dub 2013, 13:01
od PotkanGT
neodporucam ti spekulovat z MBC pokial nemas chip. ja som tak fukol 3 tesnenia pod hlavou. nie preto ze by som moc tlacil, ale preto ze to malo chudobnu zmes. potom som vyskusal chip a no problem.
soft v RJ ti na slovensku neupravy asi nikto, v cechach to vie Phob.
staci ti kupit nejaky doby chip ,ten ma hranicu posunutu na 1.3 a samozrejme prida aj na palive.