Predni mlhovky
Moderátor: peta.smolik
- Lubos98
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03 pro 2012, 21:28
- Bydliště: Plzensky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Predni mlhovky
Zdravim vsechny,
mam dotaz ohledne prednich mlhovek na Stilu.
Pred nedavnem me zastihla vymena ridici jednotky motoru, (1,6 16v) ktere na to hodne trpi. Do te doby predni mlhovky radne fungovali a po vymene RJ motoru uz ne. Zkousel jsem zarovky, kabelaz, relatka i pojistky a vse je v poradku. Muze mit na to vliv jina RJ motoru?? uz nevim co s tim dal. Dekuji za odpoved
mam dotaz ohledne prednich mlhovek na Stilu.
Pred nedavnem me zastihla vymena ridici jednotky motoru, (1,6 16v) ktere na to hodne trpi. Do te doby predni mlhovky radne fungovali a po vymene RJ motoru uz ne. Zkousel jsem zarovky, kabelaz, relatka i pojistky a vse je v poradku. Muze mit na to vliv jina RJ motoru?? uz nevim co s tim dal. Dekuji za odpoved
- Reklama
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Predni mlhovky
Zrovna včera jsem se chtěl podívat do elektro schemat, ale jaksi program nefunguje.
takže hned neporadim. Pokusím se nahodit ten soft a vyčíst jak to spolu souvisí. Vydrž.
takže hned neporadim. Pokusím se nahodit ten soft a vyčíst jak to spolu souvisí. Vydrž.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- Lubos98
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03 pro 2012, 21:28
- Bydliště: Plzensky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predni mlhovky
Diky moc.
Už si s tým nevím rady.
Už si s tým nevím rady.
Re: Predni mlhovky
R.e. elvis.jarous
Na to elektro schema mlhovek mrkni i na 1,9 JTD 85Kw
Na to elektro schema mlhovek mrkni i na 1,9 JTD 85Kw
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Predni mlhovky
No tak jsem stahnul ze světa novej eLearn...a fachčí.
Nemám ale čas. Musím reklamovat tablet, kterej přišel na ježíška....
Nemám ale čas. Musím reklamovat tablet, kterej přišel na ježíška....
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Predni mlhovky
Reklamace vyřízena.
no jak koukám tak světla jako takový jdou přes body a né motor.Přeloženo googlem.
Extra popis pro fce mlhovky nemohu najíti.
Vozidlo je vybaveno dvěma potkávacích světlometů v světlometů.
V potkávací světlomety jsou zapnuté přes vypínač sloupku řízení otáčením konkrétní kroužek do polohy po bočních světel.
Speciální relé - v underdashboard řídící jednotky - řídí zapínání tlumených headamps přes dva řádky chráněných zvláštními pojistkami.
Relé pro spínání na potkávacích světlometů je řízena Body Computer: energizující ochrany je aktivován jděte do toho signálů s klíčem zapalování v poloze ON (INT) a konkrétní signál z přepínače sloupku řízení jednotky.
Tělo Computer také spravuje "Potkávacím headlampa obhospodařování" funkci: když hlavní světlomety jsou na, tělo Computer udržuje potkávacích světlometů na.
Pokud jsou tlumená světlomety a hlavní světlomety jsou již na a mlhová světla jsou zapnuty, pak potkávací světlomety jsou vypnuty.
Podobně, pokud potkávací světlomety a mlhová světla jsou zapnuté a dálkové světlomety se zapnou, pak potkávací světlomety jsou vypnuty.
Jinými slovy, s dálkových světlometů a mlhových světel, jsou potkávacích světlometů vždy vypnutý.
Potkávací světlomety se aktivují automaticky, prostřednictvím soumraku čidla, v případě, že funkce AUTO nastavena na spínači sloupku jednotky.
Citlivost snímače lze nastavit pomocí tlačítek MODE v levém panelu.
popis funkce
Potkávací světlomety aktivační signál je poslán na pin 4 konektoru I M1 orgánu Computer z přepínače sloupku řízení jednotky H5.
"Zapalování ON" signál (INT) pro switch H1 dosáhne underdashboard řídicí jednotky B2 na pin 11 v konektoru H a odtud se přesune na tělo Computer M1 (pin 9 konektoru F).
Potkávací světla jsou aktivní, i když za soumraku čidlo K85 je přítomen (signál na pin 7 konektoru D M1), a AUTO je nastavena funkce páčky jednotky H5 (signál na pin 2 z konektoru I M1).
Dusk sensor K85 je dodávána z INT linky chráněné pojistkou F49 B2 řídicí jednotky;
Tělo Computer M1 řídí dodávku potkávacích světlometů vysílajících uzemnění signálu na jednotku underdashboard kontrolní B2 - z pinu 8 konektoru F M1 -, které se sepne relé T1: to dodává potkávacích světlometů F10 (vlevo) a F11 (vpravo ). Každý okruh je chráněn B2 řídící jednotky pojistkou: F13 pro levý světlomet a F12 pro pravou.
"Následujte mě domov funkce je navržen tak, aby se potkávacích světlometů a boční světla na po motoru došlo k vypnutí (klíč v poloze OFF) po dobu 30 sekund nebo násobky.
Vedení potkávacích světlometů na je signalizován výstražným obrysových světel světlo na přístrojové desce, které zůstaly na.
Funciton se zapíná ovládání blikání páku během 2 minut: pokaždé, když je páka provozovala čas světla zůstat na zvyšuje o 30 sekund až do výše 210 sekund.
Ovládání blikání páčku na dobu delší než 2 sekundy vypne funkci vypnout, funkce se také vypne, když je klíč otočen do polohy ON.
no jak koukám tak světla jako takový jdou přes body a né motor.Přeloženo googlem.
Extra popis pro fce mlhovky nemohu najíti.
Vozidlo je vybaveno dvěma potkávacích světlometů v světlometů.
V potkávací světlomety jsou zapnuté přes vypínač sloupku řízení otáčením konkrétní kroužek do polohy po bočních světel.
Speciální relé - v underdashboard řídící jednotky - řídí zapínání tlumených headamps přes dva řádky chráněných zvláštními pojistkami.
Relé pro spínání na potkávacích světlometů je řízena Body Computer: energizující ochrany je aktivován jděte do toho signálů s klíčem zapalování v poloze ON (INT) a konkrétní signál z přepínače sloupku řízení jednotky.
Tělo Computer také spravuje "Potkávacím headlampa obhospodařování" funkci: když hlavní světlomety jsou na, tělo Computer udržuje potkávacích světlometů na.
Pokud jsou tlumená světlomety a hlavní světlomety jsou již na a mlhová světla jsou zapnuty, pak potkávací světlomety jsou vypnuty.
Podobně, pokud potkávací světlomety a mlhová světla jsou zapnuté a dálkové světlomety se zapnou, pak potkávací světlomety jsou vypnuty.
Jinými slovy, s dálkových světlometů a mlhových světel, jsou potkávacích světlometů vždy vypnutý.
Potkávací světlomety se aktivují automaticky, prostřednictvím soumraku čidla, v případě, že funkce AUTO nastavena na spínači sloupku jednotky.
Citlivost snímače lze nastavit pomocí tlačítek MODE v levém panelu.
popis funkce
Potkávací světlomety aktivační signál je poslán na pin 4 konektoru I M1 orgánu Computer z přepínače sloupku řízení jednotky H5.
"Zapalování ON" signál (INT) pro switch H1 dosáhne underdashboard řídicí jednotky B2 na pin 11 v konektoru H a odtud se přesune na tělo Computer M1 (pin 9 konektoru F).
Potkávací světla jsou aktivní, i když za soumraku čidlo K85 je přítomen (signál na pin 7 konektoru D M1), a AUTO je nastavena funkce páčky jednotky H5 (signál na pin 2 z konektoru I M1).
Dusk sensor K85 je dodávána z INT linky chráněné pojistkou F49 B2 řídicí jednotky;
Tělo Computer M1 řídí dodávku potkávacích světlometů vysílajících uzemnění signálu na jednotku underdashboard kontrolní B2 - z pinu 8 konektoru F M1 -, které se sepne relé T1: to dodává potkávacích světlometů F10 (vlevo) a F11 (vpravo ). Každý okruh je chráněn B2 řídící jednotky pojistkou: F13 pro levý světlomet a F12 pro pravou.
"Následujte mě domov funkce je navržen tak, aby se potkávacích světlometů a boční světla na po motoru došlo k vypnutí (klíč v poloze OFF) po dobu 30 sekund nebo násobky.
Vedení potkávacích světlometů na je signalizován výstražným obrysových světel světlo na přístrojové desce, které zůstaly na.
Funciton se zapíná ovládání blikání páku během 2 minut: pokaždé, když je páka provozovala čas světla zůstat na zvyšuje o 30 sekund až do výše 210 sekund.
Ovládání blikání páčku na dobu delší než 2 sekundy vypne funkci vypnout, funkce se také vypne, když je klíč otočen do polohy ON.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- Lubos98
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03 pro 2012, 21:28
- Bydliště: Plzensky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predni mlhovky
No já jsem si právě taky myslel, že světla musí jít přes body a né přes řídící jednotku motoru.
Jen nechápu proč teď po výměně ŘJ motoru mlhovky nesvítí. Zadní mlhovka svítí v pohodě.
Přední světlomety svítí taky. Nemáš možnost se podívat přes FES a ELM kabel do menu na světla?
Jestli to nemůže být vyplé tam? Nebo jestli to tam vůbec je?
Jen nechápu proč teď po výměně ŘJ motoru mlhovky nesvítí. Zadní mlhovka svítí v pohodě.
Přední světlomety svítí taky. Nemáš možnost se podívat přes FES a ELM kabel do menu na světla?
Jestli to nemůže být vyplé tam? Nebo jestli to tam vůbec je?
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Predni mlhovky
Nejsem si jist, zda-li to tam je. Podívám se.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
- Lubos98
- Začátečník
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03 pro 2012, 21:28
- Bydliště: Plzensky kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Predni mlhovky
je to tam.
Uz jsem to zprovoznil. Musel jsem je zapnout primo v Body compu a pak udelat proxi alig. A ted uz je vse konecne v pohode.
Uz jsem to zprovoznil. Musel jsem je zapnout primo v Body compu a pak udelat proxi alig. A ted uz je vse konecne v pohode.
- elvis.jarous
- Zkušenej Fiaťák
- Příspěvky: 417
- Registrován: 11 úno 2012, 12:28
- Bydliště: Nymburk
Re: Predni mlhovky
hmm, promiň, já na to zapoměl.
Fiat Stilo multiwagon 1.9 JTD 16V 103KW 6q
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel
Ø 5,6 l
min.Ø 3,6Litrů
Škoda 100L rv.1976
ex-Škoda Octavia 1,6 SR 74KW Liftback rv.99
ex-opel corsa 1.3 i 3door rv.87
ex-Škoda 105 l rv.87
ex-škoda 120S rally-pokus o repliku
ex-2x škoda 100L modrá
FiatEcuscan+kabel