Katalyzátor
Napsal: 25 dub 2012, 14:53
Ahoj kamarádi,
chtěl jsem se zeptat, jak sehnat levnější, ale funkční katalyzátor na Bipowera CNG? Origo se mi vysypal po 8 letech provozu. Zkoušel jsem koupit něco kolem 3 tisíc na moji kubaturu, ale nazkoušce to ukazovalo, jako by tam nebyl.Lambda snímala dobře.Vyreklamoval jsem ho-byl to polák, pak jsem koupil italský a také stejné schéma. Jsou vůbec ty levnější katalyzátory funkční? Našel jsem na stránkách na Bipowera katalyzátor kolem 10.000.-Kč s DPH.To je ale velká investice do auta, které už má dnes nízkou hodnotu. Jde poznat katalyzátor bez montáže, zda je fiunkční?Kdyba to šlo nějak poznat bez montáže, jinak to přehazování a navařování přírub je spousta práce.Jak to děláte, když jdete na technickou? Na ty naše 10-leté stroje jsou už všechny origo katalyzátory asi vysypané, ne? Na ten plyn ten můj výfukový systém hodně trpí a potrubí rezaví na očích, a o katalyzátoru nemluvě.
A ještě malá drobnost, někdy při provozu na plyn, zejména při vyřazení, když klesnou otáčky se motor v přechodových otáčkách zahoupe (jako by popadal dech) a někdy to nezvládne a zhasne. Nevím, co je příčinou toho houpání?
Díky za Vaše poznatky Jenda B.
chtěl jsem se zeptat, jak sehnat levnější, ale funkční katalyzátor na Bipowera CNG? Origo se mi vysypal po 8 letech provozu. Zkoušel jsem koupit něco kolem 3 tisíc na moji kubaturu, ale nazkoušce to ukazovalo, jako by tam nebyl.Lambda snímala dobře.Vyreklamoval jsem ho-byl to polák, pak jsem koupil italský a také stejné schéma. Jsou vůbec ty levnější katalyzátory funkční? Našel jsem na stránkách na Bipowera katalyzátor kolem 10.000.-Kč s DPH.To je ale velká investice do auta, které už má dnes nízkou hodnotu. Jde poznat katalyzátor bez montáže, zda je fiunkční?Kdyba to šlo nějak poznat bez montáže, jinak to přehazování a navařování přírub je spousta práce.Jak to děláte, když jdete na technickou? Na ty naše 10-leté stroje jsou už všechny origo katalyzátory asi vysypané, ne? Na ten plyn ten můj výfukový systém hodně trpí a potrubí rezaví na očích, a o katalyzátoru nemluvě.
A ještě malá drobnost, někdy při provozu na plyn, zejména při vyřazení, když klesnou otáčky se motor v přechodových otáčkách zahoupe (jako by popadal dech) a někdy to nezvládne a zhasne. Nevím, co je příčinou toho houpání?
Díky za Vaše poznatky Jenda B.