Stránka 1 z 6
tlachaní
Napsal: 17 úno 2013, 17:33
od chilly
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 17 úno 2013, 21:01
od PRiPaDoVaK
No alespoň já jsem tam žádnou botu neshledal... jak si odtáhneš chladičovou stěnu bokem tak už tam nic jinýho není
... jediný co doporučuju tak si označuj něčím hadice a konektory co kam patří a popř. si dělej i fotky... je to jednoduší než si to všechno pamatovat
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 18 úno 2013, 08:50
od chilly
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 18 úno 2013, 09:00
od PRiPaDoVaK
vymontovat úplně ne, stačí že ho vypustíš a odtáhneš na straně řidiče stranou
... je to asi ta nejlepší a nejjednoduší možnost jak se tam dostat
Napsal: 18 úno 2013, 14:29
od chilly
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 18 úno 2013, 14:50
od PRiPaDoVaK
No, pokud se podíváš na koncernový ladiče, z turba GT1749VB (my GT1749V) se dostávají běžně k výkonu kolem 190-200 koní s tlakem kolem 2-2.3 Baru
... Jak už jsem jednou psal, 110kW je "bezpečná" úroveň Chipu, to co tam mám já je prostě strop co z toho motoru jde dostat bez větších zásahů... Většina úprav co tam je (vyztužení a přetěsnění všech hadic, komplet. přetěsnění motoru atd...), mě stály akorát cenu dílů, divil by ses kolik s tím motorem udělá jenom to vyztužení hadic
... nepočítám přeobložení spojky na organiku, to bylo už při tomhle krouťáku potřeba... ale nejsem jedinej, vím o alfě 147 s výkonem 132kW, též bez větších zásahů... Navíc mě se dělal chip z naměřenejch hodnot za jízdy v provozu a dodatečným dolaďováním skoro 2 dny, ne jako někteří "experti" co používají akorát Ctrl+C a Ctrl+V
(tím nechci říct že to je tvůj případ)
Jinak k tématu,
s turbem jsem nedělal kromě výměny po 100 tis. km (preventivně, nic mu nebylo) vůbec nic, teď mám na něm najeto zhruba 70 tisíc a zatím bez problémů, ale je cetit že to není úplně ono, jak je to naladěný na jiný turbo tak to není úplně 100%, navíc se mi podařilo vyhřát parohy takže si odfouknou což je další ztráta, takže teď tam bude tipuju něco kolem 160-170 koní... To co píšeš je jak jsi říkal, jednoznačně podtlakovej ventil
Jinak pro porovnání aut u kterých už mám skalp... Octavia RS 2.0TDI PD i CR, BMW 530d, Audi A6 2.7 a slabší 3.0 TDI rok cirka 2007, Volvo S60, V70 obě D5 a to je z hlavy asi to nejzajímavější z čeho jsem měl vždy největší radost
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 18 úno 2013, 15:04
od PRiPaDoVaK
jinak s pár i chipovanejma stilama jsem jel, a žádný po ozkoušení nejelo stabilních 180 dle GPS kopec nekopec (nemám na mysli nějakej extrémní krpál), po rovině i s mírným protivětrem mi nestačej kvalty, 220 na začátku červenýho... navíc ještě se mi nestalo že by u nějakýho štěkla na suchým asfaltu jak dvojka tak trojka
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 18 úno 2013, 16:23
od chilly
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 18 úno 2013, 19:44
od PRiPaDoVaK
No je pravda že já jsem svoje stilo ještě na GPS nezkoušel, ale mě to auto už prostě víc nejede protože nemá kam, při těch 220-225 tacho mám 4600 ot./min (205/55-R16)... za kolik máš z klidu kilo???
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 18 úno 2013, 21:00
od idefix
Měl jsem možnost projet 2,0 JTD 16V Multijet Fiat Bravo II emotion 165 PS/121 KW má větší turbo než Stilo.Ten zátah je super ,někde jsem četl že jde bezproblémů na 200PS.Třeba by to turbo šlo napasovat do Stila
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 18 úno 2013, 21:33
od chilly
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 18 úno 2013, 22:29
od PRiPaDoVaK
idefix: 2.0 má Garretta GTB1549V, což by dle hierarchie garrettu mělo být turbo menší, ale ono jak jde vývoj dopředu tak i nižší číslo už dneska může znamenat větší turbo
... takže není důvod proč by tam po pár úpravách nešlo, ty JTDčka jsou ve svý podstatě skoro pořád koncepčně stejný motory
, ale nějak mi uniká smysl tam nedat to turbo větší když už to člověk dělá... mám dát 22 za turbo co má potenciál + 40 koní nebo tam napasovat turbo za 30 který má +80?! (nepočítám úpravy jako vstřiky, cooler, mapa atd...
)... Jinak souhlasím, s bravem to hejbe víc než slušně, bohužel můj tajnej favorit AR 159 už na tom s tímhle motorem tak živě neni, ne že by se ten motor trápil, ale bravo je o dost větší divočák
chilly: Tak to máme zrychlení cca. stejný, já mám naměříno v průměru z asi 10 startů 7.85s... a nezapomeň že můj stilouš je 2x větší a o 200 kg těžší než co máš ty... a tohle jsem měřil s rezervou
... Já prostě zaboha víc nejedu ani kdybych chtěl, to už bych potřeboval šestku... ale zkusím si pučit GPS a změřit to podle tý a uvidím co mi to vyplivne
Edit.: ještě jsem zapomněl napsat že vám softově odpojenou váhu vzduchu, takže to je dalších pár koníků
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 19 úno 2013, 13:12
od chilly
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 19 úno 2013, 23:32
od PRiPaDoVaK
Takže ono nakonec těch skoro 190 kobyl nebude nereálnejch co
... No některý hadice a záhyby jsou oblepený vrstou silikonu (alespoň to tak vypadá) a k něčemu přichycený kvůli rozpínání, změnám proudění a s tím související ztrátou tlaku
... Jak to je netuším, já jsem to nedělal, to dělaj ještě tenkrát otec když se to přivezlo a ten už si to taky nepamatuje... ale pro nic za nic to není
... Taky pro to se pokouším nějak naměřit a spočítat jiný vedení vzduchu z nerezu a silikonovejch kolen od Samka
, jenže to už půjde rovnou větší cooler
Jo hele a jak jsi na tom z kouřivostí?!
Re: demontaž turbokompresoru
Napsal: 20 úno 2013, 22:36
od proch
No tak koukám, že tady s těma HP koníkama házíte sem tam...
chilly když napíšeš, že ti to jede 240 - 250 tak těchto 10km/h dělá kolem 16 kW a tvoje Stilo by muselo mít asi 144 kW...2450 mbar je myslím hodnota včetně atmosferického tlaku, ve FES to hned po nastartování ukazuje asi 950 mbar. Tedy čistej přetlak v sání by měl být o tuto hodnotu nižší. Neví někdo kolik má Stilo součinitel odporu vzduchu tedy Cx? Pak se to spočítá přesněji, já jsem zadal Cx 0.30 a váhu 1500 kg, což je zhruba váha krátkého Stila 5D s řidičem a náplněma. Na rychlost: 250 km/h je potřeba zhruba 144 kW což je 195 HP
245 km/h - 136 kW
240 km/h - 128 kW
235 km/h - 120 kW
230 km/h - 113 kW
225 km/h - 106 kW
220 km/h - 100 kW
215 km/h - 93,5 kW
210 km/h - 87,5 kW
205 km/h - 82 kW
200 km/h - 76,5 kW
Na 300km/h by muselo mít Stilo výkon asi 244 kW 331 HP a krouťák 590 Nm...