Netesny airbox 1.4 16V
Napsal: 14 srp 2012, 13:45
Zdravim vsetkych davam sem temu, ktoru som otvoril aj na konkurencnom fore, aby sa to dostalo viac ludom...
****************************************************************************
Vcera som absolvoval prvy krat vymenu sviecok po 30000km, k tomu snad len tolko, podla elearnu to ide v pohode, je tam jedna nepresnost: navyse zacvak na liste veducej kable k cievkam, je schovany pod hadicou od airboxu, len poznamka aby to niekto nerval nasilu, kedze podla navodu to drzi len jeden srob . Pozor na konektory cievok, aj snimaca vacky su tam vsade poistky proti vypadnutiu ! Sviecky som nevytacal uplne svieckovym klucom, ale iba povolil a posledne dovytocenie a vybratie cievkou - ma tesnu gumu na konci co dobre sviecku drzi. /Nemam kluc kde mi sviecka ostane a inac neviem ako by som ju vytiahol ked je tak hlboko...
Bohuzial pri tejto rozborke som objavil podla mna docela pruser...
Jedna sa o netesny !!! AIRBOX !!! Jeho prevedenie umoznuje prisavanie vzduchu ZA filter. Proste plastove vylisky su krive ako sable a v rohoch je vacsia medzera ako je hrubka gumy na filtry !!! Jednoznacne toto boli zmatky a mali skoncit v kosi !
/Chlapcom na kontrole kvality vo fiate navrhujem trebars nejako fyzicky ublizit pre zaciatok, co myslite ???/
Zvonka je mozne hybat filtrom v rohoch 1-2 mm horedole...Toto som rozhodne necakal a nic nedonuti nasavany vzduch neist cestou mensieho odporu, ze...Nasledky netusim ani nechcem zistovat na svojom aute, kratkodobo isto nic, ale dlhodobo, nebodaj v prasnom prostredi, no proste "sproste slova podla vyberu"...
Kto mate 1.4 16V atmosferu vo svojom zaujme by ste to mali zhodit dole min pozret, su to 3 sroby, jedna plastova sponka na vratnej hadici do expanzky a jedna kovova spona na hadicu od airboxu 5 minut max...Len pri otvoreni kapoty uvidite prdlajz, zvrchu to je krasne rovne jak naschval...
Mna by zaujimalo ako ste na tom ? Ci mam len blby kus nahodu, alebo je to standart ??? Nemam nic na porovnanie...Mohlo by sa to tykat aj Stila s tymto motorom ?
Uz som to dotesnil pridanou gumou zo stareho vzduchaca, nalepil som ju natvrdo rovno do toho boxu. Teraz je 100% tesne, iba to ide tazsie zatvorit ...Tie tri samorezky co to drzia pokope su sice o cca 4 mm menej zasrobovane ale este ok...
fotky povodneho stavu : http://imageshack.us/g/687/09082012584.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
********************************************************************************************
http://imageshack.us/photo/my-images...082012593.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images...082012595.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images...082012596.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
som to vyriesil "zadarmo" vid. obrazky
z logiky veci, kolko je este OK prisateho nekontrolovaneho vzduchu mimo filter ?? u mna je to 0%, alebo inak minimum co viem technicky dosiahnut !
lepsi automechanik este vlepi filter cez obojstrannu pasku do boxu a ano aj taky su ! videl som, na vlastne oci, ked by mi nejaky "odbornik" povedal ze je to v poriadku ako som to mal, uz mu nedam zarobit ani euro a idem het
mozeme teoretizovat sak v sani je podtlak, tak si to tesnenie pricucne
mozeme sa bavit, ze sak nikto nebude mat auto 400 000km aby sa ho to zaujimalo, ok, mna to nastvalo teraz mozem spokojne spat, dal som vediet na forum, kazdy sa zariadi aby bol spokojny, viac nemozem spravit
mne je inak jedno z hladiska zakaznika ci k deformacii pride pri prevadzke, alebo mi namontuju zmatkovy kus, v podstate potom som iba nepravom obvinil vystupnu kontrolu, ale FIAT firma je zodpovedna !
rozdiel je iba v tom, ze sa nejedna o vyrobnu chybu, ale konstrukcnu...
podla mna ta druha je horsia
****************************************************************************
Vcera som absolvoval prvy krat vymenu sviecok po 30000km, k tomu snad len tolko, podla elearnu to ide v pohode, je tam jedna nepresnost: navyse zacvak na liste veducej kable k cievkam, je schovany pod hadicou od airboxu, len poznamka aby to niekto nerval nasilu, kedze podla navodu to drzi len jeden srob . Pozor na konektory cievok, aj snimaca vacky su tam vsade poistky proti vypadnutiu ! Sviecky som nevytacal uplne svieckovym klucom, ale iba povolil a posledne dovytocenie a vybratie cievkou - ma tesnu gumu na konci co dobre sviecku drzi. /Nemam kluc kde mi sviecka ostane a inac neviem ako by som ju vytiahol ked je tak hlboko...
Bohuzial pri tejto rozborke som objavil podla mna docela pruser...
Jedna sa o netesny !!! AIRBOX !!! Jeho prevedenie umoznuje prisavanie vzduchu ZA filter. Proste plastove vylisky su krive ako sable a v rohoch je vacsia medzera ako je hrubka gumy na filtry !!! Jednoznacne toto boli zmatky a mali skoncit v kosi !
/Chlapcom na kontrole kvality vo fiate navrhujem trebars nejako fyzicky ublizit pre zaciatok, co myslite ???/
Zvonka je mozne hybat filtrom v rohoch 1-2 mm horedole...Toto som rozhodne necakal a nic nedonuti nasavany vzduch neist cestou mensieho odporu, ze...Nasledky netusim ani nechcem zistovat na svojom aute, kratkodobo isto nic, ale dlhodobo, nebodaj v prasnom prostredi, no proste "sproste slova podla vyberu"...
Kto mate 1.4 16V atmosferu vo svojom zaujme by ste to mali zhodit dole min pozret, su to 3 sroby, jedna plastova sponka na vratnej hadici do expanzky a jedna kovova spona na hadicu od airboxu 5 minut max...Len pri otvoreni kapoty uvidite prdlajz, zvrchu to je krasne rovne jak naschval...
Mna by zaujimalo ako ste na tom ? Ci mam len blby kus nahodu, alebo je to standart ??? Nemam nic na porovnanie...Mohlo by sa to tykat aj Stila s tymto motorom ?
Uz som to dotesnil pridanou gumou zo stareho vzduchaca, nalepil som ju natvrdo rovno do toho boxu. Teraz je 100% tesne, iba to ide tazsie zatvorit ...Tie tri samorezky co to drzia pokope su sice o cca 4 mm menej zasrobovane ale este ok...
fotky povodneho stavu : http://imageshack.us/g/687/09082012584.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
********************************************************************************************
http://imageshack.us/photo/my-images...082012593.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images...082012595.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images...082012596.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
som to vyriesil "zadarmo" vid. obrazky
z logiky veci, kolko je este OK prisateho nekontrolovaneho vzduchu mimo filter ?? u mna je to 0%, alebo inak minimum co viem technicky dosiahnut !
lepsi automechanik este vlepi filter cez obojstrannu pasku do boxu a ano aj taky su ! videl som, na vlastne oci, ked by mi nejaky "odbornik" povedal ze je to v poriadku ako som to mal, uz mu nedam zarobit ani euro a idem het
mozeme teoretizovat sak v sani je podtlak, tak si to tesnenie pricucne
mozeme sa bavit, ze sak nikto nebude mat auto 400 000km aby sa ho to zaujimalo, ok, mna to nastvalo teraz mozem spokojne spat, dal som vediet na forum, kazdy sa zariadi aby bol spokojny, viac nemozem spravit
mne je inak jedno z hladiska zakaznika ci k deformacii pride pri prevadzke, alebo mi namontuju zmatkovy kus, v podstate potom som iba nepravom obvinil vystupnu kontrolu, ale FIAT firma je zodpovedna !
rozdiel je iba v tom, ze sa nejedna o vyrobnu chybu, ale konstrukcnu...
podla mna ta druha je horsia