Recenze Cabria aneb reálnej stav!
Napsal: 10 lis 2012, 19:36
Ahoj Fiáťáci!
Předem se omlouvám jestli to dávám do špatného tématu. Nechci ho nějak hanit nebo lhát, jen říkám jak na tom skutečně je a chci ušetřit cestu všem z daleka.
Předem se omlouvám za chyby
Tak sem se na něj byl neska podívat http://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
A výsledek první dojem při obhlídce rozhodl, ale skouk sem ho celý. A nechal jim ho tam
Při příchodu bylo dost místa na pravé straně (nebylo tam auto) a už sem koukal, práh chytnul lišku (rez) z venčí, rezatý ťupky po celim práhu nad tim plsatovym práhem kterej byl mymochodem přelomenej vejpůl na několika místech ale držel Asi dostal někde ránu proto i ta oprva spodku viz. dál. Už todle rozhodlo že si to nekoupim - jakpa budou práhy vypadat pod tim plystovym. Asi to žádná hitparáda nebude když z venčí takhle dobitý, Mimochodem roh pravej dolní roh řidičovo dveří orezlej a už do hloubky + dveře asi vyvrátil vítr je tam velká promáčklina od blatníku a ještě obouchaný dveře o zeď něco čerstvý a starý už dávno začlo reznout a ještě zespoda co je těsnící guma taky chytaly lyšku tam už byly skvrny rzi a ne málo zase po celej ploše.
Tak klekam a koukam pod auto: od vejfuku podlaha dobrá nijak moc nezrezlá ale od nosníku k práhu katastrofa rezatý, zpuchřelý a loupalo se to + přesně za levim přednim podběhem čerstvě přetřená podlaha nebyla zasraná od bláta natož špíny jakou měl podvozek, asi to někdo zaplácnul kitem a přetřel - sranda byla v tom že hned za tim co začíná hrana práhu (dává se za to auto na zvedák) tak směrem k výfuku díra jak prase 10cm dlouhá a 2-3cm široká dobrý ne
Kostky (zvedací kostky na zvedák nebo hever když nechceš za práhy) taky silně zrezlý všechny 4.
Zadek vozu: nárazník levej roh - na fotce ukazuje jeden šrám ale ve skutečnosti co je lom světla těsně nad tou černou gumou je dlouhej a hlubokej šrám! Jinak nárazník celekm schopnej - přední bez problémů. Dozadu sem se nemoh kouknout nebylo místo kvůli plotu a když se pak popojelo už mě to ani nenapadlo a taky sem na to neměl chuť a náladu. Tak nevim jak vypadá zespod prostor pod kufrem a nosník nárazníku. Kufr zevnitř dobrej i pod kobercem prostor pro rezervu nebyl nijak zrezlej, v barvě a plochý místa kufru natřený černou origo barvou + pláty vše vypadalo origo. Jak na tom sou ty kritický místa pod tima plastovejma deklama netušim jak je mezi kufrem a kolem jen železo a žádnej podběh, jestli sem ťukal správně tak zvuk zdravej, díra taky ne ale kdo ví mohlo tam bejt něco. Odevírání kufru ok.kufr jako samotnej taky.
Všechny lemy ok nereznou, neloupou se. Možná by začly a čas.
Pravá část podvozku: byla o poznání lepší z venčí práhy dobrý, tam snad i bez lišky nic co by třísklo přez oči.
Zespod podobný druhý straně ale bez děr a oprav. Orezlé + hrany práhu rezatý a loupaly se stejně jako na druhý straně. Kostky taky rezatý. Dveře zespod lyšku nechytaly ani z venčí.
Nápravy: nezoumal sem moc, přece jen cabrio neni tak vysoký abych se moh dolu kouknout nějak líp aniž bych si lehal nebo bez nájezdu či jámy. Po tom co sem viděl sem se nijak nepídil jak na tom sou a nebyl pořádně prostor. Ale takhle nic přez oči netřískalo koroze úměrná stavu a rokům.
Kotouče byly drobet orezlý ale ne tak moc, asi se s nim tolik nejezdilo (pak je to taky cabrio a ne na "denní ježdení" ) Na netu bylo od půlky října.
Interier: vcelku dobrej. Sedačka ošoupaná tak jak je na fotce ale neni prosezená! Stejně měká jako u spolujezdce. Potěšily mě teda sedačky jaký byly příjemný na posez. Líbí se
Pedál spojky ošoupanej, volant ani řadička ne. Mohlo jezdit po městě. Km možná real ale kdo ví. První majitel v ČR co bylo v Rakousku kdo ví. Nikde moc popraskaný plasty nebyly. Zadní okýnka na kličku + ošoupaný/odřený madla a co je takovej ten plast jak vylejzá nad karoserii při stažený střeše.
Vlhká podlaha nejdřív sme si nebyly jistí ale díry v podlaze to potvrdily. Sedačky suchý, a vzadu po odklopení sedáků vše ok.
Při příchodu motor běžel (volal sem jestli tam to auto je a řek že přijedu asi kolem 10h - poučení pro příště neříkat čas ale zas přijel sem před půl devátou, provozní teplotu měl, sahara spínala, Teplota se držela bez problémů stejně (půlka nebo pod na teploměru) Ale otevřel sem dveře a rána přez držku jak vyšlo teplo z auta. Topení na plno a větrák na 2ku.
Co jsou zadní okýkna tak na tom plastu byla vysrážená voda.
U řidiče sklo dveří doléhalo s mezerou 0,5cm na tu gumu zadního okýnka, Spolujezdec - okna se překrývaly na těsno a nahoře odřený od sebe.
Střecha: nebyla nijak echt jak říkal kamarád ale ani nejhorší. Nikde neopravovaná, nelepená, vzadu slída (okno) zažloutlý ale nepopraskaný a střecha na něm seděla - nikde se neodlupovala. Stejně tak seděla na celym zbytku auta.
Čelní sklo! Nahoře co je těsnící guma mezi oknem a střechou naplněná silikonem!
Motor: Haupna dobrá nezrezlá, novej zámek. Nikde nic nerezlo, ani viditelný spoje po svařování, ohyby a tak. Možná fakt nebouraný. Zavěšení tlumičů nezrezlý.
Motor přetřenej tim žlutym sajrajtem, prý konzervační vosk - němci na to sou docela ujetý co sem slyšel.
Světla nejsem si jistej ani značku originálů neznam, ale výrobce je něco od F a jedno písmeno se opakuje. Nevypadaj že by byly někdy měněný, levé drobez zažloutlý dole.
MOTOR po lehkym protůrování lehce a pak tak do 4tis a zdechlo to, volnoběh to neudržel. Jakoby se to přidusilo. Buď nějaká prkotina nebo začátek něčeho velkýho. Jinak zvuk trošku klapání a šelest - jestli od rozovdů. Ale zvuky relativně normální.
FUNKCE světel, stěračů, nevim nezkoušel sem. El. okna jdou normálně.
BRZDY nevim. Zkušební jízda nebyla ikdyž mě ta 1,6ka zajímala. Nechtěl sem to pokoušet kdyby se mělo něco posrat nebo i to jen zheblo aby nemohli něco že sem s tim něco udělal nebo tak. A pak taky kdyby s tim musel vyjíždět musel by přházet 3auta co blokovaly výjezd (vjezdová cesta) Auto neni zastrčený nikde v rohu a je pod přístřeškem. Nechtěl sem pak poslouchat ty kecy že s tim bylo tolik sraní, když už sem měl jasno od prvního pohledu.
VŮLE v čepech taky nevim.
Abych to jen nehanil: má komplet novej vejfuk od svodů, i s vlnovcem. Koncovej díl laďák Remus - pěknej zvuk. Nic co by trhalo uši, krásnej decentní co mi k Puntu sedí. Nic za co by se bylo stydět. Velmi příjemnej interier, pohodlný sedačky. Řidičovo neprosezená je na tom stejně jako spolujezdcova. Jen je jako na fotkách.
Celkovej dojem:
Podle fotek když sem hledal se líbilo nejvíc, byl sem ochotnej se zajet podívat a rovnou s prachama. Cesta tam 150km.
Po příchodu velký zklamání, na fotkách vypadalo o DOST líp než v REÁLU!
Takhle mi to přišlo že to mohl mít nějakej "mladej kluk" (podle laďáku) skoro jak já Ale co, z kabrioletů co sou na Sauto.cz se mi líbilo nejvíc. Laděnej výfok nehrál roli!
Mohlo jezdit hodně po městě. A majitel asi opravdu jen jezdil a nic neřešil, nejspíš i garážovaný ale podvozku se ani nedotkl a na konec něco v rychlosti zatřel a zalátal. Všechny náplně nevim jak na tom sou ani kdy se dělali rozvody.
Shrnutí:
Celkovej dojem za tudle cenu ani náhodou víc jak 20bych za něj nedal. A hlavně by se musely vyvařit/vyměnit komplet práhy, podlaha u nich. Polejt barvou. Řidičovo dveře. Těsnící gumy. Čekat co je za problém v motoru (jak po protůrování zdechnul). Nápravy, čepy, ložiska.... V mojí situaci nepřípustný. Todle se nedá prezentovat jako pěkný auto aniž bych na tom neudělal karosařinu a další. Aby bylo pěkný muselo by se toho hodně opravit.
Předem se omlouvám jestli to dávám do špatného tématu. Nechci ho nějak hanit nebo lhát, jen říkám jak na tom skutečně je a chci ušetřit cestu všem z daleka.
Předem se omlouvám za chyby
Tak sem se na něj byl neska podívat http://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/ ... oFrom=list" onclick="window.open(this.href);return false;
A výsledek první dojem při obhlídce rozhodl, ale skouk sem ho celý. A nechal jim ho tam
Při příchodu bylo dost místa na pravé straně (nebylo tam auto) a už sem koukal, práh chytnul lišku (rez) z venčí, rezatý ťupky po celim práhu nad tim plsatovym práhem kterej byl mymochodem přelomenej vejpůl na několika místech ale držel Asi dostal někde ránu proto i ta oprva spodku viz. dál. Už todle rozhodlo že si to nekoupim - jakpa budou práhy vypadat pod tim plystovym. Asi to žádná hitparáda nebude když z venčí takhle dobitý, Mimochodem roh pravej dolní roh řidičovo dveří orezlej a už do hloubky + dveře asi vyvrátil vítr je tam velká promáčklina od blatníku a ještě obouchaný dveře o zeď něco čerstvý a starý už dávno začlo reznout a ještě zespoda co je těsnící guma taky chytaly lyšku tam už byly skvrny rzi a ne málo zase po celej ploše.
Tak klekam a koukam pod auto: od vejfuku podlaha dobrá nijak moc nezrezlá ale od nosníku k práhu katastrofa rezatý, zpuchřelý a loupalo se to + přesně za levim přednim podběhem čerstvě přetřená podlaha nebyla zasraná od bláta natož špíny jakou měl podvozek, asi to někdo zaplácnul kitem a přetřel - sranda byla v tom že hned za tim co začíná hrana práhu (dává se za to auto na zvedák) tak směrem k výfuku díra jak prase 10cm dlouhá a 2-3cm široká dobrý ne
Kostky (zvedací kostky na zvedák nebo hever když nechceš za práhy) taky silně zrezlý všechny 4.
Zadek vozu: nárazník levej roh - na fotce ukazuje jeden šrám ale ve skutečnosti co je lom světla těsně nad tou černou gumou je dlouhej a hlubokej šrám! Jinak nárazník celekm schopnej - přední bez problémů. Dozadu sem se nemoh kouknout nebylo místo kvůli plotu a když se pak popojelo už mě to ani nenapadlo a taky sem na to neměl chuť a náladu. Tak nevim jak vypadá zespod prostor pod kufrem a nosník nárazníku. Kufr zevnitř dobrej i pod kobercem prostor pro rezervu nebyl nijak zrezlej, v barvě a plochý místa kufru natřený černou origo barvou + pláty vše vypadalo origo. Jak na tom sou ty kritický místa pod tima plastovejma deklama netušim jak je mezi kufrem a kolem jen železo a žádnej podběh, jestli sem ťukal správně tak zvuk zdravej, díra taky ne ale kdo ví mohlo tam bejt něco. Odevírání kufru ok.kufr jako samotnej taky.
Všechny lemy ok nereznou, neloupou se. Možná by začly a čas.
Pravá část podvozku: byla o poznání lepší z venčí práhy dobrý, tam snad i bez lišky nic co by třísklo přez oči.
Zespod podobný druhý straně ale bez děr a oprav. Orezlé + hrany práhu rezatý a loupaly se stejně jako na druhý straně. Kostky taky rezatý. Dveře zespod lyšku nechytaly ani z venčí.
Nápravy: nezoumal sem moc, přece jen cabrio neni tak vysoký abych se moh dolu kouknout nějak líp aniž bych si lehal nebo bez nájezdu či jámy. Po tom co sem viděl sem se nijak nepídil jak na tom sou a nebyl pořádně prostor. Ale takhle nic přez oči netřískalo koroze úměrná stavu a rokům.
Kotouče byly drobet orezlý ale ne tak moc, asi se s nim tolik nejezdilo (pak je to taky cabrio a ne na "denní ježdení" ) Na netu bylo od půlky října.
Interier: vcelku dobrej. Sedačka ošoupaná tak jak je na fotce ale neni prosezená! Stejně měká jako u spolujezdce. Potěšily mě teda sedačky jaký byly příjemný na posez. Líbí se
Pedál spojky ošoupanej, volant ani řadička ne. Mohlo jezdit po městě. Km možná real ale kdo ví. První majitel v ČR co bylo v Rakousku kdo ví. Nikde moc popraskaný plasty nebyly. Zadní okýnka na kličku + ošoupaný/odřený madla a co je takovej ten plast jak vylejzá nad karoserii při stažený střeše.
Vlhká podlaha nejdřív sme si nebyly jistí ale díry v podlaze to potvrdily. Sedačky suchý, a vzadu po odklopení sedáků vše ok.
Při příchodu motor běžel (volal sem jestli tam to auto je a řek že přijedu asi kolem 10h - poučení pro příště neříkat čas ale zas přijel sem před půl devátou, provozní teplotu měl, sahara spínala, Teplota se držela bez problémů stejně (půlka nebo pod na teploměru) Ale otevřel sem dveře a rána přez držku jak vyšlo teplo z auta. Topení na plno a větrák na 2ku.
Co jsou zadní okýkna tak na tom plastu byla vysrážená voda.
U řidiče sklo dveří doléhalo s mezerou 0,5cm na tu gumu zadního okýnka, Spolujezdec - okna se překrývaly na těsno a nahoře odřený od sebe.
Střecha: nebyla nijak echt jak říkal kamarád ale ani nejhorší. Nikde neopravovaná, nelepená, vzadu slída (okno) zažloutlý ale nepopraskaný a střecha na něm seděla - nikde se neodlupovala. Stejně tak seděla na celym zbytku auta.
Čelní sklo! Nahoře co je těsnící guma mezi oknem a střechou naplněná silikonem!
Motor: Haupna dobrá nezrezlá, novej zámek. Nikde nic nerezlo, ani viditelný spoje po svařování, ohyby a tak. Možná fakt nebouraný. Zavěšení tlumičů nezrezlý.
Motor přetřenej tim žlutym sajrajtem, prý konzervační vosk - němci na to sou docela ujetý co sem slyšel.
Světla nejsem si jistej ani značku originálů neznam, ale výrobce je něco od F a jedno písmeno se opakuje. Nevypadaj že by byly někdy měněný, levé drobez zažloutlý dole.
MOTOR po lehkym protůrování lehce a pak tak do 4tis a zdechlo to, volnoběh to neudržel. Jakoby se to přidusilo. Buď nějaká prkotina nebo začátek něčeho velkýho. Jinak zvuk trošku klapání a šelest - jestli od rozovdů. Ale zvuky relativně normální.
FUNKCE světel, stěračů, nevim nezkoušel sem. El. okna jdou normálně.
BRZDY nevim. Zkušební jízda nebyla ikdyž mě ta 1,6ka zajímala. Nechtěl sem to pokoušet kdyby se mělo něco posrat nebo i to jen zheblo aby nemohli něco že sem s tim něco udělal nebo tak. A pak taky kdyby s tim musel vyjíždět musel by přházet 3auta co blokovaly výjezd (vjezdová cesta) Auto neni zastrčený nikde v rohu a je pod přístřeškem. Nechtěl sem pak poslouchat ty kecy že s tim bylo tolik sraní, když už sem měl jasno od prvního pohledu.
VŮLE v čepech taky nevim.
Abych to jen nehanil: má komplet novej vejfuk od svodů, i s vlnovcem. Koncovej díl laďák Remus - pěknej zvuk. Nic co by trhalo uši, krásnej decentní co mi k Puntu sedí. Nic za co by se bylo stydět. Velmi příjemnej interier, pohodlný sedačky. Řidičovo neprosezená je na tom stejně jako spolujezdcova. Jen je jako na fotkách.
Celkovej dojem:
Podle fotek když sem hledal se líbilo nejvíc, byl sem ochotnej se zajet podívat a rovnou s prachama. Cesta tam 150km.
Po příchodu velký zklamání, na fotkách vypadalo o DOST líp než v REÁLU!
Takhle mi to přišlo že to mohl mít nějakej "mladej kluk" (podle laďáku) skoro jak já Ale co, z kabrioletů co sou na Sauto.cz se mi líbilo nejvíc. Laděnej výfok nehrál roli!
Mohlo jezdit hodně po městě. A majitel asi opravdu jen jezdil a nic neřešil, nejspíš i garážovaný ale podvozku se ani nedotkl a na konec něco v rychlosti zatřel a zalátal. Všechny náplně nevim jak na tom sou ani kdy se dělali rozvody.
Shrnutí:
Celkovej dojem za tudle cenu ani náhodou víc jak 20bych za něj nedal. A hlavně by se musely vyvařit/vyměnit komplet práhy, podlaha u nich. Polejt barvou. Řidičovo dveře. Těsnící gumy. Čekat co je za problém v motoru (jak po protůrování zdechnul). Nápravy, čepy, ložiska.... V mojí situaci nepřípustný. Todle se nedá prezentovat jako pěkný auto aniž bych na tom neudělal karosařinu a další. Aby bylo pěkný muselo by se toho hodně opravit.