zdochinanie motora
Napsal: 29 čer 2012, 08:54
Zdravim Vas,
poprosil by som Vas o radu s mojim problemom. Precital som skoro vsetko na fore, ale aj tak mi pride moj problem specificky. POo nastartovani motor zhasne, na druhy krat je to OK, ale problem nastava ked sa idem pohnut, ci uz pri studenom motore, alebo aj ked uz jazdim dlhsiu chvilu a motor je zahriaty. Po druhom nastartovani mi vybehnu otacky na 1200 (asi sa zapne sitic) potom pozvolne klesaju a ked sa idem pohnut a zoslapujem plynovy pedal, tak prudko klesnu na 500 a motor sa zacne dusit...musim zoslapnut spojku, vytocit motor aspon na 1500 otaciek a az tak sa pohynat...niekedy musim plynovy pedal na krizovatke zoslapnut aj 3 krat aby sa dvihli otacky...aj pri inych zaradenych rychlostiach auto akoby "cukalo" a nema ten spravny tah. Inak jedna sa o 1.2 8V r.v. 2000. Taktiez mi brutalne stupla spotreba a to ak idem mimo mesto tak mi to podla palubaku zere 7,5-8 litrov a po meste idem nad 10 litrov na 100km. Robil som si diagnostiku, tak na motore mi ziadne zavady nenaslo, testy na vsetky akcne prvky vysli v poriadku. Myslel som si to nebude palivove cerpadlo, ale diagnostika tvrdi ze je OK. Vyhodili mi vsak tri chyby ak som sa pripojil cez FiatECUScan v polozke Karoseria na Delphi/Marelli Body Computer, a to P0704 Transmission/Gear Sys (5) - špatný signál, P1555 bez popisu - slabí signál a chyba P0235-Boost Pressure(1) - chyba ulozena. Aj povymazani chyb sa mi pri opetovnom spojeni chyby ukazali. Mam pocit, ako keby to bolo spojene so zlym tlakom....
Mozno hlupa otazka, ale kde ma punto palivovy filter, aby som asi zacal z tohto smere...pretoze diagnostika motora OK...
Za kazdu radu dakujem
poprosil by som Vas o radu s mojim problemom. Precital som skoro vsetko na fore, ale aj tak mi pride moj problem specificky. POo nastartovani motor zhasne, na druhy krat je to OK, ale problem nastava ked sa idem pohnut, ci uz pri studenom motore, alebo aj ked uz jazdim dlhsiu chvilu a motor je zahriaty. Po druhom nastartovani mi vybehnu otacky na 1200 (asi sa zapne sitic) potom pozvolne klesaju a ked sa idem pohnut a zoslapujem plynovy pedal, tak prudko klesnu na 500 a motor sa zacne dusit...musim zoslapnut spojku, vytocit motor aspon na 1500 otaciek a az tak sa pohynat...niekedy musim plynovy pedal na krizovatke zoslapnut aj 3 krat aby sa dvihli otacky...aj pri inych zaradenych rychlostiach auto akoby "cukalo" a nema ten spravny tah. Inak jedna sa o 1.2 8V r.v. 2000. Taktiez mi brutalne stupla spotreba a to ak idem mimo mesto tak mi to podla palubaku zere 7,5-8 litrov a po meste idem nad 10 litrov na 100km. Robil som si diagnostiku, tak na motore mi ziadne zavady nenaslo, testy na vsetky akcne prvky vysli v poriadku. Myslel som si to nebude palivove cerpadlo, ale diagnostika tvrdi ze je OK. Vyhodili mi vsak tri chyby ak som sa pripojil cez FiatECUScan v polozke Karoseria na Delphi/Marelli Body Computer, a to P0704 Transmission/Gear Sys (5) - špatný signál, P1555 bez popisu - slabí signál a chyba P0235-Boost Pressure(1) - chyba ulozena. Aj povymazani chyb sa mi pri opetovnom spojeni chyby ukazali. Mam pocit, ako keby to bolo spojene so zlym tlakom....
Mozno hlupa otazka, ale kde ma punto palivovy filter, aby som asi zacal z tohto smere...pretoze diagnostika motora OK...
Za kazdu radu dakujem