Punto 1,2 75hp sacie potrubie na iné auto
Napsal: 08 úno 2012, 22:35
ahojte
zvyšujem kus výkon na našej pande 4x4 pôvodný motor je tam 1,0fire 44hp momentálne je tam motor Punto I 1,2 SPI 44kw 60hp a idem vymeniť hlavu aj so sacím potrubím aj s klapkou z Punta 1,2 75hp, mám taký problém že neviem ako sa napája prívod paliva a ešte neviem načo sú 2 zastrčky
jedna vyzerá ako na lambda sondu ale nie som si istý a jedna bude nejaká na prívod prúdu lebo sú tam hrubšie káble (červený hnedý a zelený) a aby som nezabudol nie je mi jasná ešte jedná vec... na 60ke je také biele relátko, ktoré po zapnutí zapalovania zapne čerpadlo v nádrži a natlačí benzín po chvílke prestane a začne až po naštartovaní, na káblovačke od 75ky nie je taký vývod na to relátko, náhodou niekto mi neviete poradiť čo a ako s tým? na ten prívod paliva neviem aká tam ide zástrčka alebo nejaká redukcia... felicie a ostatné MPIčka majú 2 trubky a tam prívod aj vývod ale na punte to nepoznám. RJ mám už doma s vylúčeným imobilizérom a hlava zo 75ky na 60kový blok bude pasovať. už mám aj tesnenia aj kadečo už len hlavu a aby to potom šlo potrebujem aj rady čo som vyššie napísal
idem meniť aj spojku keďže som ju spálil pred týždňom mám aj komplet prerobený výfuk a niekedy koncom februára máme off roadakciu v Brezne tak nebolo by zlé ak by to vtedy šlo
ďakujem vopred a pridávam aj fotky detailov o ktore mi ide
tie zástrčky sú pri zástrčke ktorá ide do RJ
toto je to relátko:
tam je vpravo na rozpere nosníkov tlmičov:
zvyšujem kus výkon na našej pande 4x4 pôvodný motor je tam 1,0fire 44hp momentálne je tam motor Punto I 1,2 SPI 44kw 60hp a idem vymeniť hlavu aj so sacím potrubím aj s klapkou z Punta 1,2 75hp, mám taký problém že neviem ako sa napája prívod paliva a ešte neviem načo sú 2 zastrčky
jedna vyzerá ako na lambda sondu ale nie som si istý a jedna bude nejaká na prívod prúdu lebo sú tam hrubšie káble (červený hnedý a zelený) a aby som nezabudol nie je mi jasná ešte jedná vec... na 60ke je také biele relátko, ktoré po zapnutí zapalovania zapne čerpadlo v nádrži a natlačí benzín po chvílke prestane a začne až po naštartovaní, na káblovačke od 75ky nie je taký vývod na to relátko, náhodou niekto mi neviete poradiť čo a ako s tým? na ten prívod paliva neviem aká tam ide zástrčka alebo nejaká redukcia... felicie a ostatné MPIčka majú 2 trubky a tam prívod aj vývod ale na punte to nepoznám. RJ mám už doma s vylúčeným imobilizérom a hlava zo 75ky na 60kový blok bude pasovať. už mám aj tesnenia aj kadečo už len hlavu a aby to potom šlo potrebujem aj rady čo som vyššie napísal
idem meniť aj spojku keďže som ju spálil pred týždňom mám aj komplet prerobený výfuk a niekedy koncom februára máme off roadakciu v Brezne tak nebolo by zlé ak by to vtedy šlo
ďakujem vopred a pridávam aj fotky detailov o ktore mi ide
tie zástrčky sú pri zástrčke ktorá ide do RJ
toto je to relátko:
tam je vpravo na rozpere nosníkov tlmičov: