Ulepené čudle a další věci u mého koníka, zpovědnice
Napsal: 07 bře 2012, 10:17
Ahoj,
taky máte ublemcaná tlačítka pro stahování oken, ovládání světel vedle přístrojovky a trochu i čudlíky autorádia? Zjistil jsem že po několika letech má stejnej problém fén značky Eta mojí manželky.
Říkal jsem si, proboha to jsi na to vylila odlakovač nebo co? Celej fén je upatlanej jako prace a lepí jako mucholapka. A pak jsem někde vyšťoural, že někdo v Puntu měl ten samej problém a řešil to nějakým sprejem. Máte to taky tak ulepený? V jiným stilu jsem nikdy neseděl takže nemohu posoudit.
V neděli bylo hezky a protože technickým benzínem ani alkoholem to nešlo dolů, vyloupnul jsem celý ovládání ze dveří, rozlousknul a vzal jsem ostrý ředidlo a začal umývat tu srágoru z tlačítek. Kupodivu je plast , který je pod tím lepidlem, odolný vůči tomu ředidlu. Tlačítka jsem muse mejt silou a ihned utřít suchým hadrem, jinak by na nich zůstal šedý šlem. Teď jsou skoro jako nový. I ovládače na ostatních dveřích a na světla jsem umyl. Ještě mě čeká autorádio. Potom mě ještě čeká rozchodit nečtoucí Cd mechaniku, bouchání levýho předního tlumiče nebo péra, namontování tapecáku 5. dveří po lapáliích se zámkem a madlem. Jinak po výměně mikrospínače v pátých dveřích pro otevírání kufru se mi začly pětky znova votvírat a tak jsem tu ztvrdlou gumu jako pendrek,kterou se otevírají dveře, hodil do popelnice a nechal tam pouze to plastové tlačidlo a oblil ho černým silikonem aby bylo utěsněné. Šlape jako hodinky. Jinak rozvody, filtry, žhaviče, olej a termostat mám již vyměněné. Motorky naklápění světel a žárovky též. Myslím, že za tu cenu bych si koupil hodně dobrej vozík za auto, co to stálo u automekánika.
Před dovolenou mě čekaj komplet brzdy a asi ten přední tlumič a pravděpodobně výměna zkorodované zásuvky u tažného zařízení. Dále mě čekají opravy laku, protože to auto mělo před tím nějaký prase a jelito v jednom. Pak musím opravit nedržící blinkr v pravým blatníku, packa se mu ulomila, pak nějak vypolostrovat vnitřek loketní opěrky. vypadá to vevnitř, jako když ten umělej mikropliš rozkousala myš.
Auto je zanedbané ale mám ho rád a chci ho mít v pořádku. Je ze švícarska a je to znát pouze na spodku, protože je ze spod krásně čistý a nezrezlý ani výfuk. Doufám, že se mi za to vše konik odvděčí.
Jinak po městě jezdím kolem 6 litrů nafty. Mám 1.9 16V multijet 103kw 6 qvalt kobajn tachometr 130.000 a auto mám asi měsíc a půl.
Až budu mít dodělanou garáž, auto půjde do celolaku. Celkově mě vyšlo na cca 102.000,- se servisem a motorkama naklápění světel, akumulátorem.
taky máte ublemcaná tlačítka pro stahování oken, ovládání světel vedle přístrojovky a trochu i čudlíky autorádia? Zjistil jsem že po několika letech má stejnej problém fén značky Eta mojí manželky.
Říkal jsem si, proboha to jsi na to vylila odlakovač nebo co? Celej fén je upatlanej jako prace a lepí jako mucholapka. A pak jsem někde vyšťoural, že někdo v Puntu měl ten samej problém a řešil to nějakým sprejem. Máte to taky tak ulepený? V jiným stilu jsem nikdy neseděl takže nemohu posoudit.
V neděli bylo hezky a protože technickým benzínem ani alkoholem to nešlo dolů, vyloupnul jsem celý ovládání ze dveří, rozlousknul a vzal jsem ostrý ředidlo a začal umývat tu srágoru z tlačítek. Kupodivu je plast , který je pod tím lepidlem, odolný vůči tomu ředidlu. Tlačítka jsem muse mejt silou a ihned utřít suchým hadrem, jinak by na nich zůstal šedý šlem. Teď jsou skoro jako nový. I ovládače na ostatních dveřích a na světla jsem umyl. Ještě mě čeká autorádio. Potom mě ještě čeká rozchodit nečtoucí Cd mechaniku, bouchání levýho předního tlumiče nebo péra, namontování tapecáku 5. dveří po lapáliích se zámkem a madlem. Jinak po výměně mikrospínače v pátých dveřích pro otevírání kufru se mi začly pětky znova votvírat a tak jsem tu ztvrdlou gumu jako pendrek,kterou se otevírají dveře, hodil do popelnice a nechal tam pouze to plastové tlačidlo a oblil ho černým silikonem aby bylo utěsněné. Šlape jako hodinky. Jinak rozvody, filtry, žhaviče, olej a termostat mám již vyměněné. Motorky naklápění světel a žárovky též. Myslím, že za tu cenu bych si koupil hodně dobrej vozík za auto, co to stálo u automekánika.
Před dovolenou mě čekaj komplet brzdy a asi ten přední tlumič a pravděpodobně výměna zkorodované zásuvky u tažného zařízení. Dále mě čekají opravy laku, protože to auto mělo před tím nějaký prase a jelito v jednom. Pak musím opravit nedržící blinkr v pravým blatníku, packa se mu ulomila, pak nějak vypolostrovat vnitřek loketní opěrky. vypadá to vevnitř, jako když ten umělej mikropliš rozkousala myš.
Auto je zanedbané ale mám ho rád a chci ho mít v pořádku. Je ze švícarska a je to znát pouze na spodku, protože je ze spod krásně čistý a nezrezlý ani výfuk. Doufám, že se mi za to vše konik odvděčí.
Jinak po městě jezdím kolem 6 litrů nafty. Mám 1.9 16V multijet 103kw 6 qvalt kobajn tachometr 130.000 a auto mám asi měsíc a půl.
Až budu mít dodělanou garáž, auto půjde do celolaku. Celkově mě vyšlo na cca 102.000,- se servisem a motorkama naklápění světel, akumulátorem.