Stránka 1 z 1

výmena klinového remeňa 1.1

Napsal: 10 bře 2013, 21:38
od nanuky
čaute, pri sťahovaní klin. remeňa stačí keď uvolním dve skrutky alternátora?spodnú ľavú z pohľadu pravého kolesa a tú ktorá je pod nádržkou chladiacej? alebo treba uvoľniť aj tú ktorá je pri tej spodnej a je troška vpravo od nej a má taký sprostý prístup.koleso mám dole,kryt tiež a snímač uvoľnený aby som ho prestrčil. a ešte jedna vec. mám tam 4PK673 a v ponuke sú 668 a 675. ktorý kúpiť?kratší či dlhší? dík za rady

Re: výmena klinového remeňa 1.1

Napsal: 11 bře 2013, 09:09
od Petr N.
Já mám 1.1 z 5/2001 - alternátor drží na třech šroubech, takže se musí povolit všechny tři. Pak ještě snímač otáček (šroubkem u ozubeného kola setrvačníku), aby šel řemen vyndat.
Jde to všechno bez sundání kola na zemi, jen se musí co nejvíc vytočit volant v pravo.

Typ byl 4PK 673, délka tedy 673 mm, od Daytonu.

Re: výmena klinového remeňa 1.1

Napsal: 12 bře 2013, 11:45
od nanuky
toto je tiež r.v 01,motor 1.1,kod motora 187 a píše mi 4pk668.na aute je ale 673.668 tam vopchám v pohode, že?dá sa dobre manipulovať s altíkom keď sú šróby uvolnené?alebo musia byť niektoré úplne von?

Re: výmena klinového remeňa 1.1

Napsal: 13 bře 2013, 09:15
od Petr N.
Stačí je povolit (všechny tři), aby se dal řemen sundat a nový znovu nandat.