Stránka 1 z 1

motor 16v 1,2 - 1,4

Napsal: 24 črc 2012, 21:21
od pepaxx
nazdar všetci

ludia nepoznáte niekto niekoho kto by vedel načipovať rj na 1punto teraz tam je motor 1,2 16v a chcel by som tam hodiť 1,4...je to možné prepísať v 1 punte riadačku alebo tam treba spraviť aj kabeláž ...netrápil sa už niekto nad takýmto niečím?

Re: motor 16v 1,2 - 1,4

Napsal: 25 črc 2012, 06:27
od oldoss
A nie len kabelaz, moze sa to lisit prevodovkou, poloosami, RJ musis prehodit aj s motorom + ak sposobis havarku dakde a poistovana ti pride na to, ze tam mas iny motor ako tam ma byt tak sa sakra zapotis pri vysvetlovani...

Re: motor 16v 1,2 - 1,4

Napsal: 25 črc 2012, 08:13
od pepaxx
ludia to kde sme ja sa pítam na radu ohladom motora a niekto mi tu začne točiť o havarke...to čo je....
čo sa týka uchytenia motora, či už na prevodovku alebo na silembloky tak to je to isté...akurát potrebujem ten motor spojazdniť....to by musel byť aký maník aby zistil rozdiel medzi 1,4 16v a 1,2 16v.....tie motory sú na pohlad rovnaké, akurát majú iný kod motora, vrtanie, zdvih...

takže ak chce niekto poradiť nech poradí k veci nie vypisuje o havarke a podobných veciach

dakujem

Re: motor 16v 1,2 - 1,4

Napsal: 27 zář 2012, 00:49
od standor
Tak to by sem taky rád věděl. :?:
1,4motor suším v garáži sedmým rokem,a žádná chytrá, mazaná hlava nedokázala ani říct co by ten motor dělal s původní řídící jednotkou z 1,2ky.
Kromě takových těch řečí ,že by to nejelo apod.Tak jak jsi psal,tak má akorát o chlup větší zdvih,a to ta jednotka nepozná a navíc motor z 1,4 ky už plní euro 3 proto je s origo ŘJ tupější než "střela" 1,2 16V s Magneti Marelli do roku 99.Takže, alespoň teda já za sebe si myslím že by to z původní jednotkou z 1,2 jelo ještě lépe.Pak je ještě otázka které dát vačky,protože se trochu liší v časování.
Takže bych použil akorát motor 1,4 16v a řízení motoru,saní čidla a jiné ptákoviny nechal z 1,2ky.Kdyby se mi ovšem chtělo laborovat,a to se mi nechce.