Stránka 1 z 2

žije tu někdo?

Napsal: 26 bře 2012, 08:48
od jiřík
Žije v této kategorii někdo nebo to tu usíná? :-D právě dodělávám svého sportinga tak by se hodilo trochu konzultace :mrgreen:

Re: žije tu někdo?

Napsal: 02 dub 2012, 20:20
od AliG
Čusi tak já se k tobě přidám :D Vlastním taky sportinga a pomalu si ho dávám do stavu, který mi bude vyhovovat.Dej info jaké provádíš změny.

Re: žije tu někdo?

Napsal: 02 dub 2012, 22:03
od peta.smolik
Povídejte kluci... Nemám Cinquecento ale tak nějak mám k jednomu hodně blízko)))

Re: žije tu někdo?

Napsal: 02 dub 2012, 22:52
od jiřík
no úpravy,.... motor 1.2 16V, brzdy punto GT, a tím sem zatím skončil... dal jsem nové čepy. ložiska, veškeré uložení apod.

hlinikace 14" pneu 195/40 R14
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: žije tu někdo?

Napsal: 02 dub 2012, 23:02
od AliG
Taky mám myšlenku o tom 1,2 16V ,je to hodně práce to zprovoznit?

Re: žije tu někdo?

Napsal: 03 dub 2012, 10:40
od jiřík
pokud to děláš pořádně (například montáž řemenic z 1.1 kvůli místu na řemen aby se nemusel řezat držák a s tím spojená úprava olej. čerpadla atd.) a používáš nové věci tak ano, ale spise co se financi týče.. Nejlepší je koupit celé Punto s tímto motorem a máš dost věcí ušetřených :-) každopádně pokud nerozumíš elektronice tak se do toho nepouštěj protože předělání elektriky by tě asi vyšlo na nemalé peníze někde v servisu :-) jinak motor sedne na převodovku, i na držáky, tím to ale končí a dál se musí vše vyrábět a upravovat.

Re: žije tu někdo?

Napsal: 03 dub 2012, 11:40
od AliG
Tak tos mě uklidnil.elektrika mi problém nedělá jen mě zajímalo to cos nevynechal a to jest že to sedí jak na převodovce tak na úchytech a nemusim zbytečně řezat do kastle :) .Jinak teda rozvody pasujou z ty 1.1 jo?

Re: žije tu někdo?

Napsal: 03 dub 2012, 13:46
od jiřík
AliG píše:Tak tos mě uklidnil.elektrika mi problém nedělá jen mě zajímalo to cos nevynechal a to jest že to sedí jak na převodovce tak na úchytech a nemusim zbytečně řezat do kastle :) .Jinak teda rozvody pasujou z ty 1.1 jo?
rozvody ne...
musíš převařit úchyt na čidlo polohy kliky tak aby bylo vice venku, (navaříš držáček z čerpadla pro 1.1) pak tam dáš altík a řemenici na klice z 1.1 (tím se vejde řemen a nemusíš řezat do držáku a snižovat jeho pevnost) no a doporučuji sehnat vrchní držák motoru z Bravy a navařit ho na misku tlumiče aby ti motor nemlátil do světla.

Re: žije tu někdo?

Napsal: 03 dub 2012, 15:51
od peta.smolik
A to Cinquecento po upravách chceš přihlásit? Nebude to problém?

Re: žije tu někdo?

Napsal: 04 dub 2012, 06:13
od jiřík
Není to Seicento ale Cinquecento, a na nějaké ofiko přihlášení z vysoka s****. :lol:

Jinak jsem se k tomu zase nachvilku dostal :-)
odvezl jsme jednotku kámošovi na prehrání immo, dále zvednutí omezovače otáček o 500rpm a poslední a pro mě nejvýznamnější úpravu map pro spalování E85 :-)

jinak kola obuta:
Obrázek

a hotová úprava olejového čerpadla:
Obrázek

čerpadlo namontováno, namontovány i rozvody a altík :-) dneska dodělám uchycení stabíku a šup na kola :-)

Re: žije tu někdo?

Napsal: 04 dub 2012, 19:51
od AliG
Pěkná práce 8)
Já o tom motoru zatim budu přemýšlet a pak se uvidí co bude.Sám si zatím dělám jen ty vzhledový úpravy interieru a něco málo i exterieru.

Re: žije tu někdo?

Napsal: 06 dub 2012, 17:21
od jiřík
Takže další aktualizace :-)

nahozena kola a podložky 3mm, brzdy sedí opravdu na chlup...

detail brzdičů..
Obrázek

no a par fotek prozatímního celku :-)
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: žije tu někdo?

Napsal: 06 dub 2012, 20:45
od jiřík
Tak jedna pro mě milá aktualizace... jelikož už měsíc sháním startér a nepasuje ani pro jiné motory 1.2 16v tak jsme hledal ono "proč?" a ejhle.. on spodek motoru není z 1.2 16v ale podle typového čísla 169 A3.000 je to motor 1.4 16v 74kW z pandy 100ps nebo fiatu 500...

Re: žije tu někdo?

Napsal: 07 dub 2012, 02:03
od AliG
Tak to je zajímavý zjištění a to je teda už předělávaný né?Nebo to tak je origo ja tyhle motory neznám tak nevím.Jinak až to doděláš tak to bude brko 8)

Re: žije tu někdo?

Napsal: 07 dub 2012, 04:47
od jiřík
Já koupil cely motor z kopcového Punta z Polska... a jak zjišťuji tak si s ním majitel už i celkem hrál :-) no co... snad to je udělané pořádně... No byl bych rád aby to umělo upalovat :-)