trubka k dolévání oleje je bílá
Moderátor: peta.smolik
trubka k dolévání oleje je bílá
ahoj,mam fiat stilo 1,6 16v a mám na víčku furt kapky vody a trubku na nalívani oleje od bíleho povlaku.menil jsem olej a v oleji voda nebyla?
- Reklama
Re: trubka k dolévání oleje je bílá
No nevím ,nechci Tě děsit ,ale to co popisuješ by odpovídalo špatnému těsnění pod hlavou.
Doporučuji dolít vodu ,někde na rovině (např. u pumpy) na expanzce udělat lihovkou značku a hlídat zda se voda neztrácí. Bílý povlak - voda s olejem vytváří emulzy.
Uvidíš co Ti odpoví na http://www.stilo.org" onclick="window.open(this.href);return false; Ještě by byla možnost,že jsi měnil nový olej staršího data výroby co obsahoval vodu a ta se Ti vysrážela na víčku. Více mě nenapadá.
Doporučuji dolít vodu ,někde na rovině (např. u pumpy) na expanzce udělat lihovkou značku a hlídat zda se voda neztrácí. Bílý povlak - voda s olejem vytváří emulzy.
Uvidíš co Ti odpoví na http://www.stilo.org" onclick="window.open(this.href);return false; Ještě by byla možnost,že jsi měnil nový olej staršího data výroby co obsahoval vodu a ta se Ti vysrážela na víčku. Více mě nenapadá.
Naposledy upravil(a) idefix dne 24 říj 2012, 14:52, celkem upraveno 1 x.
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 85Kw
Re: trubka k dolévání oleje je bílá
Idefix:
No už sem se lekl že ho nepřepošleš na konkurenční fórum.
K tý vodě, nemusí to nic znamenat a může to být vážné.
Tohle se mi objevuje semo tamo taky při tomto počasí a krátkých jízdách.Ale je to způsobeno kondnezací stačí pořádně prohřát motor delší jízdou na vyšší otáčky a zmizne to.
Několik věcí které by si měl zkontrolovat,jak už bylo psáno hladina vody,tvrdost hadic chladícího okruhu po zahřátí,jestli jsou tvrdé jak beton tak to tlakuje kompres z motoru.
Barva a zápach chladící kapaliny,jestli je cítit olej nebo jsou mastné skvrny v nádobce taky špatně.
A už výše zmiňovaná ztráta vody,jenže ty bys měl prvotně dát sem více indícií aby se dalo poznat vo co gou.
No už sem se lekl že ho nepřepošleš na konkurenční fórum.
K tý vodě, nemusí to nic znamenat a může to být vážné.
Tohle se mi objevuje semo tamo taky při tomto počasí a krátkých jízdách.Ale je to způsobeno kondnezací stačí pořádně prohřát motor delší jízdou na vyšší otáčky a zmizne to.
Několik věcí které by si měl zkontrolovat,jak už bylo psáno hladina vody,tvrdost hadic chladícího okruhu po zahřátí,jestli jsou tvrdé jak beton tak to tlakuje kompres z motoru.
Barva a zápach chladící kapaliny,jestli je cítit olej nebo jsou mastné skvrny v nádobce taky špatně.
A už výše zmiňovaná ztráta vody,jenže ty bys měl prvotně dát sem více indícií aby se dalo poznat vo co gou.
Re: trubka k dolévání oleje je bílá
no hlavne je to tam když zvednu víčko od oleje tak hned pod vickem je otvor pro prisávání vzduchu a pod ním se mi to hlavne dela a pak vlastne pokracuje trubka na nalevani oleje.prijde mi ze tím otvorem na přisáváni vzduchu mi kape voda.