Stránka 1 z 1
FIAT STILLO 1.9 JTD 85KW 2003
Napsal: 24 črc 2012, 21:07
od mitomito
Prosím kamaráti poradte kto vie lebo kamarat je už nešťastný
Má FIAT STILLO 1.9 JTD 85KW 2003.
Začal mu náhodne vypínať motor (naraz skape) po 5 - 20 minútach jazdy a vždy musí počkať nejaký čas a zas ide a dokola...
Diagnostika ukázala: "P0335" RPM sensor - invalid signal. (senzorotáčok)
Tak reku vymeníme senzor lenže asi hodinu sme pchali hlavu kolo motora a nemôžeme ten senzor nájsť...
Podarilo sa nám aj zhodiť krycí plast na rozvodoch (vrchný) a podozubeným kolesom vo vnútry je nejaký senzor a sníma zárez na tom kolese ale podľa obrázkov toho senzoru sa mi zdá že to je iný... A navyše to je niekde vovnútry...
Poraďte pls kde zhruba hladať aj keď ešte ma napadlo filter vzduchu zhodit a hladať pod?
Moc krat dik za radu
Re: FIAT STILLO 1.9 JTD 85KW 2003
Napsal: 24 črc 2012, 22:34
od hanzs
Jo tohle vadnej snimac otacek dela, casta chyba.
Pristup zespodu v zadni casti motou, postup vymeny:
http://www.fiatforum.com/punto-guides/1 ... ement.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vice info o stilech na
http://www.stilo.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FIAT STILLO 1.9 JTD 85KW 2003
Napsal: 25 črc 2012, 10:54
od mitomito
SUPER DIK !
Ten navod uz som kukal ale nebol som si isty ci je to k tomu cidlu navod...
A to co sme obnazili na vrchu motora bolo podla obrazku snimac otacok vackoveho hriadela...
A este pls nevies ktory s tychto ? Lebo neviem ci ten EPS a BOSH su rovnake iba iny vyrobca a cena ?
http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;3 ... ST=0|LNG=0|" onclick="window.open(this.href);return false;
Moc krat Dik !
Re: FIAT STILLO 1.9 JTD 85KW 2003
Napsal: 25 črc 2012, 15:47
od hanzs
Nevím přesně jaké jsou rozdíly v čidlech - vypadá to, že se dělaly verze s kabelem a bez kabelu.
Jinak fungovat by mělo oboje, ale já bych vzal ten Bosch - je i levný.
EDIT: vypadá to, že do konce roky 2003 byly s kabelem, od 2004 bez kabelu.
Re: FIAT STILLO 1.9 JTD 85KW 2003
Napsal: 25 črc 2012, 21:48
od mitomito
Super,
DAKUJEM !
Asi si aj ja kupim stilo ked vidim ako ochota aj na forach a aj sa mi dost paci za tu cenu. Len ten priestor motora ked sa vrtam v tatkovom punte JTD a stilo tiez nic moc aj ziarovku problem vymenit
Asi skusim 1.6 16V... dufam ze je to pomerne spolahliva motorizacia
Re: FIAT STILLO 1.9 JTD 85KW 2003
Napsal: 25 črc 2012, 22:00
od hanzs
Jo 1.6 16V je jednoznačně nejspolehlivější benzín po mechanické stránce.
Akorát pozor na cívky - původní Sagem všem odešly.
A někdy odchází ŘJ motoru - to se naopak děje jen u 1.6
Re: FIAT STILLO 1.9 JTD 85KW 2003
Napsal: 25 črc 2012, 22:22
od kejml
hanzs: v čem jsou horší F.I.R.E. motory 1.2 a 1.4, než 1.6, nedejBože od Opela?
Re: FIAT STILLO 1.9 JTD 85KW 2003
Napsal: 26 črc 2012, 15:21
od hanzs
Pokud vim tak FIRE byly osmiventily,,, ta 1,2 16V bych rekl, ze na Stilo je slaba a podle pokecu tady i pomerne problematicka.
Ta 1.4 budiz, to by šlo.
Re: FIAT STILLO 1.9 JTD 85KW 2003
Napsal: 26 črc 2012, 15:34
od mitomito
Sakra,
to v rokoch cca 2004 1.6 16V su tie oplove? to ma kamarat odhovaral ze radsej 1.4 16V
Re: FIAT STILLO 1.9 JTD 85KW 2003
Napsal: 26 črc 2012, 16:04
od hanzs
Já vím, že se tam dávali i oplové, ale nikdy jsem ho neviděl
Myslím, že tak 95 procent 1,6 ve Stilu, jsou Fiat.
Re: FIAT STILLO 1.9 JTD 85KW 2003
Napsal: 26 črc 2012, 20:31
od kejml
Opel motor se dá určitě identifikovat podle typového čísla motoru. Zkus hledat.
FIRE motory jsou i 16V. Zkusil jsem hledat
http://en.wikipedia.org/wiki/Fully_Inte ... sed_Engine" onclick="window.open(this.href);return false;
Nemám to tady nastudované, problémy s 1.2 nemohu potvrdit.
Je potřeba vzít do úvahy, že motorizací 1.6 i.e. a JTD 85 kW se prodalo nejvíce, tzn. se o nich nejvíce píše.
A kdo píše, obvykle až když má problém...