Jsem taky šťastným vlastníkem Una, konkrétně UNO 45, rv.89, karos. starsi, ale motor FIRE 1000, ale karbec, bylo to tak orig. z Italie, tam si nelamou hlavu s bezolovnatym benzinem... beru Shell 95, Obcas i W-Power na Smart kartu, ale to je vedlejší. A mužu řict že v zimě po městě při letošnich -20 jsem jezdil za 6l/100km, rano vždy ve 4:30hod jsem sedl, otočil klíček a jel i při parkování celoročně venku !!! je pravda že mam bat. 55Ah, a cestou po městě se rozumi tak do 6km do práce, z práce, částečně po semaforech odpol. No a v létě je to asi 5,2 kombinovaná spotřeba. Letošní dovolená do Chebu přes Karlštejn po staré a ne po dálnici (nemám známku - jsou to vyděrači) byla s mým
PŘELOŽENYM broučkem za 4,8l/100km !!!
byl extra naloženej tak že po sklopení zad. sedadel bylo vše srovnáno mimo řidiče... . Je to SUPER auto, ale taky záleží moc na způsobu jízdy !!! to chci hl. podotknout.
Po pár letech (asi 6) jezdění po našich solených "polních" cestách je bez větších závad (nepočítám výměnu olejů, brzd. destiček, kapalin, pneu, apod.) jen trochu začína rezavět - dole dveře a lemy blatníků. Na bílé je to fuj..
ale najel jsem s ním asi 47 000tis.km, nyní je stav 128 427tis.km. Cestama na ryby najezdím hodně po rozbitejch polňačkách, takže jsem 1x měnil kul.čepy vepředu, a steřely manžety na převodovce, jinak nemám nic za opravy, ani úpravy.
Můžu fakt jen doporučit, ale jen s motorem FIRE 1000
, hl. LOGO, je novši, jiny obs. než 1000 a 1100 nemaj FIRE, ten je snad jeden z nej motoru co Fiat udělal...
Jen chci dodat ještě že ne moc naloženej umí i těch 150 a předjet i "lepší" auta