Punto GT - uprage
Napsal: 11 led 2013, 15:19
Ahoj,
nemám sice zatím Punto GT ale to auto už mě dlouho fascinuje, je to taková malorážka Momentálně mám Alfu 166 s 3l V6 ale i když tomu výkonově, zvukově ani vzhledově nemůže punto konkurovat tak to pro mě není to pravé ořechové. Sem člověk co v každém motoru vidí potenciál a chce ho rozvíjet což je u alfy problém vzhledem k tomu že je to atmosféra takže by to stálo šílený peníze. Punto je přeci jen takové nenápadné autíčko s obrovským potenciálem ale než se do něčeho pustím tak mě zajímá spoustu věcí. Vezmu to od toho nejdůležžitějšího:
-Na co koukat při koupi punta? Jednak motorově, ale i kastle a podvozek.
-Co udělat po koupi? Samozřejmé věci jako výměna všech kapalin, svíčky, filtry, rozvody to je mi jasné. Spíše když bych chtěl dále zvyšovat výkon tak jestli mám rovnu schodit hlavu a nechat jí srovnat, vyleštit kanály, atd. nebo, za předpokladu že by to nemělo tlaky, tak vyměnit pístní kroužky, sundat vanu a vyměnit šály na klice. Ještě něco?
-A teď k úpravě, první co je třeba vědět je že auto nemá sloužit na sprinty nebo závody. Bylo by to zkrátka auto pro radost na (skoro) denní ježdění. Také netuším kde jsou limity tohoto motoru na sériovém vnitřku, ale odhadoval bych to tak na 200k. Má smysl jít za tuto hranici a pořídit kovanné písty? Byli by takové auto vhodné na denní ježdění? Slyšel sem totiž že auto s takovými písty má hrubší chod. Navíc sem našel zatím jen písty od fy. Wossner a ty zvětšují obsah na 1,6l což by asi zahrnovalo i další nákladné úpravy.
No zatím sem to myslel takto, první věcí by byl tento turbokit: http://www.turbo-parts.de/product_info. ... npipe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dále pak walbro pumpa 255l, regulátor tlaku paliva, regulátor tlaku turba, hadicový kit samco, BOV Forge motorsport. Ještě budou třeba vyměnit asi i vstřiky ale nenašel sem v eperu konkrétní značku nebo údaje o něm tak nevím jaké má sériový vstřik maximum. Čip GT3. Nevím jaký IC, poraďte.
Výfuk by byl průchozí až na konec.
Brzdy bych zvolil zimmermann kotouče a EBC red stav desky. Tuto kombinaci mám na alfě a sem více než spokojen.
Všechny silentbloky co by šli by byli nahrazeny powerflexy.
Tlumiče a pružiny jsem zatím nepřemýšlel, poraďte.
Spojka by šla tato: http://www.turbo-parts.de/product_info. ... aehne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
S touto kombinací by to mohlo jet více než fajně Díky všem za přínosné reakce Láďa
nemám sice zatím Punto GT ale to auto už mě dlouho fascinuje, je to taková malorážka Momentálně mám Alfu 166 s 3l V6 ale i když tomu výkonově, zvukově ani vzhledově nemůže punto konkurovat tak to pro mě není to pravé ořechové. Sem člověk co v každém motoru vidí potenciál a chce ho rozvíjet což je u alfy problém vzhledem k tomu že je to atmosféra takže by to stálo šílený peníze. Punto je přeci jen takové nenápadné autíčko s obrovským potenciálem ale než se do něčeho pustím tak mě zajímá spoustu věcí. Vezmu to od toho nejdůležžitějšího:
-Na co koukat při koupi punta? Jednak motorově, ale i kastle a podvozek.
-Co udělat po koupi? Samozřejmé věci jako výměna všech kapalin, svíčky, filtry, rozvody to je mi jasné. Spíše když bych chtěl dále zvyšovat výkon tak jestli mám rovnu schodit hlavu a nechat jí srovnat, vyleštit kanály, atd. nebo, za předpokladu že by to nemělo tlaky, tak vyměnit pístní kroužky, sundat vanu a vyměnit šály na klice. Ještě něco?
-A teď k úpravě, první co je třeba vědět je že auto nemá sloužit na sprinty nebo závody. Bylo by to zkrátka auto pro radost na (skoro) denní ježdění. Také netuším kde jsou limity tohoto motoru na sériovém vnitřku, ale odhadoval bych to tak na 200k. Má smysl jít za tuto hranici a pořídit kovanné písty? Byli by takové auto vhodné na denní ježdění? Slyšel sem totiž že auto s takovými písty má hrubší chod. Navíc sem našel zatím jen písty od fy. Wossner a ty zvětšují obsah na 1,6l což by asi zahrnovalo i další nákladné úpravy.
No zatím sem to myslel takto, první věcí by byl tento turbokit: http://www.turbo-parts.de/product_info. ... npipe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dále pak walbro pumpa 255l, regulátor tlaku paliva, regulátor tlaku turba, hadicový kit samco, BOV Forge motorsport. Ještě budou třeba vyměnit asi i vstřiky ale nenašel sem v eperu konkrétní značku nebo údaje o něm tak nevím jaké má sériový vstřik maximum. Čip GT3. Nevím jaký IC, poraďte.
Výfuk by byl průchozí až na konec.
Brzdy bych zvolil zimmermann kotouče a EBC red stav desky. Tuto kombinaci mám na alfě a sem více než spokojen.
Všechny silentbloky co by šli by byli nahrazeny powerflexy.
Tlumiče a pružiny jsem zatím nepřemýšlel, poraďte.
Spojka by šla tato: http://www.turbo-parts.de/product_info. ... aehne.html" onclick="window.open(this.href);return false;
S touto kombinací by to mohlo jet více než fajně Díky všem za přínosné reakce Láďa