MOJE PUNTO 1 - Ukažte ta svoje :) - BorisRossi
Napsal: 19 čer 2012, 12:40
Tak som sa rozhodol že Vám predstavím aj môjho puntíka, je to moje piate auto, začal som so Škodou 120, neskôr Favorit s LPG a potom som kúpil prvé punto, bolo to to najrozšírenejšie na slovensku, 1.1 55S, päťdverová verzia r.v. 1996, takže žiadna výbava a motor so 40kw, jediné čo bolo v aute je automat na svetlá, centrál s alarmom a dialkovým a cúvací senzor, všetko dorobené, neskôr som si popri ňom zohnal ďalšieho Favorita kde som upravil interíer a pár doplnkov v exteriéri, punto putovalo ku kamarátovi ktorý ho ďalej používa a ja som sa rozhliadol po inom,
Nakoniec som našiel auto s motorom 1,2 MPI 55kw vo výbave HSD, bolo v roku 2006 dovezené z Talianska a na slovensku som druhý majiteľ, HSD verzia obsahovala klímu, 2x AirBag, ABS, predné okná v elektrike, servo, budiky s otáčkomerom a iným designom, stropné digitálne hodiny, delené zadné sedadlá, nastaviteľná opierka chrbta u vodiča, svetlo v kufri, na aute je dorobené diaľkové ovládanie k centrálu značky Keetec, motor a podvozok sú v perfektnom stave, 131000km, po výmene rozvodov, štartéra, palivového čerpadla, čapov riadenia, karoséria ma preliačiny na dverách a kapote, nic hrozné, neskôr sa to bude riesiť. Inak sú aj prahy aj podvozok bez korozie, okrem tých ťukancov nebolo nikdy búrané
Pri kúpe malo punto prilepené spätné zrkadlo vodiča izolackou, to som hneď po príchode opravil, bolo ho treba rozobrať a pridat podlozku pod sróbik ktory zaisťuje možnosť sklopenia.
Chýbala páčka na otvorenie kufra, bolo tam len pohodené lanko, páčku som zohnal za 2eura a namontoval, všetko bez problémov.
Stierače boli vyššie ako majú byť a pri zastaveni sa vzdy pohli kusok nahor, niekto sa v tom hrabal, musel som zhodiť stierače, dať dole krycí plast medzi oknom a kapotou, odpojil motorcek od mechanizmu, spustil ho aby sa nastavil do pôvodnej pohohy a mechanizmus namontoval spravne, vsetko je odvtedy v poriadku.
Ďalej som namontoval do kufra subwoofer, je to tuba od slovenského výrobcu BS acoustic, + som potiahol od poistkovej skrinky a signál cez cinch, všetky káble sú perfektne schované pod lištami na strane vodiča, ostatné repro je zatial pôvodné
Nikdy sa mi nepáčilo že som nemal stredový tunel ani na prvom ani na tomto punte. Jeden som zohnal náhodou keď som bol obzrieť auto na ND, tak som ho nahodil namiesto toho smiešneho popolníka ktorý tam je originál, bolo treba rezať s krytu ručnej brzdy aby to do seba zapadlo a použiť tu gumenú manžetu na radiacu páku namiesto koženkovej, tá bola roztrhaná, asi hodinka práce a všetko vizerá ako originál, teraz mám viac odkladacieho priestoru, je to omnoho praktickejšie.
Klimatizácia tečie, zatial som sa dostal len k tomu že som zistil odkial, je odlomená trubka na vstupe do klimakompresora, bude to treba zvariť, ešte neviem kedy sa k tomu dostanem, priebežne budem informovať.
Fotky sú zatial bez stredového tunela a s nekvalitnym radiom sencor na USB/SD, už je pripravené rádio Pioneer na CD/MP3 s mosfet zosilňovačom 4x50w.
Nakoniec som našiel auto s motorom 1,2 MPI 55kw vo výbave HSD, bolo v roku 2006 dovezené z Talianska a na slovensku som druhý majiteľ, HSD verzia obsahovala klímu, 2x AirBag, ABS, predné okná v elektrike, servo, budiky s otáčkomerom a iným designom, stropné digitálne hodiny, delené zadné sedadlá, nastaviteľná opierka chrbta u vodiča, svetlo v kufri, na aute je dorobené diaľkové ovládanie k centrálu značky Keetec, motor a podvozok sú v perfektnom stave, 131000km, po výmene rozvodov, štartéra, palivového čerpadla, čapov riadenia, karoséria ma preliačiny na dverách a kapote, nic hrozné, neskôr sa to bude riesiť. Inak sú aj prahy aj podvozok bez korozie, okrem tých ťukancov nebolo nikdy búrané
Pri kúpe malo punto prilepené spätné zrkadlo vodiča izolackou, to som hneď po príchode opravil, bolo ho treba rozobrať a pridat podlozku pod sróbik ktory zaisťuje možnosť sklopenia.
Chýbala páčka na otvorenie kufra, bolo tam len pohodené lanko, páčku som zohnal za 2eura a namontoval, všetko bez problémov.
Stierače boli vyššie ako majú byť a pri zastaveni sa vzdy pohli kusok nahor, niekto sa v tom hrabal, musel som zhodiť stierače, dať dole krycí plast medzi oknom a kapotou, odpojil motorcek od mechanizmu, spustil ho aby sa nastavil do pôvodnej pohohy a mechanizmus namontoval spravne, vsetko je odvtedy v poriadku.
Ďalej som namontoval do kufra subwoofer, je to tuba od slovenského výrobcu BS acoustic, + som potiahol od poistkovej skrinky a signál cez cinch, všetky káble sú perfektne schované pod lištami na strane vodiča, ostatné repro je zatial pôvodné
Nikdy sa mi nepáčilo že som nemal stredový tunel ani na prvom ani na tomto punte. Jeden som zohnal náhodou keď som bol obzrieť auto na ND, tak som ho nahodil namiesto toho smiešneho popolníka ktorý tam je originál, bolo treba rezať s krytu ručnej brzdy aby to do seba zapadlo a použiť tu gumenú manžetu na radiacu páku namiesto koženkovej, tá bola roztrhaná, asi hodinka práce a všetko vizerá ako originál, teraz mám viac odkladacieho priestoru, je to omnoho praktickejšie.
Klimatizácia tečie, zatial som sa dostal len k tomu že som zistil odkial, je odlomená trubka na vstupe do klimakompresora, bude to treba zvariť, ešte neviem kedy sa k tomu dostanem, priebežne budem informovať.
Fotky sú zatial bez stredového tunela a s nekvalitnym radiom sencor na USB/SD, už je pripravené rádio Pioneer na CD/MP3 s mosfet zosilňovačom 4x50w.