Stránka 1 z 1
1.2 54kw, pravidelné vynechávání motoru,po zahřátí.
Napsal: 30 lis 2012, 20:32
od vitabenny
Dobrej,můj dotaz zní.Potřebuji rychle poradit s paliem .Za studena běží motor nádherně,po ohřátí, ujetí tak 15km začne na přístrojovce svítit kontrolka vstřiků.Motor se pak chová jako by jel na dva válce.Okolo škrtící klapky vše vyčištěno,když všechno okolo klapky odpojím za studena, tak motor běží sice trochu nepravidelně ,ale po stejném zahřátí začne běžet zase na dva válce. Při této závadě ,za běhu jsem skoušel odpojovat vstřiky a dva prostřední po odpojení se na chodu motoru vůbec neprojeví.Může mi někdo povědět jestli to je těma vstřikama.Díky moc
Re: 1.2 54kw, pravidelné vynechávání motoru,po zahřátí.
Napsal: 30 lis 2012, 21:18
od liborko
No pokud ti to za studena jede normálně a až teprve po ohřátí ti to začne blbnout tak bych problém ve vstřikách neviděl,spíše bude problém v nějakém čidle.Ono palivo přes vstřiky jít může do válců,ale třeba není zapáleno svíčkou.Píšeš dva prostřední,tudiž 2 a 3válec což by mohla být první indučka která je pro 2 a 3 válec.Nejdřív bych ale proměřil čidlo teploty vody zda je v pořádku( se stoupající teplotou jeho odpor musí klesat) pak snímač otáček HU ( musí ukazovat 650-720ohm) a nakonec tu cívku primár 0,495 až 0,605 ohmů,sekundár 6,66 až 8,14 kiloohmů
Re: 1.2 54kw, pravidelné vynechávání motoru,po zahřátí.
Napsal: 01 pro 2012, 21:53
od vitabenny
zkusím prohodit indukčky,uvidím.Nevěřím moc ,žeby teploměr vody zakázal indukče pálit
Re: 1.2 54kw, pravidelné vynechávání motoru,po zahřátí.
Napsal: 01 pro 2012, 23:41
od liborko
to jsem nepsal "žeby teploměr vody zakázal indučce pálit" to špatně chápeš co jsem napsal,a nemyslím teplotní čidlo pro teploměr ale pro jednotku
Re: 1.2 54kw, pravidelné vynechávání motoru,po zahřátí.
Napsal: 11 pro 2012, 22:29
od Jarda V.
S vadným čidlem teploty se mi svítila chyba motoru, ale ne vstřiku. Zkoušel si to auto napíchnout?