Stránka 1 z 2

Zere olej

Napsal: 04 dub 2012, 19:31
od FilipD
Zdravim mam prozbu mam punto mk2 1.2 8V Pretesnoval jsem kompletne motor takze i tesneni pod hlavou a od te doby mi zacal zrat straslivim spusobem olej na 200km mi sni celou napln oleje,do vody mi nejde ani do sani, jezdim s pedflaskou jak blbec a ta je sucha. Gufera na ventilech mam nove a porad to same. Takze pripadaj uz jenom pisni krouzky, ale zase mi je divni ze by po sundani hlavy by se znicily pisni krouzky. A taky me napadlo jestly by to nemohlo bejt tim tesnenim protoze predtim jsem tam mel papirove a tetko jsem tam dal plechove tak jestly by treba nemelo nejakej jinej kanal navic kterim by letel olej rovnou na pist co vy nato poratte. A po pripade jestly nevite kde by se daly koupit kvalitni a levne pistni krozky dekuju

Re: Zere olej

Napsal: 09 dub 2012, 21:14
od lukas765v
Chce to nove pistní kroužky a je po problemu...nove stojí okolo 900Kč sada

Re: Zere olej

Napsal: 10 dub 2012, 06:09
od skybar
Koľko ti to žralo pred pretesňovaním,a aké plechové tesnenie si tam dal,prečo experimentuješ pri klasickej oprave,krúžkami ti to nemôže toľko žrať oleja asi treba origo tesnenie,koľko km to má nabehané,ako pravidelne bol menený olej?!Tak teda napíš tu viac údajov o prevádzke motora,tu nie si pri veštici!

Re: Zere olej

Napsal: 10 dub 2012, 20:18
od dedii
simeringy na ventiloch ???

Re: Zere olej

Napsal: 10 dub 2012, 21:13
od liborko
Přesně jak píše skybar. A na 200km celou náplň,to auto musí hulit jako starej warťas ne-li víc a ten olej by pak musel tect do válců proudem. Někde jsi udělal chybu když píšeš,že před přetěsněním to bylo v pořádku,těžko říct ale kde takhle od stolu.Napiš co vše jsi na tom motoru dělal.

Re: Zere olej

Napsal: 10 dub 2012, 21:51
od FilipD
liborko píše:Přesně jak píše skybar. A na 200km celou náplň,to auto musí hulit jako starej warťas ne-li víc a ten olej by pak musel tect do válců proudem. Někde jsi udělal chybu když píšeš,že před přetěsněním to bylo v pořádku,těžko říct ale kde takhle od stolu.Napiš co vše jsi na tom motoru dělal.

Motor se akorat pretesnoval vsechny gufera, vana tesneni pod hlavou a ruzna vicka. A potom sem skusil udelat gufera na ventilech ale olej to zere dal. A olej jsem predtim nedolejval. A nejhorsi je to ze se to tak spatne zjistuje ze to ani z vejfuku necoudi jel sem za mladou po dalnici a ani oblacek proste zacarovanej kruh. Hold posledni sance koupim krouzky a origo tesneni a uvidim. A jeste jednu vec jsem udelal koupil jsem keramiku do oleje ,tu proti opotrebovani, jedine ta jestly mi nezalepila stiraky a tim padem to zere to je jeste jedna variata, ale to zjistim jedine az to rozeberu.Ale dekuju za rady

Re: Zere olej

Napsal: 11 dub 2012, 08:35
od Martin
Zdravím.Jakou barvu mají svíčky?Osobně bych pořešil i ojniční šály.Změřil bych si průměry čepů na klice a průměr šál.Případně koupil nové s rozměrem nebo koupit výbrusové a nabrousit na rozměr s vůlí.

Re: Zere olej

Napsal: 11 dub 2012, 09:20
od oldoss
Podla mna ked to pred tym nepapalo olej a po pretesneni zacalo tak tam volaco sakra musi byt zle zlozene.

Re: Zere olej

Napsal: 11 dub 2012, 21:31
od PotkanGT
ja si myslim ze chyba neni v tom ako je to zlozene ale v tom ze ma vybehane kruhy. idealne by bolo zmerat tlaky. a samozrejme omrknut sviecky. olej bol pravidelne meneny? neprehrialo sa to nahodou niekedy?

Re: Zere olej

Napsal: 11 dub 2012, 22:29
od Jaroslav1
Podle mě ,kdyby to spalovalo tolik oleje tak to bude kouřit modro bíle a sakra dost,jak bylo už výše zmiňováno. Tedy 1L/50km. Jelikož to nekouří, a nekouřilo to ani před opravou jak píše tazatel tak to vidím na unikání oleje z motoru ,na př.u olejového fitru, a pod.při běžícím motoru.

Re: Zere olej

Napsal: 12 dub 2012, 08:10
od FilipD
Jaroslav1 píše:Podle mě ,kdyby to spalovalo tolik oleje tak to bude kouřit modro bíle a sakra dost,jak bylo už výše zmiňováno. Tedy 1L/50km. Jelikož to nekouří, a nekouřilo to ani před opravou jak píše tazatel tak to vidím na unikání oleje z motoru ,na př.u olejového fitru, a pod.při běžícím motoru.

A jeste sem zapomel napsat ze to takhle sezere olej jenom kdyz to leti po dalnici da to 3 prahu a je to suche.Ale kdyz stim budu jezdit okolo komina tak najedu mnohem vic.Hold posledni variatna koupim krozky, a origo tesneni a soupnu to tam , a jestly to nepomuze tak pujde z domu uz toho mam fakt dost nejde natom nic dobre.Spojku jsem dal novou a zlobi tak ji musim reklamovat a porad nejaky cidla odchazej. A potom natom neco opravim a vyse... se dalsi vec .

Re: Zere olej

Napsal: 12 dub 2012, 16:11
od Jaroslav1
Jo, až ho prodáš tak možná koupíš ještě horší. Nejlepší bude asi si koupit kolo a je to lacinější a nic to nežere a poplatky zatím taky žádný. :)

Re: Zere olej

Napsal: 12 dub 2012, 20:42
od liborko
Pokud si už nevíš rady,dej to do servisu ať to zkouknou,beztak to chčije někde zezadu motoru kde na to nevidiš.Měnit hned kroužky když nevíš jestli je to opravdu tím,mi přijde jako zoufalost,a hlavně vyměnit je není žádná prdel.PotkanGT s tím už má zkušenosti,ten je mění 2x ročně :-) A kroužkama to určitě nemáš když to před rozebráním bylo v pořádku.Měnil jsi i velké gufero na klice u setrváku?

Re: Zere olej

Napsal: 12 dub 2012, 22:34
od FilipD
liborko píše:Pokud si už nevíš rady,dej to do servisu ať to zkouknou,beztak to chčije někde zezadu motoru kde na to nevidiš.Měnit hned kroužky když nevíš jestli je to opravdu tím,mi přijde jako zoufalost,a hlavně vyměnit je není žádná prdel.PotkanGT s tím už má zkušenosti,ten je mění 2x ročně :-) A kroužkama to určitě nemáš když to před rozebráním bylo v pořádku.Měnil jsi i velké gufero na klice u setrváku?
Dekuju za radu ale v servisu mi stejnak nechaj udelat hlavu a prekrouzkujou mi to ,nic uz jinyho se stim delat neda kdyz to zere olej a motor je uplne suchej. A to si klidne udelam sam,a nemusim to nikam davat. A kdyby mi to nekde teklo tak to vydim kdyz pod tim porad lezim a gufera sem menil uplne vsechny co tam jsou.

Re: Zere olej

Napsal: 13 dub 2012, 10:15
od Jaroslav1
To FilipD: Píšeš že jsi tam dal (keramiku)přísadu do oleje na snížení opotřebení,nechápu proč, když píšeš že ti to olej nežralo? Takový přísady bych já osobně do motoru nikdy nedal. Kvalitní olej, udržba,výměna oleje a filtru a rozumná jízda a nemusíš mít obavy z rychlého opotřebení ale to jistě víš,nejsi-li závodník. :) Výměna pístních kroužků opravdu jak píše liborko není hogo fogo.